Houd er rekening mee dat als je nu gaat testen hij nog negatief kan zijn. Je zit nog maar op 10 DPO zover ik kan zien. Bij mij was het op 14 DPO zelfs nog maar een heeeeeeel vaag streepje! SUCCES
@ikdus: wat een ellende allemaal. Heel veel sterkte. @tijgertje: en en en en en? Voor de meiden die nu snel kunnen testen, succes! Spannend hoor allemaal. Mijn kaartje is nog steeds lekker saai, maar wel redelijk hoog. Al mag ie nog wel verder de lucht in.
Joepie, wat een zwangeren erbij zeg, super gefeliciteerd allemaal! En voor de rest, spannend... Zelf maar drie keer getempt deze maand, maar woensdag 36,2 en vrijdag 36,3 en vanmorgen 36,7. Dus ik ga er vanuit dat ik dit weekend m'n eisprong heb gehad. Is wel lekker zo tempen, niet elke ochtend. Nu dus twee weken op de wachtbank. Ik vind dat het voor ons ook wel eindelijk tijd is om zwanger te zijn. Ronde 14 al en alle onderzoeken zijn goed, dus... p.s. kon het toch weer niet laten om hier mee te lezen en te schrijven, haha
Nergens zomaar vanuit gaan hoor! Ik heb nl bij een cyclus van 28dagen gerust m'n ei op dag 12. Heb een lange luteale fase, dus ik zou toch proberen om iets secuurder te tempen.
dank je zara, maar ik heb al wel drie dagen negatief getest. Gisteren zag ik wel een schaduwlijntje op de test, en vandaag helelmaal niks meer. Ook ongikrampen en rugpijn, dus mijn moed zakt wel heel langzaam in de schoenen. Zolang er geen bloed is, blijf ik wel wat hoop houden hoor. Jij hebt al een ivf poging gehad zie ik, en nu iui? hoe komt het dat jullie die volgorde doen? Of lees ik het mss verkeerd,dat zou ook kunnen hoor.
Hai Zara, je hebt gelijk, het onregelmatige tempen kwam van de vakantie , heb heel onregelmatig geleefd, ben nu weer aan het werk en de kids moeten volgende week maandag weer naar school, dus ga ervanuit dat het deze maand een stuk secuurder is juist omdat het zo onregelmatig was houd ik een ruime marge aan van tussen dag 13 en dag 18, gewoon heel veel klussen!
He meiden, Ik kom net teurg uit het zh. ze hebben me helemaal leeggeprikt in beide armen. Wel 9 buisjes. Das toch wel veel he. Maar voor een goed doel. Ze gaan allerlei onderzoeken doen met dat bloed en dan krijg ik over 6 weken de uitslag en wederom een echo om alles eens goed te bekijken.Verder ben ik blij dat ik ongi bent, want het lijkt erop alsof mijn cyclus al weer regelmatig is, aangezien ik aan mijn temp kan zien dat ik toch 13 dagen geleden wel een ei heb gehad, dus ik heb goede hoop dat mijn cyclus deze maand ook weer normaal is. Alle testers succes. PFFF xxx Joyce
Tijgertje Tijgertje !woehoe spannend! Ow ja wat me achteraf inviel, is dat me BMM echt potdicht zat vorige week, maar had daar niet bij stilgestaan, terwijl hij bij mij normaal altijd een beetje open staat. ( tja dochtertjes he ) En ik heb veel last van witvloed, wat ik na mn ovu normaal nooit zo heb, alleen maar voor mn ovu. Zo nu ff n boterhammetje, ben effu thuis gestopt tussen t werken want krijg weer een mega misselijkheidaanval ( handig ambulant werken hha heerlijk )als dit zo doorgaat ben ik over 9 maanden echt wel 3 keer zo rond haah.
gedverdekkie zeg 9! buisjes, kan je nog wel lopen Ik hoop idd dat je cyclus snel normaal is.... wel zo fijn! Ik heb trouwens buikpijn! maar geen ongipijn het is net efkes anders beetje als een blaasontsteking alleen dan zonder het branderige plassen haha (dus OF ik word ongesteld elk moment of ik ben zwanger, had bij mijn zoon ook ontzettende buikpijn! zo erg dat ik steeds moest gaan zitten tot 8 weken toe!)
Tessa, jammer dat je test negatief is Maarja het is nog best vroeg of je nou een lf hebt van 11 dagen of niet Havefun, gefeliciteerd met je kwaaltjes ! En de zon zal zeker weer een keer voor mij schijnen, maar voorlopig blijf ik even vedrietig en hem missen Clarissa, supermeid lekker samen genieten met havefun! Wies, ik duim nog steeds voor je en ik blaas pfff pfff pff.. IMD, Spannend ! Tijgertje, wanneer ga je testen dan ? Houmar, balen zeg dat je temp omlaag is gegaan, ook even blazen voor jou pfff pfff pfff.. Op 14/15 DPO moet je net als tessa gewoon posi testen Jent, ik duim voor een goede uitslag ! Hier ga ik langzaam omhoog met tempen.. Normaal heb ik wel geduld met kunnen testen, maar nu pfff. Ik word zenuwappig en wil zo graag weten of ik zwanger ben of niet... (kaartje kan je zien in mijn onderschrift ) En verder iedereen bedankt voor de knuffel
Spannend zeg, maar als je nu zwanger bent dan is het dus van je ex. Jeetje dat lijkt me echt zwaar en vreemd. Sterkte!
Zal zeker vreemd zijn en ook zwaar worden.. Maar we waren 10 maanden bezig voor een beeb. En dan ga ik het niet weg halen omdat ik geen relatie meer heb, mijn kinderwens blijft gewoon net zo sterk. En ik zou het echt super vinden als ik nu zwanger ben. En hij merkt wel wat hij mist straks als ik zwanger mag zijn. Hij mist dan niet alleen mij, maar ook een kindje en het zwanger zijn.
ikdus: klopt het echt dat als je zwanger bent je het weg laat halen...? Ik weet niet je hele verhaal hoor, dus heb geen oordeel, weet enkel dat je lang probeert zwanger te worden en o mij onbekende redenen nu uit elkaar bent met je vriend. wat een verdrietig verhaal voor jou/jullie en dan moet je ook nog zo lang wachten , heel vervelend voor je.
Nee, dat hadden we eerst samen afgesproken dat ik het weg zou halen.. En een half uur later heb ik gezegt dat hij dikke vette pech heeft en ik het niet weg laat halen, we zijn er zolang voor bezig geweest. En dat was hij wel met mij eens.. Volgens mij wilt hij verder dan niet echt iets met zijn kind te maken hebben, ja elke maand geld storten wilt hij wel. Maar volgens mij komt hij niet uit spanje om bij de bevalling te zijn of zijn kind op te zoeken.
sorry ikdus ,maar begrijp ik nou goed dat je weer in nderland bent? Je was toch ne tnaar spanje vertrokken? Wat een nare situatie! Hou je goed!