marloes mooi tempkaartje. Pff de baby begint voor alles in de weg te zitten. Iedereen kijkt me met zo'n ogen aan, moet je nog 11 weken, dat zie ik bij jou toch niet gebeuren. Ben nog maar 6 kg aangekomen, dus niet veel, maar ben niet groot en niet al te dik van m'n eigen maar sta precies op ontploffen. heb al enkele dagen last van de schaamstreek steekjes
misschien is de kleine aan het indalen en gaat hji/zij al met z'n bolletje naar beneden liggen. Gaat verder alles goed Zico? ja kaartje nu mooi... maar kan wel vaker mooie kaartjes bouwen en dan op de laatste dag.. boem naar beneden
Hallo! Mag ik met jullie mee doen mijn tempkaartjes showen? Ik heb gesmokkeld en 1 temp op discard gezet Ik heb een folikelmeting gehad op dag 20 met een mooi groot ei van 23 mm . We zullen volgende week zien of het ei daadwerkelijk gesprongen is. Ik moet helaas even linken naar mn temkaartje, kan hier niet uploaden. *klik*
allemaal eieren hier op het forum gezellig aan de klus idd Ik dacht tussen 12-48 uur na de eerste pos test of eisymbool en bij de tweede hetzelfde (stel je eerste is 48 uur dan is het bij de tweede symbool iets van 12 uur (als je logisch kijkt dan maarja niets aan het vrouwelijk lichaam is logisch dus het blijft een beetje een raadsel maar zo denk ik maar dan... ik had met mijn eerste ook 2 dagen een eisymbool en toen hoorde ik dat het zo zou moeten werken.
Super he Oke dan gaan we voor de zekerheid vanavond nog klussen. Manlief is nu voorlopig nog niet thuis dus dat zal (helaas) wel laat klussen worden. Gisteravond hebben we trouwens ook erg laat geklust (rond 00.15 ) Dus dat kan nog best wel zin gehad hebben. Ik vind het wel gaaf dat je nu echt 'zeker' weet dat het eitje eraan zit te komen Heb dat de vorige maanden nooit mee kunnen maken en nu gelukkig wel. Dat maakt je een stuk zekerder over alles Klusserdeklus!
Mupkuh: wow je bent er nog!!! nu maar hopen dat het een mooie dip was van een innesteling... IMD: ook een eitje onderweg bij jou, goed zo!!! hopelijk is het raak Tessa: beter laat klussen, dan helemaal niet klussen he... BeppieW: 23mm... kijk dat is pas een ei. succes met wachten!!!
Hi allemaal, Veel eitjes in aantocht, dus zal wel rustig zijn op het forum vanavond hihi. Mijn temp is vandaag wat gestegen. Als ik het vergelijk met mijn vorige tempkaartje denk ik dat mijn ei vandaag gesprongen is. Gister nog geklust en vanavond misschien ook nog maar ff voor de zekerheid
Nou volgens mij werkt de temp niet echt mee Als ik dag 15 tot 17 de watery weghaal krijg ik een stippelkruis Maar wat houdt wattery eigenlijk in heb alleen maar een beetje vocht niet veel is dat dan wattery? liefs tijgertje23
Watery: Enter "watery" if your cervical fluid is clear and most resembles water. It may be stretchy also. This cervical fluid is considered fertile and this may be your most fertile cervical fluid or you may get it before you get eggwhite cervical fluid or you may not get this type of fluid at all.
Het is een stuitje en de gyn zei ook dat het waarschijnlijk zo zou blijven omdat de andere 2 ook zo waren. Voel me goed en probeer zo goed mogelijk van de zwangerschap te genieten, je ziet de buik van hier naar daar bewegen....Niets soms maar bijna de hele dag, je ziet mensen dan kijken , zeggen die gaat goed te keer. Zal weer weinig plaats hebben net als onze vorige 2. Op dit moment staat de buik uit evenwicht, hahahaha beetje aan de scheve kant. M'n navel is er bijna helemaal uit, je ziet het met de dag veranderen en verder naar buiten komen. Moet eigenlijk stilaan m'n valiesje beginnen maken maar heb er nog geen zin in..... Zal binnenkort wel moeten, je weet nooit wat er gebeurd he
oeioeioei! Zie verschillende spannende kaartjes voorbij vliegen.! Heb nu denk ik echt eisprong, of hij is nu gaande. Nu ik die typische ovulatiepijn weer voel, is het me weer helemaal duidelijk. Raar, dat je steeds denk vanalles te voelen maar nu heb ik echt hevige krampen, en is de herinnering weer helemaal terug naar de welbekende ovulatiekrampen. Nog 2 dagen hogere temp en dan weet ik het zeker. ben zo blij met mijn ei!