@kita: gefeliciteerd! @Marloes: dat is balen zeg! @tijgertje: ziet er goed uit! @jent: eigenlijk zie ik geen ei, sorry... Dit is mijn kaartje, nog steeds geen spoor van een ei...
mooi kaartje tijgertje! jent, ik zie niet duidelijk een ei, maar het zou wel kunnen dag 53/54. moeilijk te zeggen. ben benieuwd naar je hcg.
tijgertje: wow waar ga je helemaal naar toe? Mijn temp is weer omhoog? ben nog wel ongesteld.. maar als ik 2 kaartjes aan elkaar plak, dan lijkt het een dip... ben wel benieuwd naar de temp van morgen
@ Marloes, erg balen hoor! Knuffie @ Lynn, je mag best even balen hoor, maar niet de moed opgeven want jou tijd komt nog wel. Blijft gewoon elke keer weer een teleurstelling. @ Tijgertje, je gaat wel heeeeeeeeeeel erg goed zeg, ben heel benieuwd! Mijn kaartje, valt nog niet zoveel over te zeggen... Gewoon braaf op het wachtbankie blijven zitten.
hey lieve dames bedankt voor de lieve woorden..ik vind het heel moeilijk ik werk op een kdv en daar zijn veel mensen zwanger of allemaal klein baby;s en net vandaag werd ik de eerste dag na mijn vakantie meteen ongi....ik heb trouwens een druppel bruinbloed verloren van een ongi kan ik nog niet spreken terwijl ik normaal meteen rood en veel bloed maar goed... en hoe is het hier verder....
beetje saai maar dezelfde temp als gisteren, we wachten en wachten (en wachten... hihi) ik zou morgen of overmorgen mijn innesteling moeten hebben (volgens schema in elk geval) ik moet wel heeeeel veel plassen maar kan ook aan warme weer liggen..
Jeetje, door het invullen van de stand van mijn BM heeft FF mijn ei van dag 13 naar dag 18 gezet! ik had die gegevens nog niet ingevoerd omdat ik ze pas bijgehouden heb NA mijn eisprong (dacht ik) moet ik ze dan deze maand maar weghalen en vanaf de volgende periode braaf doen, of zou mijn ei echt zo laat kunnen zijn?
vreemd is ook dat ik aan mijn lijf en de hoeveelheid zin in sex altijd redelijk weet wanneer mijn ei is, in de dagen daarvoor is mijn lichaam echt al half opgewonden, en dat komt dus nu ook niet overeen met FF, maar ga ineens van een stippelkruis op dag 13 naar een gewone op dag 18! en dan zou mijn LF maar 10 dagen zijn, is dat genoeg voor innesteling?
Goeiemorgen tempcollega`s. nou, ik zie een paar mooie kaartjes voorbij vliegen. Vandaag een dagje thuis, dus dadelijk weer eens alles bijlezen. Ben blij dat mijn temp vandaag weer wat hoger is, want ik kreeg het al benauwd. Nou weet ik wel dat die rooie lijn van FF niet van levensbelang is, maar wel van psychisch belang. Nog een weekje wachten en dan..........
mooi havefun, weer terug omhoog! majkuh, ik zou pas vanaf volgende maand alles invullen, zeker als dit nog maar je 1e maand is dat je dat doet. dan kun je nog even oefenen,haha. En volg je lijf, als je denkt dat ie eerder geweest is, zou ik daar vanuit gaan. mijn kaartje, ben echt een zaag! Mijn temp scheelt wel heel veel als ik een half uur eerder temp. Ik was vanmorgen een half uur tot 3 kwartier eerder wakker en getempt, 36.8. Weer geslapen en op de normale tijd wakker, 37.0. Dat scheelt 0,2, vind ik best veel. Vandaar dat ik zo aan het zagen ben, want ik val niet altijd terug in slaap, of moet er wel eens eerder uit, dan is ie al lager. maar ben wel blij met mijn 37.0 hoor!
Goeiemorgen all, @IMD, Tsja dat wachten duurt zo lang he! Zal voor je duimen dat er een innesteling plaatsvindt. @ Majkuh, het kruis van ff zegt naturlijk niet alles maar als ik je kaartje bekijk denk ik dat je ook best op de 18e je ei gehad zou kunnen hebben. Heeft ook te maken met dat je daarvoor open rondjes hebt. @ Havefun, mooi hoog blijven nu he! @ Wies, Als je op deze manier mooi omhoog blijft zagen dan komt het wel goed
Dames, Ik ben een beetje lastig maar wilde ff iets vragen...gisteren dacht ik dat ik ongi was geworden maar dat was dus niet zo... ik heb 2 druppels oud/bruin bloed gezien en nu niets meer....wat moet ik nu denken....was dit mijn ongi of moet ik gewoon wachtend tot de chte nog moet komen.... alvast bedankt
oja ik heb vanmorgen getempt en die was 37.2 dus voor mij heel erg hoog ik kom eigenlijk niet boven de 37.0 uit..maar het is ook warm weer...van de week ook getempt in die was toen 36.7
lynn, zou dan nog niet denken dat het je ongi is, zou nog effe afwachten. Heb je al een test gedaan, want het is best een hoge temp
@ lynn, volgens mij kun je twee druppels oud bloed niet tot een ongie rekenen. Ik denk dat je toch even moet wachten tot deze echt doorzet en dat is dan ook cd 1. Ik zou die druppels eerder omschrijven als spotting. Hopelijk voor jou komt die ongie niet . Wat betreft je temp die is idd hoog maar zoals je zelf al zegt kan het door de warmte komen en ook omdat je dus nog niet ongie bent. En als je zelf denkt dat je mogelijk zwanger bent kun je natuurlijk ook een test doen, of heb je dat al gedaan?
nu ga ik flauw doen..ik heb al zo vak getest dat ik er een fobie tegen heb...echt ik sta dan te trillen in de badkamer...dus ik wacht nog even....sorry...maar donderdag ga ik het zeker doen mocht ik niet echt ongi zijn geworden... bedankt voor jullie antw...
@ lynn, ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt om te testen. Wacht dan maar af tot je eraan toe bent. Knuff