Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Nessy: Het kaartje ziet er mooi uit, nu zo hoog houden! Ik duim voor je!

Mn temp is weer omhoog gegaan!:D
    Gisteren al heel licht posi test gehad (zie album) en vandaag weer iets duidelijker..(zo vroeg getest omdat ik mee doe aan zwangerschapstestenonderzoek)

Spannend voor mij!

HOe is het met de rest?

2. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Spannend Silvia! :D
    Je test ziet er inderdaad positief uit hoor!

Mijn temp was vanochtend hetzelfde als gisterochtend
    dus voor mijn doen weer lekker hoog. :)

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He meiden,

Mooi kaartje nessy, hier mijn kaartje van vanmorgen. Ik denk dat mijn ei geweest is maar zeker weten doe ik het niet, dat ligt aan de temp van morgen en ivermorgen.

Sylvia gefeliciteerd je kaartje ziet er echt zwanger uit.

xxx Joyce

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Spannend hoor Sylvia. Wel leuk dat je met dat onderzoek mee mag doen.
    En Jent, hopelijk is het je ei.

Bij mij komt denk ik toch de ongi vandaag. Gister opeens helemaal geen bloed, maar vanmorgen wel weer een beetje. En temp is heel laag, 36,5 (wel na een woelige nacht, maar toch). Kaartje staat in album, heb niet constant getempt.
    Dus..........

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Helaas, net bij het afvegen toch wel erg veel bloed. Dus ongi is begonnen en daardoor ook ronde 15!
    Moet toch onderhand wel een keertje raak zijn?!

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Gister eggwhite verloren
    Nog steeds geen posi ovu test
    Maar wel me temp gestegen

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    tijgertje dan denk ik toch dat je je ei hebt gehad of je ei komt veel later, maar we moeten de komende dagen onze temp afwachten he dan weten we het zeker.

xxx Joyce

8. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Nee hè! Ik mocht als enige door naar ronde 15! Dan wordt dit gewoon onze ronde ;) .

Ik heb de account van Ikdus gekregen dus ik ga even naar FF, kijken of ik een kaartje kan maken!

Liefs Dib

9. Melissa79

Melissa79 Lid

3 aug 2008
    73
    0
    0
    Dit is mn kaartje.
    Heb vanochtend niet getempd, lag er nl pas om 4u in. ;)
    Vindt het nu toch meer spannender en nieuwsgierig of er straks een posi test uitkomt... Hadden jullie dat ook in het begin?

@ Dib & Zeehondje, balen hoor!

@ Sylvia, erg spannend hoor!

@ Tijgertje23, zie dat je gaat trouwen over 3½ wk. Wat leuk! :D :D
    Wij gaan ook trouwen 6 weken (26-9) :D :D

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik ben nog maar net begonnen met tempen en dit is ook onze 1e ronde na mijn eigen menstruatie. Wie kan mij een beetje meer uitleggen over mijn kaartje? Begrijp er niet super veel van :oops: .

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Check m'n album ;)
    Gelukt!

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Jent en Sylvia, thns voor jullie reactie.
    All, dikke knuf en temp ze!

Deze 2 dagen is mijn temp weer gestegen van 37.6 naar 37.8, ik hoop dat ie zo blijft of hoger gaat. Ik bel morgen het ziekenhuis voor een bloedtest om te kijken of ik geen ontsteking heb en de IUI wel uberhaupt gelukt is.

cd1: 37.8
    cd2: 37.8
    cd3: 37.9
    cd4: 37.8
    cd5: 37.8
    cd6: 37.6
    cd7: 37.4
    cd8: 37.8
    cd9: 37.7
    cd10: 37.6
    cd11: 37.5
    cd12: 37.5 (IUI)
    cd13: 37.6
    cd14: 37.6
    cd15: 37.6
    cd16: 37.8
    cd17: 37.8

Liefs Roosje,

13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemiddag dames....

@tijgertje: mooie voorbeelden van trouwjurken zeg. WOW. Dat je al eggwhite hebt verloren heeft nog niets te betekenen, alleen dat je vruchtbare is begonnen. Je temp kan de komende dagen nog even heen en weer schommelen. Ik heb soms 5 dagen voor een positieve ovu test al last van eggwhite..... heel veel succes met klussen.

