alvast gefeli meid! PROBEER toch een beetje te genieten het is mooi en speciaal die eerste tijd juist.. maar ik zou ook zoiezo mijn NOD minimaal afwachten voor me aan te melden hoor Mijn temp was nog steeds gelijk, word een beetje saai maar saai kan ook goed zijn
Ik heb trouwens wekenlang gekeken op het blaadje bij het afvegen of er echt geen bloed was hoor, en das nog lastig want ik word de eerste 3 maanden gewoon heel licht ongesteld dus dan ga je helemaal twijfelen. echt vreselijk!
@havefun...een voorzichte felicitatie van mij! Kan me voorstellen dat je eerst wilt zien ofalles goed blijft gaan! Knuf
Kon me ook niet inhouden! Nu zonder biertje.... Positief ( wel een licht streepje maar wat wil je met 11 DPO haha, maar wacht ook nog af voor ik naar april mama ga ) HaveFUN ! Gefeliciteeeeeeeeeerrrrrddddd. ( haha zijn we samen uitgerekend?) 05-08 meiden Ik duim me te pletter hierzo!
Tijgertje, je temp is echt nog super hoog. die van mij kwam tot 9 dpo niet verder dan 36,66 ( 10 dpo 37.01) dus alles kan ! ziet er goed uit meid!
Ik zal aan je denken, je zit op 9 dpo dus alles kan nog! Ik had t ook totaal niet verwacht deze maand.
neem het easy resize programma van internet en dan kan je je foto verkleinen en lukt het zo je foto te plaatsen meid. Wat een fantatisch nieuws, m'n zondag kan niet meer kapot. Hier hoop ik al zo lang voor jullie op
clarissa, gefeliciteerd! havefun, wat een goed nieuws zeg, na zo lang aangesukkelt e hebben met je cyclus, lekker zwanger! probeer er een beetje van te genieten! mijn kaartje, wat gezakt, maar voor mijn doen gewoon nog hoog genoeg, en geen ongitemp. De temp van afgelopen dagen was erg hoog voor mijn doen, vandaar. maar ik hoop dat ie morgen niet nog verder zakt.
Hé, Clarissa, leuk nieuws, hebben we samen al een heel mooi en voorzichtig begin van de nieuwe week! En idd, als alles goed blijft gaan zijn we op dezelfde dag uitgerekend. Ik durf er gewoon nog niet eens aan te denken, maar het is zo raar, ik voel me al de hele week zo zwanger, kan het ook niet uitleggen, dat gevoel. Ook had ik ineens veel zin in heel veel fruit ( terwijl ik normaal gesproken echt nooit geen fruit eet, de fruitschaal ligt hier de hele week al gevuld) en meer van die rare dingen? Stom is dat, dat je vanalles denkt en voelt, maar dat je toch zon test nodig hebt om de bevestiging te krijgen. Ik ga sowieso dinsdag nog een test doen, mede omdat we naar bobbyaanland gaan, en ik wil dan niet in al die snelle dingen als ik weet dat ik zwanger ben. Gelukkig voor mij gaan we met onze beste vrienden,die in het zelfde schuitje zitten en daar kan ik wel tegen zeggen waarom ik niet in die dingen zou gaan.Maar ja, het duurt nog lang voor het dinsdag is.....pfff. Zico, thanks meid Hoe is het trouwens zo met jou? Is het wat te hebben met het hele hete weer van de afgelopen week of is het helemaal knudde?
Clarissa en Havefun, Gefeliciteerd! Hier nog geen ongi krampje of iets te bekennen.... Temp heeft even wat raar gedaan.. Op 8dpo de hoogte in, en 9 en 10 dpo weer "normaal". Iemand enig idee hoe dit kan? Ik snap namelijk niet hoe dat zou kunnen heb niks geks/anders gedaan dan normaal.. Ik hoop dat iemand antwoord weet. Hier mijn kaartje, is wat makkelijker: