Is voor mij de 1e x dat ik het wat rustiger aan deed/doe. Maar je wordt in de loop der tijd toch idd weer nieuwsgierig, hoe het de rest vergaat
@mollyvg: GEFELICITEERD!!! Geniet ervan @havefun: dat je temp nou maar weer omhoog gaat schieten dan * duim duim * Ikzelf heb deze maand geen ovutesten gebruikt. In eerste instantie gaf FF op basis van temp dus kruis op dag 15 ( as usual ) Maar vandaag wilde hij hem ineens op dag 19 zetten. Nu heb ik deze maand voor het eerst geen ovutesten gebruikt. Maar ik heb regelmatige cyclus en eisprong was steeds op dag 15.... Nu heb ik dus maar + ingevuld bij OPK zodat mijn kruis weer op dag 15 komt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn kaartje, beetje vroeg wakker maar denk toch game-over Heb het trouwens nog wel zuur, maar gisteren ook een ongigevoel
oh mupkuh... wat een daling. balen meid... molly: voorzichtig gefeliciteerd. Ik ga voor je duimen dat dit ukkie wel mag blijven zitten. shannah: hmmm temp omlaag... je zit nog wel hoog.. hopen dat het zo blijft. Suus: als je nu nog 1 hoge temp invult, zet ff je kruis dan niet op dag 20?? Ben erg benieuwd naar het kaartje van Pientje... Mijn kaartje.. beetje gestegen
@Molly: gefeliciteerd, met jullie vruchtbaarheid is niets mis Hopelijk blijft het nu wel goed gaan! @Havefun: Ik dacht dat je wilde wachten tot september... wel fijn dat je je eisprong terughebt. @Mupkuh: jammer,... @IMD: bij de Personastaafjes moet de rechterlijn dik zijn en de linkerlijn dun voor een eisymbool. Waarschijnlijk komt hij morgen; wel kun je nu alvast klussen natuurlijk. Eigenlijk ben ik hier illegaal; gisteren naar de maatschappelijk werkster geweest van het ziekenhuis. We mogen 2 weken lang niet over zwanger worden praten en we moeten extra attent zijn tegenover elkaar en we moeten dingen doen die we leuk vinden/vroeger leuk vonden. Het er niet over praten is OK, maar ik spiek wel af en toe op het forum. En ik gebruik nog steeds de monitor.
@ marloes: ik heb het net getest en dan komt FF idd met een kruis op CD20, maar wel een stippelkruis, dus FF is er ook niet zeker van. En ik blijf erbij dat het CD17 is toch ...
Ach Mupkuh wat een daling, laten we hopen dat het door het vroeg wakker zijn is. Jij had een kortere lf dan gemiddeld toch? Shannah hmmm licht roze afscheiding...hopelijk van een innesteling...mag niet doorbreken!!!! Molly wauw gefeliciteerd!!! en spannend, misschien wel 2 dus Jammer Havefun dat je kruis is weggehaald, tis dus nog ff spannend... Aquilegia hoop dat die 2 weken er niet over praten veel geluk brengt! IMD als je temp daalt en de testen steeds positiever worden...dan moet je snel aan de slag Sylvia hoest bij jou? Marloes jippie verandering in je kaartje ziet er goed uit, nu nog zo blijven Mijn kaartje Hij is een beetje gezakt...moet wel bekennen dat ik al stiekem heb getest Wou echt volhouden tot na mijn nod, maar kreeg zulk leuk nieuws dat ik na jaaaren wachten eindelijk tante word en dacht zou leuk zijn als we samen zwanger zijn. Oke ik ben verantwoording aan het afleggen Anyway...er verscheen een licht 2e streepje...
@ Pientje, mijn LF is tot nu toe max 12 dagen. Dus denk ergens dat ik gewoon ongi word. Maar mijn boops zijn nog mega. Ach ik reken nergens op, iig meer op ongi dan iets anders.
