Charlie wat erg trouwens dat je een miskraam hebt gehad ! Hoop dat het de volgende keer beter mag blijven zitten! En hoop voor je dat het heel gauw is!
Charlie, dank voor het meedenken hoor! altijd welkom Ik heb van al mijn cyclussen 3x een LF van 15 dagen gehad, rest was korter. FF gaf gister als testdag aan, maar omdat ik er nu een dag overheen zit is dat T-tje weg nu. Ach ik wacht gewoon nog even. We zullen wel zien. Geduld moeten we toch allemaal opbrengen dus die paar dagen kunnen er ook nog wel bij. Enne fijn dat er al een extra dagje DPO erbij is gekomen. Alleen heb ik van de spanning wel wat wakker gelegen vannacht, misschien dat daardoor mijn temp wat hoger is nu. Shirley, wat een mooie stijgende lijn heb je zeg. Ziet er echt heel anders uit. Simone, raar hoor dat lichaam van ons!
@ikdus en Mieke: dank jullie wel hoor! ik hoop dat 3 x scheepsrecht is. miskraam is toch best heftig, maar ja eerst stap 1 en dat is zwanger worden! Ikdus: nog geen ongi tekenen? jij zit toch ook ongeveer 2 weken na je ei? Symoen: ik heb dus ook vaak al 2 dagen na ei spotting. geen idee wat het is groetjes, charlie
dat mooie kaartje van Mieke kan toc niet anders dan positief zijn zou je zeggen. Ik duim heel hard voor je Willen jullie mij helpen om FF weer op de goede dagen te zetten want hij is een beetje van slag ?
Ja ik zit of 14/15 of 17 dagen na mijn ei. En nog geen naderende ongi gevoel ofzo hier, maar dat heb ik nooit gehad? Dus even afwachten, als ik zaterdag nog niet ongi ben dan ga ik testen. Maar ik verwacht dat ik ongi word. Met mijn lage temp. Want ik neem aan dat een antibioticakuur niet je temp kan beinvloeden.
Uhm, nee ik heb ook niet super veel verstand ervan om van buiten af te helpen. Sorry. Heb je niet perongeluk een verkeerde dag en maand aangeklikt en je temp in gevuld?
daar waar eerste blauwe bolletje staat is dag 1 en ik heb per ongeluk 14-12 ingetypt een keer terwijl ik 14-1 wilde hebben en daar ging het fout
Ik weet ook niet meer waar je de datum moet veranderen. Vorige keer had ik het ook met moeite een nieuwe kaartje gemaakt. Ik denk dat je echt even moet wachten tot een andere er weer is. Sorry.