Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Niet gek, kan me er wel iets bij voorstellen. Zwanger zijn op je trouwdag is toch wel heel speciaal... Ik duim met je mee!

2. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    tijgertje, het kaartje lijkt nu wel meer op een "echte"eisprong, maar die wazige test is dan niet te verklaren. Mss nog van de LH ( hormoon dat vrijkomt bij de eisprong?)

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi meiden!

Ik wil graag mijn kaartje aan jullie laten zien :)
    Ik zit vandaag op 7 dpo, probeer me iets minder met het zwanger worden bezig te houden, en het helpt wel, ben er iets rustiger onder.

Maar.... nu begint het weer te kriebelen (het forum) haha.
    Zit nu echt weer op het wachtbankje! Hoop dat het raak mag zijn! :D

Hier mijn kaartje:

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja vooral als je erna niet meer wilt (kids) dan zijn we toch stiekum compleet op die dag (ik word wel mega hormonaal als ik eraan denk haha)

Ik voel elk dingetje ik ben normaal een heel nuchter persoon bij mijn eerste zwangerschap ook maar NU ik word echt gek van mezelf!

Ziet er goed uit tessa8 (rot je die wachtbank) gaat het wekenlang prima met je en dan zit je te wachten en ben je toch meer ermee bezig als je wilt zijn..

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja vervelend he!
    De eerste 3 weken van de cyclus gaat het nog wel... Alleen rond ei spannend enzo, maar daarna (bij mij vanf 6 dpo) toch wel heel spannend.

Eigenlijk is mijn nod morgen als ik uitga van een cyclus van 31 (mijn gemiddelde)
    Maarja nu dus nog even wat langer wachten :(

6. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    GEFELICITEERD LYNN!

@ IMD tsja, afwachten valt niet mee en het zou idd wel bijzonder zijn als je nu zwanger zou zijn.

Hier mijn kaartje, op zich nog niets van te zeggen maar ik heb niet het idee dat het deze keer raak is... Ik heb me al voorgenomen om gewoon lekker op vakantie te gaan en te genieten. Na de vakantie maar eens naar de HA.

7. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Is trouwens wel druk op het wachtbankje :)

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Doe je geen testje voor je vakantie?

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep gelukkig kunnen we elkaar beetje supporten he?

10. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Idd, tis net een beetje als voetbal he! Als je mazzel hebt mag je het veld in en anders moet je wachten tot de volgende wedstrijd. Hoop dat wij iig opgesteld worden :)

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hmmm, maar maand 1 had ik hele heftige ovulatiepijn op dag 16, dus dacht echt dat mijn ei toen sprong, had wel een cyslus van 28 dagen dus LF 12 dagen,
    maand 2 hele heftige ovulatiepijn op dag 14, dus LF van 14 dagen.....zucht.....deze keer klein beetje ovulatiepijn op dag 13 gehad.....

ik snap niet hoe je ovulatiepijn kan hebben en dan niet op die dag je ovulatie, ik voel echt zo veel pijn, er knapt echt iets en het rand en doet zeer, lig gewoon een paar uur plat, behalve de laatste keer dus......maar hoe kan je pijn hebben op dag 13 en dan ovuleren op dag 18,

grrr word her echt moe van (van mezelf an zucht(

12. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    ovulatiepijn kan ook voorkomen een paar dagen voor je eisprong, als teken dat het eitje los aan het laten is.
    ( info komt van fert.arts in ziekenhuis, omdat ik ook altijd heel veel last heb van ovulatiepijn en niet altijd op dat moment eisprong had, zei vertelde dit)

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nee, dat kan niet. Een zwangerschapstest reageert niet op LH, alleen op HCG. Andersom kan wel, een ovulatietest kan ook positief zijn door HCG.

Dames, ik duim nog steeds voor jullie hoor!

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    majkuh, ik had deze ronde 5 dagen lang ovulatiepijn, en allemaal voor mijn eisprong. Maar goed, had wel de week ervoor ook een positieve opk, dus mss dat ie toen niet goed gesprongen is. maar het kan wel denk ik hoor.

15. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    gaat denk ik niet meer goedkomen hier :cry:
    nog wel even afwachten natuurlijk, zit pas op 8dpo, maar temp zegt denk ik genoeg, of het moet zo zijn dat ie morgen weer veel gaat stijgen

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    havefun, je hebt best kans dat ie morgen omhoog stuiterd! Ik duim en blaas!

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    havefun, kan een innestdip zijn hoor, je zit nog maar 8 dagen dpo, moed niet opgeven he ;)

18. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Meiden, jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk, ik moet ook eerst nadenken voordat ik meteen weer van het ergste uitga! :)
    Was net zo aan het nadenken, en heb gisteren veel krampen gehad en dat in combinatie met deze dip zou het natuurlijk zomaar kunnen dat het een innestelingsdip zou zijn. Oh, ik hoop het zo ;)

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jeetje havefun, wat schommelt jouw tempt, is dat niet heel verwarrend?

ben met de dames eens dat gezien je nog maar 8DPO zit dit zat een innestelingsdip kan zijn, do'nt give up!

20. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    haha, majkuh, kijk dan maar eens in mijn album, de rocky mountains zijn er niets bij!
    Heel verwarrend idd, maar ja, er is niets aan te doen.
    een vriendin van mij heeft zelfs zo`n wisselende temperaturen, dat temperaturen bij haar totaal geen nut heeft, die springt van 36,3 naar 37 en weer terug naar 36.0? Daar is helemaal geen touw aan vast te knopen. Maar ja, er is toch wel een duidelijk verschil te zien tussen voor mijn ei en na mijn ei temperatuur, dus ik zal het er mee moeten doen.

Deel Deze Pagina