Meiden, ik had vanmorgen een ei symbool op mijn persona! Ik ben zo blij! Als ik nu weer een dpo van 11 heb (vorige maand had ik dat) dan is mijn cyclus nu 34... Wel erg lang he en dat terwijl ik de etos pillen slik Misschien toch over op een andere vitamine pil? Mijn kaartje voor vandaag: (we moeten straks nog klussen hoor... )
Aquilegia, we wilden idd ook wachten tot september, maar wil nu natuurlijk wel weten of ik nu wel een eisprong heb. En tja, elke gemiste kans is er eentje, maar we klussen zeg maar niet op tijden wanneer het moet, maar alleen wanneer we willen en mocht het dan zo zijn,
Mupkuh, misschien heb je wel een innestelingsdip? Geen bloed is goed he! Ik zie een paar spannende kaartjes voorbij komen!
molly,gefeliciteerd! havefun, huh? da's jammer zeg, mss dat ie nog terugkomt als je ttemp morgen weer hoog is. pientje, spannend zeg,al een licht streepje, maar je hebt ook zo'n mooi kaartje, kasn niet anders marloes, jij gaat ook goed zeg! mupkuh, jammer zeg van die daling ik hoop nog op een innesteling of een slechte nachtrust Ik kan even mijn kaartje niet plaatsen,ben op mijn werk, maar mijn temp was nog 36.5, hetzelfde als gisteren. Niet laag en niet hoog,dus weer erg vaag. Heb nog steeds een beetje ovupijn en lage rugpijn. Zou ie nou weer niet gesprongen zijn? ben benieuwd wanneer mijn nod nu is...
Hoi iedereen, lekker op vakantie geweest en ga vanavond effu op mn gemakje doorlezen. Vorige cyclus een langere LF gehad en moet zeggen dat ik in mn gebrekkige Frans toch maar een zwangerschapstest had gehaald, maar helaas de volgende ochtend super ongi geworden. Vreemd want ik word nooit smorgens ongi. Deze keer ook weer vanaf 7 dpo lichte spotting ( eerst 2 dagen rose daarna bruinig ). Toch heb ik het idee dat mijn cyclus nu steeds beter loopt, heb de eerste keer een duidelijke tempstijging gehad zonder rare dingetjes. Ga verder niet meer iedere dag tempen, brengt echt teveel druk met zich mee. Ik heb al eipijn ongeveer 3 dagen voor mn ei das dus ook een mooi voorteken. ( ja af en toe wel getemp en mn temp is nu ook mooi laag ) Kaartje van vakantie staat in album. Dikke kussen aan iedereen!
ja klussen doen we zoiezo gezellig door hoor (ei of geen ei ) ik snap echt nog niets van die kaartjes ga me straks eens meer inlezen..
Mupkuh: balen van je temp meid....ik hoop stiekem dat ie morgen weer omhoog is.. Molly: gefeliciteerd! Pientje: spannend, vage test! Klinkt goed in ieder geval! Havefun, is wel vervelend zo zeg...hoop ook dat je temp snel beter is, en je meer regelmaat erin hebt, en je dus snel je ei hebt, hoop ook wel dta je hem toch hebt gehad..maar dan moet temp wel omhoog en hoog blijven Tessa: fijn he, zo'n eisymbool! Aquilegia: lijkt me wel wennen zo, er niet over praten enzo, maar denk wel dat het goed is, succes ermee meis Marloes: mooi kaartje zeg! Mijn kaartje: [/url] [/img]
@ Aguilegia, zal niets zeggen @ Marloes, Mooie stijging hoor, maar goed ff wachten nog voor je. @ Mupkuh, Het hoeft nog niets te betekenen maar ws voel je zelf al wel aan hoe het zit. @ Tessa, een cyclus van 34 dagen is echt niet lang hoor! Ik heb wel langere gehad, ook nu lijkt er weer een lange aan te komen. @ Pientje, wat een spanning, hoop dat je snel een hele duidelijke positieve test hebt!