Hier ook nog even mijn stand van zaken. Na een emotioneel weekend waarin ik ervan overtuigd was noooooooi meer een ei te zullen krijgen... lijkt er toch een ei aan te zitten komen. Heb vandaag mijn laatste en 20ste ovutest erdoorheen gejaagd (nooit weer doe ik dat) is ie positief! Ook mijn temp is vandaag en gister erg laag. Heb goede hoop op toch nog een juli ei Misschien is mijn emobui ook wel te verklaren door de naderende eisprong hihi. Hier mijn lange kaartje: Weet iemand hier of het je kans op een zwangerschap verkleint als je zo laat een ei hebt? Ik dacht zelf van niet omdat het toch gaat om de periode na je ei?
houmar: fijn toch he.. eindelijk is dan je ei onderweg. Nog even goed klussen... en morgen je temp omhoog. syl: mooi kaartje, meid. Mooie stabiele temp heb je deze cyclus. of heb je dat altijd?
Even een vraagje tussendoor (ben aan het inpakken voor paar daagjes weg). Op de vierde dag na eisprong heb ik een tempdipje gehad. Stel dat dit een innestelingsdipje was, kan de wit-rose-beige afscheiding van vandaag dan van de innesteling zijn of is dat veel te laat? Och, je wilt houvast he,...... Ik heb afwisselend ongi-gevoel en misselijk, dus dan denk ik maar zo; het kan nog alle kanten op.
@ Marloes, het voelt heerlijk dat er toch een ei onderweg lijkt... Voor jou is het ook aardig spannend aan het worden, al is het maar omdat je gewoon moet wachten. Ik zag wel dat er een iets ander patroon in je kaartje zit in vergelijking met je vorige kaartje. Je hebt nu een echte 2e stijging. Lukt het jou goed om te wachten?
Marloes: ik had voorheen ook altijd een mooie gelijkmatige temp. Alleen paar weekjes terug toen mn eerste ei sinds bevalling was geweest was mn temp heel raar en rommelig, denk dat ik toen toch geen ei had gehad ofzo.. maar nu is mn temp weer als voorheen eigenlijk!
Ik dek dat ik overmorgen pas mijn kruis krijg Heb het straks uitgevoerd Hopen dat ik mijn kruis krijg dat is ook nog de vraag liefs tijgertje23
Hey marb Jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap Is dit jullie eerste kindje? Wij zijn al rond de 3 jaar bezig liefs tijgertje23
wies: hoop dat er nu toch een eitje is gesprongen voor je! tijgertje: jij bent ook weer mooi omhoog.. nog 2 hoge en je krijgt een kruis. wel goed geklust 8) shannah: spannend bij jou... zou maar een test mee nemen en spul voor als je toch ongesteld wordt. houmar: kan heel goed wachten hoor... je kunt niks anders he.
Dankje! Jep, eerste kindje, heel spannend... 3 jaar al?! Jeetje, kan me voorstellen dat je er een keertje genoeg van krijgt om te wachten... Ik duim voor je!
Ik denk zelf dag 19 of 20, op dag 20 was mijn opk iets lichter dan dag 19, maar ook nog vrij donker, dus denk dat ie dag 20 geweest is. snap er in ieder geval helemaal niets meer van.
Ik hoop idd ook dat ie morgen weer hoog is. Boops dan wel mega auwie nog. @ Molly, die banner staat je super mega goed @ Sylvia, mooi stabiel hoor!
Hey marloes Jij gaat ook goed zeg Ja laten we hopen dat de temp nou hoog blijft deze keer liefs tijgertje23
Houmar, spannend joh, een positieve ovulatietest! Meiden, bedankt voor de feli's! Het is nog niet eens 4 weken he, en doodeng, maar iets anders dan afwachten kan ook ik niet doen.