Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Mooi ei Jent!

Jeetje marloes, zeker een lange cyclus. En dan vind ik altijd al dat het zo lang duurt (ei rond dag 20). Hopelijk komt ie snel.

Nou Dib, hopelijk is ronde 15 ONZE ronde!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zal het eens even nakijken...
    ronde 1: 34 dagen, ei op dag 23
    ronde 2: 40 dagen, ei op dag 28
    ronde 3: 34 dagen, ei op dag 20
    ronde 4: 35 dagen, ei op dag 24

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Vanmorgen bij de fert.arts geweest. Ze vond mijn kaartje er mooi uit zien van juli! Dat mijn lf maar 11 dagen was vond ze niet heel erg. Ze zette mijn eisprong gelijk met die van FF, mede door de positieve ovulatie testen op dag 21 en 22.

Alle testen en onderzoeken waren verder prima dus over 4/5 maanden mag ik terugkomen (als ik niet zwanger ben geworden).

Dus op vakantie maar hard aan het klussen ;)

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemiddag dames,

@precious: ik heb dat 's ochtends ook wel eens. Maar dan temp ik eerst en dan dommel ik weer in en draai rond totdat de wekker gaat. Leuk kaartje wordt het. Je zit nu in je forecasted fertile days, dat betekent dus je voorspelde vruchtbare fase (maar nog niet de eisprong fase). Die kan dus volgens FF ergens vanaf de 21e zijn.
    @roosje: succes... wat is er bij het onderzoek bij de ha uitgekomen? Komt die hoge temp door een blaasontsteking? In ieder geval heel veel succes met jullie pogingen. Het wordt een keer raak.
    @tijgertje: geduld geduld.... je eitje komt eraan hoor... nu maar gewoon lekker om de dag verder klussen, dan moet het goed komen.
    @desiree: sjips.. niet leuk.... en dan ook nog eens te vroeg..... zet het echt door of is het nog spotting?
    @dib: leuk minisprongetje op je kaartje ;) Wat goed trouwens dat de fert arts hetzelfde vindt als FF. Dus nog even 4/5 maanden verder klussen (ik hoop niet dat je nog zo lang hoeft hoor.... ;)
    @marloes: ik heb je eitje een aantal instructies gestuurd :D... misschien luistert het ernaar? Nee alle gekheid op een stokje... dit is idd wel een rare cyclus aan het worden.. Als je temp nu stijgt, dan heb je dus gisteren eisprong gehad (met die rare temp ochtend)... maar voor hetzelfde geld heb je deze keer weer een cyclus van 40 dagen en zou je eitje wel eens weer op dag 28 kunnen komen. Voor alle zekerheid dus nog even om de dag verder klussen.
    @jent: gefeliciteerd met je cross..... eitje is geweest.... welkom op het wachtbankje. Goede klustijden!

Dit is mijn kaartje van vandaag.... mmhhh... krab krab..... wat heeft dit nu weer te betekenen...... denk dat ik maar gewoon met menstruatie moet rekenen...

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hij lijkt een beetje op je kaartje van ronde 11 in je album, inge.

ja, we klussen gewoon lekker door... we zien het wel he

6. Ingiemoppie

ja marloes.... en er zijn er ondertussen meerdere... ik zal mijn album eens updaten.. :D

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Ingemoppie. Bedankt! Jou kaartje ziet er spannend uit... Hopelijk zit het goed en springt je temp morgen weer omhoog! Ik duim voor je.

@ All, Ik kon vandaag bijna niet meer bij mijn bm zo hoog zit die nu.. Heb ook vruchtbaar slijm, erg veel. En volgens mij is me bm half open, ik heb geen idee hoe open die gaat maximaal, maar er zit nu wel een gaatje.. Spannend.

Kun je zien hoe je je eigen lichaam kunt ontdekken, vind het best wel mooi eigenlijk. Zo weet je ook wat er in je lichaam gebeurd.

8. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland

9. @Dib, goed klussen op vakantie he, en dat je dan een heel mooi positief kaartje kan showen hier ;)

@Ingiemoppie, hopelijk heeft die dip nog iets te betekenen!

Ben hier weer ongi geworden, was al te verwachten. Nog een dag eerder dan verwacht ook..

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Rot Desiree.... Succes in jullie volgende ronde!

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Mijn kaartje voor vandaag:

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen hier mijn kaartje weer.
    xxx Joyce

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @jent: ziet er mooi uit! Stijgt je temperatuur altijd zo hard of is dat nieuw? ;)

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Tja goede vraag. Het enige wat vergelijkbaar met mijn kaartjes is dat ik mijn ei altijd vind en dan houdt het zo ongeveer wel op. Ik zal eens kijken of ik mijn oude kaartjes in mijn album kan zetten tot op heden is dat nog nooit gelukt.

xxx Joyce

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jammer desiree, jij ook veel succes in de volgende ronde.
    En Jent, hopelijk is het raak deze keer!

Gister bij de gyn geweest en we moeten het nog een half jaartje zelf proberen. De stap die daarna genomen gaat worden is een kijkoperatie. Maar dat is nogal wat, dus we hopen dat dat niet nodig is!

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He meiden het is me gelukt al mijn tempkaartjes staan in mijn album, misschien kunnen jullie eens vergelijken, ik hoop natuurlijk dat mijn temp zo blijft en misschien nog wel iets gaat stijgen.
    Die gyns zeggen ook allemaal hetzelfde.
    xxx Joyce

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zeehondje: hoop voor jullie dat het snel raak is en dat de operatie niet meer nodig is.

jent: wat ga je mooi omhoog! ! !

Desiree: ook weer naar de volgende ronde, balen meid.

tja..... zo heb ik hem nog nooit gehad

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag allemaal,

Hier mijn kaartje....

Weet nou niet wanneer ik mijn ei heb gehad....

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jent, zo, je gaat gelijk goed de lucht in, en anders dan je andere kaartjes zo te zien! Hopelijk is het weer raak meid, en zit het gewoon waar ie hoor te zitten, en waar ie moet blijven zitten voor 9 maandjes!
    Ik heb net de laatste iui achter de rug, 40 miljoen zwemmertjes vechten nu om het eitje (of eitjes..)

20. Ingiemoppie

alweer een goede middag dames:

@precious: leuk hé als je zoveel over je eigen lichaam te weten komt. Wel super dat jij dat kunt voelen. Ik kom helaas zover mijn lichaam niet in hahaha
    @desiree: :( knuffel
    @dib; hey dat gaat de goede kant uit voor de vruchtbare dagen
    @jent: kannonnen... wat stijgt jouw temp.... idd nu wel 1000% zeker. Je eisprong is geweest :D Ik zie in je album dat ie nog maar 1x eerder zo snel is gestegen, dat was in oktober 2007. Klopt dat?
    @zeehondje: ik duim voor je dat het niet nog 6 maanden gaat duren. Wel fijn, dat ze trouwens wel alvast een achterdeurtje hebben opengezet mocht het toch nog zolang duren.
    @marloes: huh? wat doet jouw temp raar. Kan er gek genoeg geen analyse op los laten. Maar dat kon ik 2 jaar geleden ook niet zo goed, klopt dat?
    @sammie: ik denk dat het kruisje wel goed staat hoor, maar omdat je watery hebt ingevuld bij je slijm, dan denkt FF dat er een volgende vruchtbare fase aankomt, en dan is ook FF zich niet meer zeker van haar zaak.
    @wies: dat de tomtom van die miljoenen zwemmers nu maar goed op het eitje gericht staan (dan komt er vast en zeker wel 1 goed aan). Ik duim nu hard voor je!

Vandaag heb ik dezelfde temp als gisteren en vannacht met plassen meen ik iets gekleurds op mijn wc papiertje te hebben gezien (maar dat kan ook verbeelding zijn in mijn halfslaap).... we wachten gewoon af tot donderdag..

Deel Deze Pagina