Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    tijgertje
    ,als jij niet zwanger bent.... dan weet ik het ook niet meer11

2. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @tijgertje, ik ben toch wel heel erg benieuwd naar je testuitslag ;)

Tot nog toe ziet het er hier goed uit, maar ja, pas een week na de eisprong, dus dat wil niets zeggen, gewoon afwachten.

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik sluit me bij poohbear aan. Waar zijn alle andere met die mooie kaartjes. hoehoe wakker wordenhet is mooi weer.

xxx Joyce

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @tijgertje: dit kan bijna niet anders. Het ziet er heel goed uit! Wanneer ga je testen? Succes!

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jeetje tijgertje, dit is net normaal zeg! testen zou ik zeggen!
    havefun, ja, mooi kaartje zo, lekker stabiel.
    hier mijn kaartje,gaat ook goed, maar mijn temp daalt altijd pas de dag van ongi zelf, dus er valt weinig over e zeggen. Verder licht ongigevoel vandaag, maar ja, dat heb ik al vanaf 5 dpo, dus zegt ook weer niks. Het is moeilijk te voelen of het dan ook van een aankomende ongi is. Ook nog steeds de rugpijn trouwens. en gisteren had ik hele moeie,zware benen, maar kan ook aan het weer liggen,verder niks.

6. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @wies, ziet er spannend uit hoor, en klinkt ook spannend allemaal.

Ik denk ook weer eens vanalles te voelen, maar ja, kan ook van een aankomende ongi zijn, dus probeer me niet gek te maken, alleen de misselijkheid kan ik niet negeren, maar ja, mss ook weer een gekmakertje van mijn lijf.

7. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Ohoh wat wordt het hier weer spannend. Mijn kaartje plaats ik vanmiddag ff, moet nu snel richting werk. Vandaag 36.9, dus nog steeds hoog. Maar ja moet toch maar ff rustig afwachten tot zondag...

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Heb getest

Maar mijn test is zooo vaag kan m niet op de tel nemen
    Dus ik wacht nog ff weer met testen want ik wil mezelf ook niet voor de gek houden

liefs tijgertje23

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @tijgertje: ik zie dat de uitslag allemaal goed is. Gefeliciteerd. Wanneer ga je testen want die temp is wel heel mooi hoog?

@ wies: Ook een heel mooi kaartje.

MIjn temp gaat eindelijk een heel klein beetje omhoog. Nu hopen dat ie blijft stijgen!

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dames ik kom hier niet meer om mijn temp te laten zien maar wel om jullie te steun want ik ben gewoon zwanger..als je met niet gelooft kijk in mijn album!

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Wow Wies je kaartje ziet er wel erg goed uit, als je niet zwanger zou zijn.

Tijgertje wat zeg je heb je een vage test, oyh spannend.

Lyn gefeliciteerd.

Ik ga dit weekend lekker even met mannetje en wat vrienden weg. Ik verwacht dat ik na het weekend ongi wordt of dat hoop ik. Mijn temp is nu al 10 dagen hoog of dat ik zwanger ben natuurlijk, maar dat zal wel niet. Aangezien HCG gister bij controle maar 1 was.

xxx joyce

12. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @lynn, proficiat meid, enne , geniet ervan!

@tijgertje, mss een rare vraag, maar is het niet mogelijk dat je pas op dag 18 je eisprong gehad hebt, omdat vanaf die datum je temp pas echt de lucht ingaat?

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Havefun weet je dat ik hetzelfde denk. Alleen dan dag 19 of misschien dag 15. Want als het dag 18 of 19 is dan kun je eigenlijk nog geen streepje op een test zien he of wel? Dat is namelijk wel erg vroeg.

xxx Joyce

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    vraagje:

ik heb eerder verteld dat ik niet zeker weet of mijn ei nu op dag 13,15 of 18 is geweest, na veel nadenken en rekenen en vergelijken met andere temperaturen, opnametijden etc ;) denk ik toch da het dag 18 is geweest,

ik moet dus zondag ongi worden, maar mijn ei is dus nu 4 dagen later wrs dan vorige maand, moet ik er dan rekening mee houden dat ik wrs pas volgende week woensdag ongesteld word?

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    In principe wel ja majkuh. Nadat je ei is geweest moet je er 14 dagen bij optellen en de dag erna wordt je dan ongi. Dat zeg ik toch goed he dames. Dus je zult woensdag of donderdag ongi worden als je niet zwanger bent. Succes met wachten.

xxx Joyce

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi havefun

Dat zou misschien ook kunnen
    Ja ben geen expert in het tempen
    Maar ik heb steken gehad vanaf me dag 11 of 12 tot 15
    Maar dag 17 heb ik ook steken gehad dus ja

liefs tijgertje23

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Heb wattery op dag 18 gezet en ik krijg een kruis op dag 19
    Zou ik dan veelste vroeg hebben getest?

liefs tijgertje23

Tempkaartje staat in me album
    Wie wil ff kijken

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dat denk ik wel tijgertje ik zou gewoon over een dag of 3 nog eens testen of zelfs nog een weekje wachten. Succes meid, maar je kaartje is prachtig en als je nu al een vage test hebt dat beloofd dat wel veel goeds.

xxx joyce

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oh, ik begrijp dat je al een vage test hebt? Spannend! Gewoon over een paar dagen weer testen. Je temp ziet er in ieder geval goed uit.

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en we wachten mijn temp iets omlaag vandaag ik moet nog precies een week vandaag voor mijn officiele NOD (zit nu op dag 25 met een cyclus van 31) ik kan zoooo slecht tegen wachten ik kijk die temp echt omhoog gewoon (word niet goed van mezelf)

Elke andere maand had ik niet zo gek erover gedaan maar deze maand is voor mij extra speciaal (NOD op mijn overleden opa's verjaardag en we gaan 22 augustus trouwen!) ik weet wel ik moet mij niet druk maken maar kan deze maand effe niet zo nuchter zijn zoals ik dat normaal wel ben (gek he?)

Deel Deze Pagina