ik weet ook dat ik in me handje mag klappen dat ik door gestuurd werd! maar de gyn dag precies het zelfde als mij: dat andere mensen met een kortere cyclus meer kansen in een jaar hebben dan ik ! dat zei hij ook!
Ja helaas is dat zo. Ik had in 8 maanden 6 kansen. We gaan er maar gewoon vanuit dat ik voor jan weer zwanger ben, en anders wordt het tijd dat ik mijn poot ook eens stijf ga houden...Jouw gyn kan zeker niet eens een keer met de mijne gaan praten haha.
Geloof ik zeg ook ja... Marloes, grappig dat jij ook op de 14e dag ongie "pijn" had. Oh ik hoop het zo voor je voel je je ook anders of merk je nog niks anders dan voorgaande maanden?
deze maand... beetje gek. FF geeft wel aan dat m'n ei is gesprongen, maar ik heb er zelf dus niks van gemerkt, dus gewoon lekker, niet denkend nu springt mijn ei, geklust... misschien helpt het.
@ Marloes, ja idd hoop het voor je! @ dib, wat gek dat je temp alleen maar daald zeg.. Temp je altijd rond dezelfde tijd?
goedenavond dames.... val gelijk maar met de deur in huis.... ronde 33 is een feit. Vannacht ongesteld geworden en hoe....zit nu met behoorlijke onderbuikpijn op de bank... pfoe... is lang geleden zulke krampen... Nog 2 maandjes zelf proberen en dan IUI (hoop ik)..... Zo, en nu over naar jullie FF deed het bij mij vanmorgen ook niet. Later vanmiddag wel, maar toen had ik de nieuwe cyclus gelijk 7 keer aangemaakt hahahaha, eerst maar even 6 verwijderd dus.... @marloes: extreem interessant kaartje... volgens mij wil jou temp telkens wat nieuws? nu weer een lijntje? Je eitje wilde gewoon een keer stiekum springen lijkt het wel 8) @sammie: mooie stijging van je temp.. houden zo hé! @myprecious: het kan nog alle kanten op hoor. Ik heb mijn ei op dag 15 of 16 en dit keer een cyclus van 27 dagen. Het wachten is niet leuk, maar heb geduld..... Je temp is mooi laag, dus hij zal in één van de komende dagen wel hoger gaan..... @dib: wooow, wat een daling... lijkt wel een stijle skipiste. Nou me dunkt dat bij jou de vruchtbare dagen binnenkort ook zullen beginnen ik plaats mijn kaartje weer, wanneer het interessanter wordt 8) Ga nu snel weer verder lezen ... toedeledokie..
@ Ingemoppie, Ik gun het jullie nog zo! Ronde 33, dat wens ik niemand toe.... Hopelijk heb je snel goed nieuws.. Bedankt voor je berichtje weer. Ik heb nergens last meer van, laatste dagen steekjes, maar sinds vandaag voel ik dus helemaal niks meer. Nouja we zien het wel, ben alleen maar nieuwsgierig. Het hoeft in de 1e ronde niet meteen raak te zijn, maar het doet gewoon wat met je wanneer je in onzekerheid zit . Alleen lijkt me dat bij jou geen leuke onzekerheid meer, jakkie. Hoop ook dat je met IUI verder kan wanneer het nu niet zo lukt. Wil je heel erg veel succes toewensen!
een hele zonnige goede morgen dames... heeft het bij jullie ook zo waanzinnig geregend, geonweerd en geflitst? Waanzinnig. Het was zo erg, dat ik vanmorgen wakker werd omdat ik dacht dat de blits bij ons had ingeslagen (wij slapen op zolder)... sjongejonge. Maar nu schijnt de zon weer gelukkig. @myprecious: dank je wel voor je lieve woorden... En ik vind jou eerste ronde ook heel spannend! @tijgertje: zo te zien hebben jullie heel goed geklust hoor! Nu gaan we dus keihard duimen. @maikuh: aparte banner heb je... ik dacht eerst dat een zwangerbanner was , haha, maar toen las ik het duidelijker. Lief wolkje met kindje.. Veel succes.. Zit nu op dag 2 van de nieuwe cyclus, dus nog niks spannends te vertellen. Fijne dag allemaal
Hai ingiemoppie, dankjewel, vond em ook wel geinig, kan dus alleen zo niet aflezen wanneer ik ongi moet worden, maar goed, dat is volgende week zondag, zit nu 4DPO (heb korte LF)
Hoi Allemaal, Ik lees al een paar weken mee met jullie omdat ik zelf mijn temperatuur ook bijhoudt. Vanochtend dacht ik, goh dan kan ik net zo goed meeschrijven hier Ik zit nu in mijn 3e cyclus na bijna 9 jaar de pil geslikt te hebben. De vorige twee cyclussen duurden 43 en 37 dagen, dus ik hoop deze keer een kortere cyclus te hebben. Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus en nog geen eisprong kunnen ontdekken, ik hoop toch wel dat hij één dezer dagen komt! Groetjes Mosa
@ Mosa, Gezellig dat je gaat meekletsen! Het kan best dat FF je eisprong later ontdekt en dat je die gisteren hebt gehad! Volgens mij komt er na 3 dagen een rood kruis na je ei op FF? Mensen? @ All, Nou hier weer omhoog, ben benieuwd of die morgen weer omhoog gaat want dan denk ik dat me ei toch al is geweest.. Hmm zo raar he. Probeer dingen te voelen in me lichaam, maar ik voel echt helemaal niks anders meer dan normaal . Nou hier me kaartje, wie heeft hetzelfde ongeveer gehad?
Hé, Ik temp altijd op dezelfde tijd, mijn normale temp is altijd heel laag. Wanneer mijn eitje is geweest schiet hij wel weer omhoog, dat deed hij de vorige maand heel netjes (gelukkig). Groetjes
Vanmorgen weer ietsje omhoog; @MyPrecious: aan je slijm te zien komt je eitje er aan! @marloes80: en nu omhoog die temp! @Tijgertje: fijn, je eitje al op dag 15, duurt het niet zo lang goed geklust hoor! @Ingiemoppie: hopelijk hoef je GEEN gebruik te maken van IUI! Mijn vruchtbare dagen zullen wel midden in mijn vakantie zijn! Ik weet nog niet of ik mijn wekker daar voor ga zetten