Mupkuh: ziet er goed uit!!! Meer dpo als normaal al... Goed zo. Pientje: Mooi groen kaartje voor jou!!! IMD: denkt dat het zo wel klopt voor jou... nu weer omhoog, en dan zit je op de wachtbank
Ik denk morgen en anders misschien nog later. Had wel een ovutest gedaan maar was niet zo positief als ik wilde
@IMD: die van gisteren is zeker positief, die van vandaag zou voor mij ook nog positief zijn (ik krijg nooit een tweede streepje dat zo donker is als de controle-streep) maar ik denk dat je vandaag je eisprong hebt.
okay thanks, ja ik dacht idd even donker als controle streepje dus vond die vandaag niet super.. mijn mannetje is morgen heel de dag vrij dus we kunnen het lekker laat maken vanavond haha @marloes; op de wachtbank (laat ik daar nu net niet tegenkunnen haha) geintjuh zal wel moeten maar ben niet echt een persoon met veel geduld wat dat betreft (was bij mijn eerste ook niet, gelukkig teste ik toen al 4 dagen voor NOD positief)
oooh dan heb je geluk. Ik test altijd laat positief. de eerste keer na 5 dagen een licht streepje, werd helaas na 12 weken een mk, en vorige keer na 9 dagen een heel licht streepje...
das idd laat zeg heel apart he dat dat zo verschilt bij mensen (alsof het nog niet spannend genoeg is ofzo?) ik zal in elk geval vast beginnen met duimen voor (kan nooit geen kwaad!)
Mja, maar wel met een open rondje, toch? @mupkuh: had je toen weinig geslapen? Kan ook dat je lage temperatuur daarvan komt...
Hallo dames Vraagje: waar kun je bij FF de lengte van je cyclus veranderen? Ik kan het nergens vinden namelijk. Groeten Friezin
@marloes en mupkuh. Jullie hebben mooie lijstjes! Bij die van mij ziet het er niet van uit dat ik een ei krijg... Even over het tempen: ik temp altijd als ik minimaal 8 uur heb kunnen slapen. Doe ik het eerder is mijn temp altijd veel lager. (ik werk onregelmatig, dus temp nu alleen als ik er niet om 6 uur uit hoef). Of ik eerst naar het toilet ga of niet, maakt bij mij niets uit.
dan ga je naar My Account en (staat links in de kolom) dan klik je op Charting Profile/Options (staat rechts)
@ IMD, ik vind jou ovutest van gister wel positief. Dus ws komt dat ei eraan! Gelukkig kun je het laat maken vanaaf. @ Mupkuh, het zou idd een mooie innestelingsdip kunnen zijn, afwachten maar wat je temp gaat doen morgen. Ik zal iig voor je blazen. @ Friezin, ik kan je vraag niet helemaal beantwoorden maar volgens mij berekent FF je gem cyclusduur aan de hand van wat je zelf al eerder hebt ingevuld.
Ik had over een pagina heen gelezen, de vraag van Friezin was al beantwoord hihi. Zal wel door de zon komen. Wat denken jullie van mijn kaartje? Zal ik wel een eisprong hebben gehad of houdt mijn lichaam me voor de gek? Heb vanaf vandaag wel gevoelige tepels. Dat heb ik normaal gesproken ook na een eisprong. Hier mijn kaartje van vandaag
Ja ik vond die van vandaag ook al niet echt positief...dan zou eergisteren en die dag ervoor dat ook zijn namelijk (zijn ongeveer gelijk) Ik had trouwens vanmorgen buikpijn, krampen en naar de wc (zal details besparen haha) ik reageer sinds mijn zwangerschap extreem op dingen die hormonaal en in mijn baarmoeder e.d. gebeuren (zo weet ik meestal of ik ongesteld word want dan heb ik dat ook) maar ik heb het nog nooit gekoppeld aan een eisprong (zou dat kunnen?) ik had dat ook zo erg tijdens mijn 8 weken lang voorweeen begon met weeeen en eindige op de wc had meteen effect op elkaar (ja ik ben vreemd ik weet het )
hllo dames... hoe is ie hier? Lang niet geweest...zijn er al zwanger bij...als ik van de week weer ongi word ga ik weer tempen...en mag 7 aug nar de gyn..en dan zullen wel kijken wat hij ervan vind...dus ik moet nog een paar dagen afwachten en dan ga ik weer beginnen met tempen...nou tot dan...en hopelijk tot niet ziens dat jullie allemaal al zwanger mogen zijn dan!
Thanks meiden! Hoop dat het een innesteldip is. Heb een testje gehaald doe ik misschien morgen voordat ik op vakantie gaan. Hoop dat ik het jullie kan laten weten.
ei is gespot, ben alleen niet helemaal zeker o dat op de 13e dag was of de 14e. heb nu welveel,lats van steekjes in min baarmoeder maar door doovoor, je voorbuik ofzo,weet niet precies of het mijn liezen zijn, voelet beetje dof, soms stekend of trekkeri/g, echt aan de voorkant= dus niet bij je ei....vreemd....maar richting je liezen, beetje kramperig