klik in my chart op de eerste datum dat je het FOUT hebt gedaan en zet alle gegevens van dan tot de juiste datum op 0. vanaf de juiste datum voel je het dan weer goed in. dan moet het lukken
alle gegevens van de 14e dec staan op n/a moet dat dan allemaal 0 zijn ? maar hoe verander ik de cyclusdagen ?
Mieke; Heb je trouwens al ergens last van? Mijn kaartje is idd nu nog mooi hoop dat ie zo blijft! Liefs shirley
links staat my chart, klik dat aan en ga naar de eerste datum dat je iets fout heb neer gezet, dus in de agenda. dan staat er onder op save, save and next en delete. dan kies je delete
Vast wel , maar de enige die ik toen heb gedaan was 22 dpo. Hier nu 2 dagen in de ochtend flink misselijk, en sinds vanmiddag steekjes in mijn baarmoeder.
MamaFleur, ga naar "Cycles", kies "change a cycle start date" en vul de datum in dat je cyclus moet beginnen. Dan kies je "change". Je kunt evt. een soort halve cyclus die je overhebt en waarin je niet getempt hebt, verwijderen. Ga naar Cycles, kies "delete a cycle" en bevestig het. Let op dat je niet de verkeerde neemt!
Meiden, nog steeds geen ongi! Maar voel het wel wat rommelen, dus ik ben bang dat het er een dezer dagen toch van gaat komen
Volgens mij is het hier game over. Vond mijn lage temp al zo raar. Wel jammer want 8 dpo is wel erg kort. Zat te hopen op iig 10 dpo. Ga nu toch maar met ovu testen beginnen want zijn bijna jaar bezig en wil toch alles geprobeerd hebben. Ben al met derde doosje etos pillen bezig en ga nu ook maar met die tarwekiempillen beginnen. Baat het niet dan schaadt het ook niet!
Ja vind het zelf ook jammer maar ja volgende x beter (positief blijven)! Heb gelijk ovu testen besteld, hoop dat dat werkt. Want ik temp nu wel maar mijn eisprong is tussen de 12 en 14 dagen van mijn cyclus en met zon ovu test kun je dan toch beter de klusdagen in de gaten houden.
Jammer, Jolanda. Als je LF zo kort blijft zou ik er toch eens mee naar de huisarts gaan! Ik heb afgelopen dagen een heel mooi stabiele temp... maar op dag 7 al een bijna-posi ovu-test én eggwhite én mijn bmm staat hoog en is zacht Zou wel een héél vroeg ei zijn dan... (maar heb eerder op dag 10 al mijn ei gehad :-?) ben benieuwd wat mijn rare lijf komende dagen gaat doen...
MamaFleur, fijn dat het gelukt is Mieke, duimen draaien op topsnelheid hier! Mijn kaartje van vandaag: Werk ze allemaal!