Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en weer hetzelfde bij mij hihi (in elk geval niet omlaag)

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Zal voor je duimen meis
    Hoop dat ie posi zal zijn

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Wel heel apart mijn temp vandaag :(
    Hopen dat hij morgen de hoogte weer in schiet :D
    Wat vinden jullie van mijn kaartje?
    Toch gek dat hij gister de hoogte in sprong?

4. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    @ Clarissa, ik weet het natuurlijk niet zeker maar de testen worden positief door de aanwezigheid van HCG. Dit kan wel in bepaalde medicijnen zitten maar naar mijn weten niet in alcohol. Maar voor de zekerheid kun je morgen natuurlijk gewoon weer een test doen (en dan niet drinken natuurlijk :)

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Oww Wat spannend clarrissa
    Zal ook voor jou duimen

komt goed

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik had juist m'n laatste cyclus helemaal nergens last van... ;)
    Normaal altijd wel kwaaltjes, maar deze keer kon ik met de beste wil van de wereld niks ontdekken. Dat kwam pas in week 5. Dus wie weet is het een goed teken...

7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Jij ook nog proficiat marb

8. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    @ Marb, dat zou mooi zijn :). Ik probeer echt van alles te ontdekken maar het lukt niet echt. hihi
    Maar ik voel me er ook wel rustig onder wanneer het deze keer niet zo is. Heb me al voorgenomen om het er dan nog maar even lekker van te nemen op vakantie.
    Jij alweer 7 weken, hoe voel je je nu?

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Vooral heel misselijk en moe. Maar ik vind het bijna leuk om me rot te voelen, omdat dat een mooie bevestiging is van m'n zwangerschap :oops:

Verder ben ik duidelijk onder invloed van hormonen. Moodswings ten top :)

Had net zoiets moois: Ik keek in de spiegel en ineens zei ik tegen mezelf: 'jij krijgt een kindje' (alsof het nu ineens pas doordringt ofzo... :oops: )

Ik helemaal janken, echt geweldig :D

Jammer dat m'n vriend er niet is, die had vast dubbel gelegen...

Ik hoop dat jullie het ook snel mogen ervaren. Het is jullie enorm gegund!

Oh... en Tijgertje: dankjewel!

10. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Dank je wel dames, Mn NOD is ook de 5e dus ik wacht tot dan met nog een keertje testen.( zijn veel hier met NOD op dinsdag )

Poeh poeh wel super kaartjes hier allemaal de hoogte in blijven! Ik denk aan jullie enne echt bedank voor jullie snelle reactie!

11. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    @ Marb, ik kan me er iets bij voorstellen dat je de kwaaltjes waardeert! Geniet er maar lekker van!

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Zullen we met z'n allen op 5-8 testendames?

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    grr, zt je erop te wachten, gebeurt er iets! geen rugpijn, geen kramp, geen gevoelige tepels meer, geen hoofdpijn, iets, nopes, nada!

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    geweldig, heb het nog niet geschreven of mijn baarmoeder begint te branden en een zere rug, yess, duim dat ik morgen ongi word dames, dan kan ik eindelijk ook voor ons gezamenlijk 5e kindje!

15. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Ja dames ik voel het 5-08 wordt de datum, weet het zeker. Heb deze maand ook voor het eerst geen spotting gehad en mn temp is gestegen naar 37! ( normaal kom ik echt niet zo hoog zelfs niet met n glaasje alcohol )
    Dinsdag en woensdag me echt ebroerd gevoeld savonds en smorgens en savonds niet kunnen slapen door onrustige benen. ( en ik maar denken dat t door t weer kwam ) Oh ja en ook veel langer last van ovupijn gehad. Normaal zon 3 dagen deze keer 5,5 dag!

Zit vandaag op 10 DPO en ga samen met jullie dan ook op 5-08 een testje wagen OOOhhh ben echt wel helemaal ondersteboven. Maar ja eerst even rustig afwachten.

Tot dinsdag!

( duim duim duim voor alle dames en mezelf tuurlijk!)

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Vanmorgen getempt en hij blijft lekker hoog. Nu zie ik een mooi gestippelt kruis staan en wat denk je? Net die dagen wilde manlief niet aan de klus! Niet dat het moet natuurlijk, maar waarom nou net die dag he? We zullen wel zien...

En ik ben benieuwd hoevel roze strepen we de 5de gaan tellen.

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    mupkuh een dikke proficiat.

Er staan een paar spannende kaartjes op het forum, veel succes meiden

18. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Goeiemorgen,

nounou, ik ben al een half uur aan het klooien met mijn fototoestel en het uploadprogramma hier, maar krijg het maar niet voor elkaar om een foto te plaatsen. Waarom een foto? Omdat ik het niet kon laten een test te doen en die is positief! En dat op 10DPO. Eigenlijk ben ik helemaal anti tegen te vroeg testen, want er kan nog zoveel mis gaan en zoveel gebeuren, maar ik voelde én voel me zo ontzettend zwanger dat de zenuwen het gewonnen hebben. Ook heb ik zelf nog steeds het idee dat ik eerder mijn eisprong gehad heb, maar ja, dat is niet te zeggen.
    Maar, ik kon niet om de misselijkheid s`morgens heen, loop hier echt te kokhalzen en heb deze hele week al s`middags liggen te dutten ( lees: slapen)om vervolgens s`avonds ook weer als een blok in slaap te vallen. Ook mijn borsten voelen héél anders als normaal en mijn opgezette en borrelende buik waren voor mij allemaal redenen om aan te nemen dat het deze ronde weer gelukt is.
    Ik juich nog helemaal niet, want na zoveel miskramen wil ik natuurlijk eerst de bevestiging van een echo, dat het er nog steeds zit, dat er hartactiviteit zit en dat ik echt zwanger ben. Maar, tot op heden heb ik toch maar weer een positieve test in mijn handen en zit nu eigenlijk nog steeds op het wachtbankje te wachten of ik wel of niet ongesteld ga worden, dus ik heb het mezelf eigenlijk nog moeilijker gemaakt.
    In ieder geval nog even mijn kaartje.

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey meid proficiat...het is je gegunt...en lekker genieten he van die kwaaltjes...en als je zin hebt kom dan een keer bij de aprilmeiden kletsen

geniet ervan

liefs l

20. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hey lynn, thanks voor de uitnodiging, maar ik ga nu eerst maar eens afwachten of het weer niet mis zou gaan ( er is teveel gebeurd dat ik nu ineens spontaan kan gaan genieten, en daarbij, voor mijn gevoel heb ik veel te vroeg getest)
    Dus, ik ga nu eerst maar eens een paar dagen afwachten voordat ik me aan ga melden bij de april-mama`s, maar, als het goed blijft gaan, inclusief kwaaltjes die van harte welkom zijn ( haha) dan kom ik zeer zeker bij jullie kletsen.

Deel Deze Pagina