Ja dat zou best wel eens kunnen kloppen. En het blijft toch elke keer weer een teleurstelling! Het is een soort achtban van emoties, wel een ei/geen ei, lange cyclus/korte cyclus, wel ongie/geen ongie etcetcetc. het was toch jou vorige cyclus dat het leek alsof je zwanger was?
wat merk je aan een eventuele innesteling...? (qua temp dan) ik dacht een dipje ergens te lezen.. Ik had vandaag 1 graad lager (niet echt wereldnieuws dus hihi) Sommige medetempers zijn bijna bij hun NOD ik duim voor jullie meiden!
Jah met dank aan gyn en dokter...nu heb ik een fobie tegen testen...ik heb ook elke maand wat...ik word er lettelijk ziek van...ik luister ook verder niet naar mijn lichaam kwa symtomen....ik kijk alleen naar de dingen die er lettelijk zijn of juist niet...
je kunt een dip in je temp hebben en je kunt een triphasic pattern maken, dan gaat je temp weer omhoog en zijn er 3 duidelijke temp. niveau's zichtbaar
Wel gewoon de moed erin houden hoor! Jou beeb komt er wel! En idd goed om je symptomen wat te negeren want het zegt vaak nog niet zoveel en je raakt er alleen maar gestresst van. Heb je trouwens een leuke vakantie gehad? (er staat me bij dat je op vakantie ging)
jah heerlijk...we zijn naar egypte geweest..echt alles super..mooi weer lekker eten en een zwembad....mijn vriend vind snorkellen leuk...dus we gaan als ik in janu...niet zwanger ben met vrienden terug...dan kan hij met die jongen snorkelen en ik met een vriendin aan het zwembad liggen...dus ik hoop dat we in jan niet gaan maar we gaan zeker terug en jij ga jij nog op vakantie?
He meiden even een vraagje. Met het warme weer nu merken jullie dan ook verschil in temp dat ie of echt hoger of lager is als dat je normaal zo ongeveer hebt? xxx joyce
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. En je hebt dus sowieso iets leuks om naar uit te kijken Ik ga over twee weken op vakantie, heb er veel zin in! Wij gaan een mooie reis maken met z'n 2 naar Mexico.
Ik merk niet echt verschil. Verbaas me daar juist een beetje over? Gister werd ik heel warm wakker en was mijn temp 36.8. Vandaag was mijn lichaam koud doordat ik het raam wagenwijd open had staan en was die 37. De omgevingstemp zal best wat invloed kunnen hebben maar volgens mij valt het over het algemeen wel mee.
het schijnt dat de omgeving niet beinvloedt, als je maar gelijk tempt als je wakker wordt. ik dacht dat eerst ook maar hoorde toen van iemand hier dat het niet mag uitmaken.
Bij mij maakt het eigenlijk niets uit; warm of koud weer, met of zonder dekbed, raam open of dicht, etc. Ik heb gemerkt dat het voor mij belangrijk is om elke dag op dezelfde tijd te tempen, ongeacht het aantal uren slaap (meestal wel red. hetzelfde hoor). En idd dan meteen als ik wakker ben. Zelfs als ik slaapdienst heb, en ik dus helemaal ergens anders slaap, is mijn temp. nog hetzelfde.. Afwijkingen ligt bij mij meestal aan het tijdstip van tempen..
op ff staat dat het wel uit maakt en ook op die circle waar je vragen kunt stellen als vip, zeggen ze dat het wel iets uit kan maken. maar zal ook weer wel per persoon verschillen ach er telt maar 1 ding en dat is HOOG BLIJVEN