@MyPrecious: ik heb ook altijd meer ovulatiepijn dan ongesteldheidspijn. Wel handig om te bepalen wanneer je eitje komt. Daarnaast gebruik ik ook nog ovulatietesten én ik temp nu voor de tweede maand! Je zou zeggen dat ik er niet meer naast kan zitten
ja he... hij lijkt ook helemaal niet op een van de andere kaartjes... heb natuurlijk al wat geknutseld in FF en als m'n temp morgen laat is dan schuift m'n kruis 2 dagen naar links :
Huh? Die zie ik ook niet, hoor... Waar basseert ff dat in vresenaam op? Ben er benieuwd naar je temperatuur van morgen...
meiden ik krijg mijn kaartje niet te pakken als ik op mijn pagina kom dan krijg ik die tabbelen pagina (agenda) dan moet je toch naar data gaan ? en dan je temperatuur invullen. hij onthoud me temperatuur vandaag niet en ik krijg ook me grafiek niet te zien hebben jullie dat vandaag ook of doe ik nou iets verkeerds ?
Nope FF is onder construktie. Maar veel maakt het voor mij niet uit. Heb weer een saaie temp van 36.9 voor de zoveelste dag... Ach stabiel saai is en blijft duidelijk haha
hier natuurlijk ook nog geen kaartje.. weer dezelfde temp 36.4 edit: nu wel en nog binnen de tijd.. haha
Ik had dat ook vanochtend bij FF, kon nix invoeren en sloeg nix op. Ik heb net weer gekeken en hij heeft toch wel mn temp opgeslagen.
hij doet het al dacht ff dat het aan mij lag, ik ben pas sins 4 dagen aan het temperaturen en ik weet dat ik nog niks heb om te vergelijken , maar hij ziet er nu al goed uit me temperatuur gaat was 2 dagen iets lager geworden maar hij gaat nu weer iets omhoog
Ja hij doet het weer... @xgagyx: ik zie dat je al aan de clomid zit. mag ik vragen waarom dat is? Groetjes
tuurlijk mag je dat vragen ik ben bij de gyn toen terecht gekomen via me huisarts om me cyclus want die vonden ze nog te lang! heb al allerij onderzoeken gehad maar hij vond me eitjes wat te klein dus vandaar de clomid!
@ Iedereen, Klopt het dat wanneer je bij FF je temp invoert wel opgeslagen word maar niet in het kaartje word weergegeven? Ik weet wel dat hij vanochtend in storing stond.
bij mij laat ie ook nog steeds niet mijn goede kaartje zien, maakt niet uit welke cyclus ik pak krijg de hele tijd het kaartje van juli vorig jaar te zien xxxx joyce
@xgabyx: Dan heb je echt geluk gehad denk ik. Mijn cyclus is ook lekker 6 weken. En bij gebeurd er niets. Zowel bij de gyn niet als bij de huisarts. Ik moet echt het jaar volmaken voordat ze gaan kijken wat er aan de hand is. En na mijn miskraam zei de huisarts dat ik nog een half jaar zelf moet proberen. Terwijl het jaar bijna om is. Hopelijk mag je nu snel zwanger zijn...