havefun, ik vind het ook een mooi dipje, en zeker op 8 dpo. ik zal duimen dat ie morgen weer hoog is! Hier mijn kaartje, gaat nog goed, maar zegt nog weinig. Ik tempte 40 minuten eerder dan normaal en toen was ie 36.8, in slaap gevallen, en normale temp 37. wat scheelt dat toch veel zeg! ik ben altijd bang dat ik dan niet meer in slaap val, en dan krijg je weer een open rondje, en 0,2 lager. maar goed, was nog zo moe, viel gelijk weer in slaap gelukkig.
kan nog makkelijk goedkomen havefun! be positief! Wies ook een mooi kaartje! Ik mag hopen dat ik op dag 31 nog zo mooi eruit zie! ik had dezelfde temp vanmorgen saaaaai...
Had geloof ik een beetje over deze vraag heengelezen Maar als ik niet ongie wordt dan ga ik zeker wel een testje doen voor mijn vakantie. Alleen weet ik eigenlijk bijna zeker dat ik niet zwanger ben deze ronde.... Hou natuurlijk wel moed...
@ Havefun, dat zou een mooie innestelingsdip kunnen zijn @ Wies, blijf nog ff zo mooi hoog doorzagen! @ IMD, zo'n mooie stabiele temp is toch ook oke! Mijn temp is vandaag ook the same als gister
@ Tijgertje, ik denk idd dat die van de 19e het meest in de buurt komt.. Maar ja je weet het nooit natuurlijk. Het zou wel betekenen dat je xtra lang moet wachten......
Wat ben ik blij met mijn kaartje vandaag! We gaan omhoog! @houmar: mooi kaartje hoor, zo willen we het hier graag zien. @tijgertje: in de hoogte blijven nu he!
Hoi Dames Mijn temp is vlink de hoogte in gestegen! Zit al best met een hoge stijging vergeleken met vorige maand.. Ik hoop het zo.... (heb alleen geen innestelingsdip gehad moet je dat krijgen?)
thanks ik help jou wel mee (zitten we straks allebei uitgeblust op de bank HOPELIJK met dikke buik haha)
Volgens mij hoef je geen innestelingsdip te hebben hoor! Kaartje ziet er goed uit, nu maar wachten....
Hey Tempers, Hoe gaat het bij jullie? Ik ga zo mijn kaartje maar eens posten bij de zwangeren. Hopelijk voor de laatste keer dit jaar. Moet nu toch wel goed gaan
tessa, een innestelingsdip hoeft zeer zeker niet! dus staar je daar niet op blind, kijk maar eens op het topic van kaartjes van zwangeren. tijgertje, ik denk dat dit kaartje beter en duidelijker is, alleen het is al gezegd: nu moet je wel wat langer wachten, kom je maar bij mij op het wachtbankje, want het wachten duurt mij nu te lang, pfff. mupkuh, hoop je hier niet meer te zien ( je snapt hem wel hè?)