Ohw gelukkig heb dus nog kans Weet nog niet wanneer ik moet gaan testen... Had vorige maand een dpo van 11 dus mijn nod is nu 5-8.. spannend hoor.(eigenlijk was hij vandaag uitgaande van een cyclus van 31 dagen.. zit nu al op dag 32) En nog steeds erg veel witte afscheiding (sorry)
Nou dag Mupkuh dan maar... we zullen je missen maar het is voor het goede doel. Ik heb even een vraagje. Zit nu in de nachtdienst, en vraag me af of ik wel moet tempen deze dagen en wanneer dan. Iemand een tip?
melissa, even gekeken op de site www.ivf.nl. daar staat een hoofdstukje over tempen etc en heb dit gekopieerd. 3) Als u erg onregelmatige diensten hebt zoals nachtdienst, probeer dan te temperaturen na het wakker worden maar schrijf het er wel bij. Datzelfde geldt voor intercontinentaal vliegen met een onregelmatig dag- nachtritme zoals bv bij stewardessen. mupkuh, hoop ook dat ik je vlug weer tegenkom bij de april-mama`s. Ik weet het niet hier, temp is wel weer "iets"gestegen, maar niet schrikbarend, maar ja, test dag of NOD komt steeds dichterbij. spannend......
mijn kaartje, heb echt heel slecht geslapen, bijna niet zelfs, dus de temp van vandaag is erg beinvloedt denk ik. Verder heb ik getest, en die is volgens mij negatief, ik twijfel de hele tijd of ik mss een schaduwlijntje zie waar een streepje zou kunnen staan, maar volgens mij beeld ik die me in. Ik heb een foto gemaakt, maar die plaats ik mss nog wel, er is haast niks op te zien. Balen wel, dacht vanacht echt vanalles te voelen, en dat het echt raak zou zijn, hopelijk nog te vroeg getest...
melisa: gaat de goede kant uit! Wies: relax kan alle kanten nog uit, hoge temp, vaag testje...hmmm klinkt god, so keep the faith! mijn temp is gedonderd vandaag, ik hoop dat ie morgen nog 0,2 zakte n dan word ik weer exact op 29 dagen ongi, lets hope so, dan kan ik ook EINDELIJK beginnen! Zit dus nu 0f op 14, 12 of 9 DPO (heb kaartje aangepast naar wat ik denk dat klopt ivm met mijn rare slaaptijden etc.)
@Wies: je kaartje ziet er goed uit hoor! 13 dpo zit je nu toch? zou heel goed kunnen dat je te vroeg bent. Test overmorgen nog s, dan zit t vast goed1 Ik duim voor je.
rare is dat ik nog absoluut GEEn menstruatiekrampen heb, de eerste maand pilloos was dat eigenlijk al een week na ovulatie het geval en ook heel heftig, en vorige maand ongeveer 4 dagen ervoor en flink ook tesamen met rugpijn, ik heb nergens last van behalve mijn maag, maar goed, heb chronische maagklachten dat zegt dus niets, al een week hoofdpijn, en een branderige gevoelige tepel bij vlagen (alleen links, do not ask me why haha)oh ja, en heerlijk EMO, kan janken om niets grrr. dus ik hoop echt dat het morgen doorzet en ik niet ineens zo'n dramacyclus krijg van kweet nie hoe lang ofzo.......
Majkuh, stomme vraag, maar wat voor kruiden etc heb je geslikt voordat je er mee gestopt bent? Sommigen hier hebben die etos-pillen geslikt en de hele cyclus ligt in de war, en raar maar waar, ik heb vorig jaar eens die gravitamon gekocht en geslikt, ivm dat ik zeker wist dat ik alles binnen zou krijgen, maar ook toen lag mijn cyclus helemaal in de war. wies, mss en hopelijk te vroeg getest.
hai havefun, Ik slikte monnikspeper en zilverkaars tegen PMS en opvliegers, was namelijk megasjacherijnig, niet leuk om mee samen te leven, ben gestopt toen ik ineens geen ovulatiepijn meer had (lag echt compleet lam een paar uur, en toen ineens alleen wat krampjes) en hoe stom het ook klinkt, ik voel het liever zodat ik OOK daaraan weet wat het gebeurd is aan de andere kant, mijn beide kids zijn later geboren dan ''uitgerekend'' ongeveer een dag of 4, misschien toch die eisprong pas de 18e, of late innesteling toen... maar ja, kan mezelf wel ongesteld kijken,misschien dat ik nu ook geen pijnlijke menstruatie meer heb en toch morgen ongi word....
@ Havefun, idd erg spannend! Kan echt nog alle kanten op . @ Wies, hoop houden hoor, je hebt vast te vroeg getest. Je kaartje ziet er wel erg mooi uit. Mijn kaartje zegt nog niet zoveel... De vorige keer ging die op de dag van NOD omlaag, dus morgen wordt het spannend. Wel is temp vandaag weer 0,1 gestegen.
Vraagje>>>? Ik heb een tijdje niet meegepost op t forum. Een beetje teveel bezig geweest met zwanger worden. Nu heb ik gisterenavnd 5 glaasjes bier gedronken( dacht dat t absoluut niet raak kon zijn deze maand) en vanmorgen om van alles af te zijn ( ben alle temp spulletjes op aan t uimen en testjes weggegeven op 1 zwangerschapstest na ) Nu heb ik dat testje vanmorgen gewoon maar gedaan omdat ik t niet laten kon. En hij geeft licht positief aan! Is deze test betrouwbaar? ( van kriudvat, met pipetje) of beinvloed alcohol de test. Bij googele zegt de ene site van wel, en andere weer niet.... Ow jongens ik zit me hier een eindje te trillen niet normaal
Bij mij staat in de bijsluiter wel dat alcohol de uitslag kan beinvloeden, maar ik weet niet of dat betekent dat ie vals positief kan worden. Ik heb namelijk ook altijd gehoord dat alleen hormonen ervoor kunnen zorgen dat dat tweede streepje er komt te staan... Morgen weer testen denk ik? Spannend hoor!
Hey houmar Wanneer ga jij een testje doen? Of zit je nog niet op je nod Ik denk dat ik dinsdag ga testen Best wel spannend he Liefs tijgertje23
Ja ondanks dat ik het idee heb dat het deze keer niet raak is, vind ik het toch spannend. Morgen is mijn NOD. Dan wacht ik eerst mijn temp ff af en anders denk ik wel dat ik een testje waag. Maar ik heb verder eigenlijk helemaal nergens last van...