Molly, Pientje en Mupkuh gefeliciteerd, wat veel zwangere in een keer zeg. Marloes ziet er naar uit dat jij ook gaat volgen. Ik ben benieuwd xxx Joyce
heey marloes miste je zo en dacht je hier wel te vinden zie dat het wel spannend word bij jou leuk joh spannenddddddddd veel succes meid hoop voor je dat je alle zwangere meiden hier gaat volgen want het is een stormloop hier las ik even snel veel succes!
havefun, ook een hele fijne vakantie! laat je eitje maar een fijn plekje nestelen daarbinnen! ik heb nu sinds ik weer zit (drukke dag gehad vandaag) weer met vlagen die zeurende ongipijn, in mijn buik en rug. ik hoop zo dat het een goed teken is, hetis me nog niet eerder opgevallen, vandaar.
He meiden even een vraagje. ik moet er weer even inkomen. Dag voor ei sex, dag erna lage temp ei, dag daarna weer sex, temp ietjes hoger. Heeft die dag erna sex nog zin gehad of alleen die ene keer? xxx Joyce
@jent. ik zou nog effe door klussen, voor de zekereheid. Ik hoorde dat veel mensen te vroeg stoppen met klussen..
Dat doen we ook pooh, maar mijn temp is hoog dus ik weet vrij zeker dat mijn ei geweest is en tuurlijk klussen we nog want we hebben ruim 2 maanden geen sex gehad vanwege alle toestanden. xxx joyce
Nou nog 1 hoge temp en dan weet ik zeker dat ik op de dag van heftige buikpijn mijn ei heb gehad En dan word het spannend haha http://www.fertilityfriend.com/home/21ab6d
Goede morgen dames Ik snap niks meer van mijn kaartje Gister heb ik spotting bruine vloed Want eergister kreeg ik weer steken Weet echt niet meer liefs tijgertje23
Kun je alsnog zwanger worden met zo'n kaartje als ik nu heb? Heb gisteravond spotting ontdekt liefs tijgertje23
Goedemorgen dames! Ik wilde even laten weten dat ik gisteren en vandaag heb getest... Beide zijn positief, wel licht streepje, maar die van vandaag is al duidelijker dan gister. En ik heb as dinsdag eigenlijk pas NOD.. Maar bekroop me het gevoel dat ik weleens zwanger kon zijn. Normaal wacht ik altijd braaf tot NOD, was blijkbaar goed voorgevoel Jullie allemaal heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes met zwanger worden. Ik hou jullie nog wel in de gaten
Marloes dat gaat niet goed. PFFpfff omhoog Kita gefeliciteerd. Kita wanneer heb je eigenlijk die mk gehad?
Hey marloes komop omhoog met die temp hier komt ff n windhoos hou je vas PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Bedankt voor je felicitatie! Mijn MK is nu ruim 3 jaar geleden, we zijn nu n klein jaartje bezig weer. Ik heb eerst half jaar rust genomen na ik gestopt was met de pil. Dit is officieel ronde 5.. Mijn MK had ik ook met mijn huidige partner. We waren toen alleen nog niet voor n kleine bezig, en ik was destijds spontaan zwanger. Maar is en blijft mijn eerste kleintje. Vandaar ook nog in onderschrift.