@IMD kun je je nog bedwingen om niet te testen meid? zo een mooie temp op 11 dpo ... dat ziet er spannend uit! mirza
oh je wilt niet weten hoe graag ik wil vooral na vandaag ik voel me zwanger (dezelfde symptomen eindelijk als bij mijn eerste) buikpijn vooral, heel erg moe, ik zal vanavond eens met vriendlief bespreken ik vond 7-8-8 zo'n mooie datum (gevoelsmatig omdat mijn opa dan altijd jarig was maar misschien heeft ie ons al een handje "geholpen") ik houd jullie op de hoogte!
Test maar gewoon op 7-8 we moeten gewoon geduld leren hebben.. Het is zo een mooie dag als je positief zou testen met een dubbele betekenis.
ik heb overleg gepleegd en we konden allebei niet wachten, dus POSITIEF resultaat nu zwanger blijven maar we gaan ook positief denken natuurlijk!
Gefeliciteerd IMD, gaat goed hier Hopelijk voeg ik me ook toe bij jullie zwangere met deze laatste kans van mij
dorie ze heeft nog niets laten weten. Slaap de laatste tijd slecht, onze pruts maakt me steeds wakker met haar gewemel.. Vanaf vanmorgend is m'n ventje mee verloef en beginnen we na de middag met de caravan inorde te maken voor vertrek naar zuid frankrijk ten donderdagnacht. Heb ik hulp, dus zal alles veel sneller gaan.
GEFELICITEERD IMD! Super! @ Tijgertje, oh wat spannend! ben nieuwsgierig! Hier is het een beetje vreemd. Mijn temp is weer gestegen tot 36.8 en nog geen ongi te bekennen. Balen! Heb ik al lang moeten wachten op ei moet ik ook nog lang wachten op ongi Zit nu al op CD 45 ofzoiets...... Maar het zonnetje begint hier al lekker door te komen dus het komt vast allemaal goed