dus als je een lage temp hebt wordt je heel snel daarna ongi ? zit er eerlijk gezegd een beetje op te wachten
Ik ben eindelijk gestegen, ben nog steeds misselijk s' morgens. Zal nog steeds van pregenyl zijn denk; ook gevoelige borsten en tepels
Mogge meiden, Temp vanmorgen behoorlijk gezakt Het zal niet lang meer duren, of kan ie nog wel een keer gaan stijgen, vast niet he. Ik wacht af. Ik word er wel helemaal gestoord van hoor. Dank voor jullie meedeleven hoor.
Owww Mieke........... Hier 2e achtereenvolgende dag 36.8........... hmmmmmm nou laat die rode duivels dan maar snel komen.......
mega knuffel mieke: ik had de andere topic nog niet bijgelzen heb het zo druk maar ik maak tijd voor een knuffel voor jouw hoor. Februari allebei?
Ik slik al een poosje etos pillen en ga nu met dit tarwekiempillen beginnen. Misschien krijg ik dan wel een langere cyclus, 22 dagen en dpo van 8 dagen is wel kort.
Mieke: ik ben etos zwanger worden gaan slikken na de goede berichten hier op de topic van het forum. alle beetjes helpen toch? je had trowuens gelijk hoor ovulatie van gisteren was negatief maar hij deed het wel dus blijven posi.