spannend zeg ikdus, wat wil je zelf eigenlijk graag? Wil je nu zwanger zijn, of toch liever niet? En wat een naar verhaal zeg, ben je zo lang bezig en als het dan nu zover is wil hij er niets mee te maken hebben, heel apart *confused*
Ja, ik weet niet zeker of hij dr niets mee te maken wilt hebben. Ik heb wel gezegt dat als hij met het meisje gaat die nu helemaal stapelgek is op hem ( een slettebak van 16 jaar ) dat hij niet eens krijgt te weten dat ik zwanger ben. Want dan heeft hij mij niet alleen aan de kant gezet vanwege de ruzie maar ook vanwege haar en dat ga ik dus echt niet pikken. En toen zei die oké is goed dus je kan dat op twee manieren opvatten. Of hij begint iets met dat kind en het boeit hem niets dat hij zijn enigste kind niet ziet. Of hij begint niets met haar. Hij heeft wel gezegt toen het uit was dat hij nooit meer met iemand anders kinderen wilt. Dus hij brengt mij alleen maar in verwarring hahaha. Ik hoop zelf heel graag dat ik nu zwanger ben, lijkt me geweldig om zwanger te zijn en een kindje te mogen krijgen of het nou met of zonder hem is. Ik red het wel
Ohwwww ik hoop het zo! Dan weet ik tenminste waarom ik onder de puisten zit! Zit echt helemaal onder, zelfs op mijn schouders ! Heb ik normaal NOOIT! Laten we hopen dat het niet van de stress komt, maar van iets moois
jeetje ikdus, wat een verhaal zeg. Ik hoop dat je het een beetje redt hier nu in nederland. gelukkig heb je hier wel je familie enzo zitten, en ben je niet alleen. Vind het erg knap dat je er zo positief over denk. Je kaartje ziet er mooi uit in ieder geval, dus wie weet wat hij allemaal moet missen!
goed zo, goede instelling! zonder hem red je het ook wel! soms testen mensen idd pas laat positief, ik bv met de eerste pas na 8 weken, 2 negatieve bloedtests een kijkoperatie en een echo...dussss....hahaha, ik maakte een beetje laat HCG aan dus overtijd zegt iid nog net zoveel
ikdus, oh sorry, maar wel fijn voor je moeder denk ik, dat je terug bent. Heb je er een goede band mee? Je klinkt in ieder geval heel sterk, dus jij redt het inderdaad wel. majkuh, dat is laat zeg, dan maak je idd langzaam hcg aan. Ik zit nu op 15dpo, dus het kan nog beide kanten op. Mijn kaartje heb ik een pagina (of 2) terug geplaatst. die is nog ok. Wel al 3 dagen negatieve testen, en sinds vandaag echt ongikrampen, dus ik vertrouw het niet meer zo. we wachten maar weer af, als mijn temp morgen zakt, word ik ongi denk ik. zo niet, is er nog hoop.
Jaa, voor haar is het wel fijn.. En heb opzich wel een goede band met dr, maar op dit moment word ik helemaal gek van dr ! Zij blijft denken dat ik en Bob ( ex ) bij elkaar terug komen, en wilt dus niet dat ik een nieuwe relatie begin pffff.. Ik had vanochtend rond een uurtje of 5 wel iets heel moois trouwens.. Ik ging even naar beneden, en toen stond ik bij de serre en had licht heel ligt gedimd aan.. Maar die lampen doen vaak vreemd die gaan dan opeens UIT.. Nu zei ik vanochtend om 5 uur lieve Oma, als Bob en ik bij elkaar komen doe het licht dan aan. En als we niet bij elkaar komen doe het licht dan uit. En ze gingen dus AAN
dan krijg je de kriebels met zulke dingen hè, ik hoop voor je dat je oma gelijk heeft. Tenminste ik begrijp hier uit dat jij wel terug wilt naar hem toch? Maar blijf voor jezelf opkomen hè, laat je niet kisten.
