ik heb even een oud topic opgezocht waarin ik het e.e.a. uitleg over FF. hopelijk lukt het daarmee en anders gewoon vragen he http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#2381449
roosje, het lijkt alsof je geen eisprong hebt gehad hoor dag 12. heb je pregnyl gehad? Als je temp zo blijft zou ik volgende week een bloedtest vragen of je wel een eisprong hebt gehad, anders zonde van je iui en van je cyclus. Maar wat een megahoge temp heb jij al voor je ei zeg. Is die altijd zo hoog geweest? Temp je altijd wel op dezelfde tijd en voordat je opstaat? Ik hoop in ieder geval voor je dat de iui snel aanslaat, ik weet hoe slopend het allemaal is. Succes op het wachtbankje! Syl, mooi kaartje heb je al zeg! Gaat de goede kant op. Ik temp deze ronde trouwens niet meiden, maar kom toch af en toe even neuzen hoe het met jullie staat. Ik krijg dinsdag de laatste iui, heb maar liefst 3 goede eitjes, dus gelukkig een mooie laatste kans. Weekje later gaan we op vakantie, dus de 2e helft op het wachtbankje zit ik lekker in cyprus, en denk ik er waarschijnlijk minder aan. Het heeft geen nut om te tempen dus. Mss dinsdag en woensdag even om mijn eisprong te checken, maar verder ook niet. Als het niks is en we beginnen met ivf ga ik ook niet tempen, dan is het al heftig genoeg. Maar hou jullie in de gaten (zeker de oude garde), en ik laat van me horen! Succes allemaal deze ronde!
Marloes, thnx voor de link. Ik zal het ff uitzoeken e als ik er niet uitkom dan geef ik wel een gil. Wies31, ja daar heb ik ook mijn twijfels bij alhoewel de echo wel lieten zien dat ik een eitjes (2 van 17) had die op springen stonden. En heb ook pregnyl gebruikt, heb daardoor ook last van kwaaltjes veel plassen, moei zijn, trek in alles en nog wat en nog eens aangekomen ook nog. Ik bel maandag mijn ha op om bloed te laten prikken, dit is deste cycl dat ik temp dus weet niet of id ealtijd zo s geweest mijn temp. Maar in ieder l bedankt voor je reactie.
Het is me gelukt op FF nu alleen ff kijken of t me lukt op het hierin mee te sturen. Ik dacht nl dat ik hele rare temp had, maar Ikdus had me al een keer gezegd dat op FF wordt aangegeven wanneer ik mn ei heb gehad en zie hier.... pfooeee, was toch een klein beetje bezorgd over dat ik mn ei wel zou krijgen.... [/url][/img]
Je basale temp is erg hoog Roosje en het is idd erg lastig uit je temp te halen of je ei al gesprongen is.Ik weet niet hoe iui precies werkt, maar het zou niet vreemd zijn als je ei pas gisteren is gespronegn als je vandaag een hogere temp hebt dan moet hij de komende dagen wel hoog blijven of worden succes roos. Wies ik hou je op dehoogte. ik heb een goed gevoel over deze maand. Wij hebben tot nog toe erg goed geklust dus hoop is er iig en misschien dat zelfs vandaag mijn eitje is en dan is mijn cyclus weer als vanouds. Iedereen succes Jem moet nu wel gaan klussen tijgertje anders heeft het geen zin. kom op xxx joyce
Mijn vriend zegt zoals gister was volle maan hier Hij zei dat dit de vruchtbare dag of avond was Is dit nou onzin of is het echt waar Ben vergeten om eergisteren aan te vinken dat we nog geklust hebben We zijn zo druk hiero dat je soms wat vergeet of verkeerd invul ha ha ha
Vanacht had ik best veel ongi krampjes gehad, echt apart gevoel in mn buik/baarmoeder dan. Om 6uur werd ik wakker en had getempt en toen was het 36,9c...om 7.30uur was het 36,7c en om 8.30uur 36,9c....heb nu dus maar 36,8c aangehouden omdat ik altijd om 8uur temp (maar ons meisje was paar keer wakker geweest). Heb dus ff een tempdipje..hoop dat ie morgen wel weer gewoon omhoog gaat. Voelde me gisteren de hele dag niet zo fijn, voelde me echt wagenziek, zo kan ik het beste omschrijven denk ik. Het werd erger als ik iets deed, bijvoorbeeld stofzuigen/poetsen, en toen ik was gaan fietsen met Demi. Vanochtend weer dat weeige gevoel en nu valt het wel weer mee. Hmm...ik hoop natuurlijk op een innestelingsdipje.....duimduimduim! MN kaartje kun je weer zien door op de link te klikken onderaan dit bericht. Melissa: fijn dat het is gelukt bij FF. Fijn dta je je ei hebt gehad meis, nu afwachten! Roosje: ik zou toch zeggen dat je je ei gehad hebt!Want je temp is weer iets hoger. Marloes: nu moet je eitje toch wel gaan komen ja! NOg maar eens goed klussen dan
Tijgertje: mooie jurken! Over de volle maan: dat wordt wel gezegd ja..ook dat er dan veel bevallingen zijn...je kunt het natuurlijk altijd proberen als je in je vruchtbare periode zit
En ja hoor, de boel is eindelijk doorgebroken vanmorgen. M'n langste cylus ooit! Op naar ronde 15, deze keer ga ik proberen FF te gebruiken. @ Zeehondje; hoe gaat het bij jou? Hopelijk nog geen ongi te bekennen?!
Donderdagavond en vrijdagochtend centimetertje licht bloed op wcpapiertje. Vrijdag overdag inlegkruisje ingedaan, alleen heeeeeeeeel licht veegje (meer bruinig). Met afvegen gister en vandaag helemaal niks meer. Afwachten dus.... Jammer Dib dat het bij jou nu echt is doorgebroken. Zal dat mij ook gaan gebeuren? Maar wanneer?
zeehondje wanneer ga je anders testen? Ik ben benieuwd of mijn temp morgen hoog is of dat ik mijn ei nog moet krijgen. Ik zal morgen mijn kaartje ook eens plaatsen. Balen Dib voor iedereen nog een prettig weekend. xxxJoyce
Heb je al de account van Ikdus gekregen? Anders kan iemand van ons die bij FF zit je inviten, dan krijg je een mail met uitnodiging.. Balen van je ongi trouwens..
Heb even mijn tempkaartje hier gezet. Hoop dat het lukt dit keer. Was vandaag echt de hele dag flink misselijk geweest,mijn borsten doen zeer en ik had vanochtend wat kramp in onderbuik en rug. Hoop zo op een wondertje.!