Oke duidelijk kita nou ga er maar lekker van genieten en dat je een gezonde kleine uk mag krijgen over 8 maandjes xxx Joyce
Hey meiden Nou schiet mijn temp weer omhoog Ik heb een stippelkruis op dag 12 dus dan moet ik m wel op dag 12 gehad hebben Wat denken jullie? Oja en me vip is over 2 dagen weer weg Wel jammer maar ja ha ha ha liefs tijgertje23
hoe kan dat nou marloes? hoe is je temp vandaag, die moet wel weer hoog zijn, dat kan niet anders! kita, gefeliciteerd! geniet er lekker van! tijgertje, ik denk wel dat ie klopt zo, dan zit je al lekker bijna op je nod, en je schiet goed de lucht in zeg! hier mijn kaartje, ik ben gisteren uit geweest, lag later op bed, een uur eerder getempt, dus wel een open rondje. Maar het scheelt wel heel veel, mss dat ie echt ook iets hoger is...
he wat rot voor je meid, zo veel belovend en dan toch op het einde niets worden.. echt balen! Ik weet nu wanneer mijn eisprong is geweest (toch die dag met buikpijn, krampen e.d.) nu hopen dat ie hoog blijft (alhoewel er een innestelingsdip kan zijn toch? hoelang mag die maximaal duren?)
jeeetje balen marloes alweer de duivels stuur ze maar naar mij meid ik kan ze goed gebruiken en dan word jij gewoon deze maand zwanger deal? dikke knuf lammetje
hallo dames, Ik ben ongi geworden dus ik kom deze maand weer mee doen...ik begin morgen weer met tempen... Ik begin er steeds meer moeite mee te krijgen om optimistisch te zijn...op dit moment kan ik wel janken...waarom duurt het bij de een maar een paar maanden en bij de andere gvd veel te lang... fijne dag nog
lynn, moed houden meid, ik weet het, het is niet altijd eerlijk, maar je mag de hoop niet verliezen. marloes, oh nee zeg, dat had ik helemaal niet verwacht met zo'n kaartje, balen hoor! hier mijn kaartje, niet bijzonders nog, alleen dat ik dus de afgelopen 3 dagen met vlagen lichte ongikrampen heb gehad. Ik denk de hele tijd dat ik toch ongi word, en dat mijn ei dus toch de eerste opk gesprongen is. dan zou het gisteren of vandaag zijn, maar lijtk me niet. daar is mijn temp ook nog te hoog voor.
He Wies, Ik denk dat je ei op dag 18 of dag 19 is geweest. Maar je temp ziet er wel mooi uit. xxx Joyce
He meiden Misschien beetje stomme vraag, maar zou ik een ei gehad kunnen hebben op dag 53 of 54? Moet deze woensdag weer op controle voor HCG, maar ik verwacht dat het minder als 5 is of niets of weer gestegen is in verband met eventuele nieuwe zwangerschap. Wat denken jullie? xxx Joyce
Kita: gefeliciteerd! Marloes: balen meid.... Had het zo gehoopt voor je! Ik ben eindelijk niet meer ongi....was van woensdag t/m gistermiddag ongi geweest..bah, voelde me echt zwaar ongi...maar nu is het over en voel ik me een stuk beter! Alleen heel erg moe door het weer. Lynn: balen meid van je ongi