Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Goeiemorgen!
    Zo hier is ineens veel gebeurd!
    Clarissa gefeliciteerd!
    Havefun ook gefeliciteerd en kan me voorstellen dat je nog een beetje voorzichtig bent. Nog een paar daagies en je hebt wat meer zekerheid.

Bij mij vandaag mijn nod. Normaal gesproken wordt ik eigenlijk altijd 's ochtends ongie na het opstaan. Deze keer niet.. Temp ook nog hoger (wel iets later getempt ivm uitslapen, een uurtje later). Maar heb net ook een test gedaan en die is helaas zo negatief als het maar kan. Mijn voorgevoel klopt dus wel. Nu maar wachten op de doorbraak :( en op naar de volgende ronde. Wel ga ik nu naar de HA om het eens te hebben over die onregelmatige cyclussen.

Allemaal fijne zondag!

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    houmar, je kaartje is wel erg mooi, mss is er te vroeg getest, maak je langzaam hcg aan. Ik duim voor je dat de ongi uitblijft.

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    sommige dagen waren gewoon te heet, maar een goede voorbereiding tot zuid frankrijk. Daar vertrekken we vrijdag heen tot einde augustus...Maar neem laptop mee en hoop er internet te vinden.
    Heb gisteren de kast ingeladen met de babykleding maatje 50 en 56.
    Valiesje voor zh met kleedjes voor de kleine. We moeten deze klaar maken op 7 maanden, dus bij deze ben ik eraan begonnen.
    Heb een groot deel van etikketen al klaar voor de geboortekaarten.
    De box staat in huis, kamertje is zo goed als klaar en suikerboontjes zijn ook grotendeels inorde, enkel de kindjes moet ik nog doen.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen dames, mijn kaartje is zo saai, dat ik em morgen wel weer plaats.

Zwangere dames, gefeliciteerd! Hopelijk blijft die kleine frummel lekker plakken bij de moeders!

En ik ben niet blij met die zakkende temp bij mensen. Ik ga blazen en nog eens blazen vandaag. Hopelijk helpt het een beetje.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @havefun en clarissa: gefeliciteerd! :D

6. Hoi meiden
    even en berichtje van een ex-temper..
    Ik ben woensdag bevallen van een prachtige zoon, Jurre!
    Het gaat helemaal goed!
    liefs rensie

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    rensie een dikke proficiat meis.
    Nu lekker genieten he, hier heb je 9 maanden op moeten wachten.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Havefun, gefeliciteerd duim dat het blijft zitten !

Clarissa, jij ook gefeliciteerd duim ook voor jou dat het blijft zitten..

Houmar, is je lf dan altijd 11 dagen ?

Rensie, gefeliciteerd met je zoon !
    Geniet er lekker van.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    rens, nogmaals gefeliciteerd en bedankt voor het geboortekaartje! lief!

wij zijn de komende 3 weekenden de badkamer aan t slopen...men wat een zooi en wat ben ik moe

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Rensie gefeliciteerd!

Ikdus, ik wil ook wel eens weten hoe dat gaat met de lf of ik vaak gelijk is....
    Omdat mijn lf vorige maand 11 was ben ik benieuwd of hij ook 11 kan zijn deze maand.
    Dan zit ik morgen op 11dpo namelijk..

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bij veel mensen is de lf wel gelijk, soms met 2 dagen verschil..
    Maar als je morgen op 11 DPO zit zal je dus overmorgen ongesteld worden of misschien positief testen ;)

12. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ohw ik hoop het zo!
    Ik heb met mijn mannetje afgesproken dat we morgen er een testje tegenaan gooien, mits ik geen rare of lage temp heb..
    Dus eerst mijn temperatuur morgen even afwachten! Spannend! :D

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    vind zo knap van mezelf dat ik nog niet getest heb (kan mezelf normaal erg slecht inhouden haha) nog een paar dagen zo blijven (in elk geval niet omlaag gaan!)

ps bij mijn eerste heb ik 4 dagen voor mijn NOD getest en positief vandaar deze dag was extra zwaar :)

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    rensie, proficiat! geniet er maar lekker van! jeetje wat is die tijd omgevlogen zeg, weet nog goed dat je hier aan het tempen was. Gelukkig is die tijd voorbij voor je en kun je nu echt genieten van je mannetje!

15. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    In pricipe wel, maar blijkbaar dus toch niet :). Wachten ff af hoe lang die duurt.

@ rensie, gefeliciteerd met Jurre! Geniet er maar lekker van!

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    gefeliciteerd clarissa....

17. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Rensie, proficiat met jullie zoon! Geniet ervan!

@Ikdus, hai daar, hoe is het met jou? Lang niet gesproken zeg.

Nou, als het echt blijft zitten en als de kwaaltjes nu al zo`n best zijn kop opsteken, dan houdt ik mijn hart vast.
    Kom net van een feestje af, ben gewoon naar huis gegaan en mannetje achtergelaten, want ik kon gewoon niet meer. Slaapmannetje is bij mij al uren geleden geweest en heeft volgens mij zijn hele zak met zand in mijn ogen gegooid, jeetje zeg, wist niet dat een mens zo moe kon zijn ;) Maar, ik geef er helemaal niets om, want alle kwaaltjes zijn van harte welkom, zolang het maar voor het goede doel is, dan kan het me niet bommen.

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hevefun en Clarissa gefeliciteerd. Tensie ook gefeliciteerd met je zoon Jurre.
    Ehm Ikdus wat lees ik realtie beeindigd, dat is niet goed he!
    Voor de rest duim ik dat de temp stijgt en er een posi test komt.
    Ik ben net teug van weekendje weg en vandaag ongi geworden, opzich is dat een goed teken want volgens mij is mijn cyclus nu niet in de war. En morgen Naar Zh Maastricht om onderzoeken te bespreken.

xxx joyce

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jent, succes morgen in het ziekenhuis !
    Balen van je ongi, maar als je cyclus normaal is, is dat wel fijn natuurlijk!

Havefun, haha nou blijft vast wel plakken dit keer ik duim voor je !

Tja hier gaat het klote eigenlijk.

20. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Ikdus, ik lees het meid, je hebt een hoop voor je kiezen gehad. Het is wel dubbelop wat je is overkomen. Je hebt er wel helemaal niets aan, maar toch denk ik aan je en hoop dat voor jou de zon ook weer gaat schijnen.

Hier ben ik helemaal beduusd. Heb net een test gedaan van Clearblue, die staan erom bekend dat ze meer hcg nodig hebben, maar kruis verscheen eigenlijk meteen. En misselijk s`morgens man, niet normaal! Dat heb ik nog nooit gehad, dus hoop dat dit klein wondertje blijft plakken!
    Heb nog eens foto`s gemaakt, ga nu weer proberen om ze hier te plaatsen. haha. Temp was wel iets lager, maar heb vannacht maar een paar uurtjes geslapen en wat ik heb geslapen was heel onrustig, dus weet niet of ie betrouwbaar is, maar ja, die test vind ik veel betrouwbaarder.
    [/img]

Deel Deze Pagina