@marloes... op dat die eisprong er nu maar aankomt... duim

@Dib en zeehondje: ik duim voor jullie in deze ronde!
    @Dib: uhhh (krap krap op mijn bolletje) wat is gelukt? (Heb ik iets gemist?)

@nessy: wow mooi kaartje (ik heb trouwens vandaag ook last van krampen, maar meer nog niet).

@Sylvia: betekent dat, dat we je al mogen feliciteren? WOW hierbij een voorzichtige felicitatie dus...

@jent: voor de zekerheid dus nog maar even aan de klus vandaag?

@my precious: in het begin is er nog niet veel af te lezen. Momenteel zie ik, dat je sticky (kleverig) slijm hebt. Dit betekent, dat je vruchtbare fase nog niet is begonnen. Je klust netjes, met tussenpauzes erin. Het is waarschijnlijker, dat je temp nog een paar keer iets omhoog/omlaag kan gaan en tegen de tijd dat je eisprong komt (of net is geweest), dan maakt ie een tuimelsprong naar beneden om dan de 3 opeenvolgende dagen weer te stijgen (en hopelijk hoog te blijven). Ik hou je kaartje in de gaten en zal proberen om de paar dagen een analyse te geven, oké?

@roosje: ben benieuwd.... hopelijk is de IUI wel gelukt. Maar je temp is wel errug hoog hoor. Is die altijd zo? (Ik zou bij die temp koorts hebben, want mijn basale temp ligt onder de 36 graden).

Hier mijn kaartje (na een paar dagen weer eens geplaatst)...

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    kaartje is mooi inge... en net als 2 jaar geleden reageer je weer lekker uitgebreid op iedereen :thumup:

mijn kaartje...
    tja... temp omhoog, maar had al enige vorm van lichaamsbeweging 8) gehald voordat ik ging meten... maar meestal is hij daarna lager.. nu dus hoger.

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    mooie kaartjes, ook voor iedereen die het voor het eerst doet. Na een paar maanden zie je duidelijk (als het goed is) wanneer je ei is geweest en snap je het allemaal wat meer.
    Succes!

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    marloes lijkt erop dat je toch je ei hebt gehad. Ik denk dat die op dag 18/19 ios geweest of op dag 21 hopen dat je temp nu hoger gaat.

Oh ja en heb geklust vandaag morgen zien jullie het kaartje weer, niet goed aangepast vandaag.

xxx joyce

17. Niet meer actief

Hoi,

Ik wil voor de 1e keer gaan temp.
    Nu is het volgende.
    Ik heb er een beetje over gelezen.
    Maar als ik het goed begrijp zie je pas achteraf of je een ei hebt gehad dus ben je eigenlijk alweer te laat met klussen.
    Je hebt lage temp voor je ei en na je ei ineens hoog.
    Als ik het verkeerd zie zeg mij dat aub.
    Want ik ben zo onregelmatig dat ik beetje wanhopig ben en bang dat ik er dus gewoon elke keer naast klus.
    Alle info is welkom.
    Alvast bedankt.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wendy dat klopt helemaal..

Je ziet inderdaad achteraf pas wanneer je ei hebt gehad.
    Maar je ziet wel wanneer je NOD is en je luteale fase is ( periode na eisprong tot nod )
    En met de tijd leer je ook je lichaam kennen.

Maar als je gericht wilt gaan klussen kan je beter ovutesten gebruiken.

Al zou ik als ik jou was nog even er mee wachten, jullie zijn nog kort bezig ( al is elke maand te lang natuurlijk ). Dat gerichte klussen gaat ook stress geven..
    Probeer nog een ronde of 2 lekker te genieten en te klussen wanneer jullie zin er in hebben.

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi Ingie,

Ik hoop het ook. Ja volgens de fert.arts kan het mijn basale temp zijn, dit is de eerste cyclus dat ik temp dus kan het niet vergelijken.

Morgen zal ik meer weten.

Jullie hebben allemaal mooie kaartjes joh!

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Dankje Ingiemoppie! Super aardig dat je nog een keer naar m'n kaartje wilt kijken, zal 'm over een paar dagen weer plaatsen :D.

Deel Deze Pagina