ahaha krijg zeker de kriebels van dat soort dingen, dit is ook de eerste keer in de anderhalve jaar dat ze overleden is dat ik zo iets durf te vragen.. En ja ik wil zeker graag terug komen bij hem, en ik weet dat hij mij ook terug wilt.. Maar de laatste 2 weken dat ik daar was, was er zoveel gebeurt te veel ruzie enzo.. Ik zou hem ook met rust laten de aankomende dagen, maar ik kon het niet laten om belangerijke vragen neer te zetten op zijn hyves die hij bij zich zelf moet afvragen. Dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen En nu kan ik ook voor mij zelf de rust vinden om hem echt met rust te laten
@ikdus ik hoop echt van harte dat jij en je vriend weer samenkomen, en zeker als er een baby op komst is. ik ken je verhaal niet, maar misschien komen jullie door deze scheiding - die hopelijk tijdelijk is - bepaalde dingen over jezelf te weten waar je kunt aan werken, zodat een goede relatie in de toekomst weer mogelijk is! ik duim voor jullie! groetjes mirza
De negatieve testen samen met je kwaaltjes maken het inderdaad niet erg hoopvol.En zeker zo vlak voor je ivf had je het natuurlijk graag anders gezien...Was jij nu ook niet onbegrepen verminderd vruchtbaar? Ik heb inderdaad eerst een ivf poging ondergaan, klinkt niet erg logisch he?! Ik mocht nl eigenlijk pas juni 2008 behandeld worden.Dan zou ik nl 2.5jr bezig zijn en eerder helpen ze je hier niet als ze niks kunnen vinden. Maar ik mocht meedoen met een onderzoek waardoor ik dus wel eerder geholpen kon worden.Er is toen geloot of het ivf zou worden of iui en het werd dus meteen ivf. Die poging is helaas mislukt en ze wilden verder met ivf.Maar omdat ik al m'n iui pogingen nog had wilde ik eerst dat proberen.Ik heb er gewoon recht op.Ivf zie ik als het allerlaatste redmiddel dus daar wil ik voorlopig niet meer aan denken. 't Was best een heftige behandeling, geestelijk vooral. Mocht je misschien vragen hebben over ivf mag je me altijd een pbtje sturen hoor, anders wordt het hier nog meer ontopic dan ik nu al bezig ben.
Jeetje zeg, wat een verhaal Ikdus. Ik hoop voor je dat je hier weer wat rust kunt vinden, zodat jij en je vriend er straks op een rustige en normale manier over kunnen denken en praten. Veel succes ermee. Nou, man was niet te overtuigen met kruis op de test, dus vanmiddag op naar de kruidvat om een digitale te gaan halen. Heb net de test gedaan, met middagurine en er kwam binnen een minuut "zwanger"te staan. Dus nu is mannetje inmiddels wel overtuigd, maar net als ik ook niet overdreven blij. ga proberen ook deze foto in album te zetten.
Havefun, wat zie ik nu..... ZWANGER!!!! GEFELICITEERD!!! Wauw zeg, dacht kom even spieken hier en meteen goed nieuws zeg. Dan hebben die B12 spuiten goed hun werk gedaan. Ik hoop heel erg voor jullie dat het dit keer helemaal goed mag gaan meid. Ik kan me zo goed voorstellen dat jullie nog niet heel erg staan te juichen maar dit heel voorzichtig wel een beetje blij zijn.
Zara succes met alles hoop dat je snel zwanger bent ! Mirza, ik hoop het ook.. Maar van de beeb gaan we nu nog maar even niet van uit Mieke, goed van havefun hè Havefun, wauuw wat wil je nu nog meer geweldig voor je meid ! Lekker de gyn snel bellen Zo ik krijg net te horen van mijn moeder die het weer van haar zus(tante) heeft gehoord, dat het helemaal niet goed gaat met Bob en dat hij dr erg slecht uit ziet. En tegen mij doet hij voor alsof het super goed gaat met hem en is hij alleen maar bezig met stappen enzo.. Stiekem lach ik nu van binnen dat ik dus niet de enigste ben die mij rot voelt