Ik zit nu op 9 dpo, temp was vandaag iets lager, maar ik was ook 1/2 uur eerder wakker, dus het zegt niet zoveel. Het begint al wel spannend te worden... Ik ben ontzettend ongeduldig... Ik kan volgende week donderdag testen. Ik hoop dat ik het volhoud althans....
Ja het begint zeker spannend te worden. Hoop voor je dat het een innestelingsdip was! Ik ga voor je duimen, en voor alle andere ook natuurlijk
Ikdus, was niet echt gepland dat je nu al ongi werd, kan het geen innesteling zijn? Ik ben benieuwd wat deze maand voor mij in petto heeft. ik denk wel dat ik al iets eerder kan testen als mijn banner. Ik zit namelijk nu al op 7 dpo. Maar ik zie wel tegen die tijd. xxx Joyce
Ach ja je weet het nooit he Aquilegia. Jent, nee kan geen innesteling zijn. Ik zat 15 dpo of 18. Maar ik ga uit van 15 dpo, dus innesteling kan niet. En daar is het ook te zwaar voor. Ik heb nog nooit zo een hevige ongi gehad.
Hoi lieve meisjes hier. Aangezien ik weer bij af ben plaats ik voorlopig weer even geen kaartje. Lees zo nu en dan even mee, want voor Shirley en Aquilegia wordt het natuurlijk weer spannende dagen. Dikke knuffel voor jullie allemaal omdat jullie zo lief voor me zijn geweest.
Ik heb op een of andere manier het gevoel dat ik ongi ga worden van het weekend. Raar hé, maar mijn onderbuik voelt zo aan.
Thanx! Heb vandaag zelfs overwogen om die Matcare Ultra testen te bestellen, zodat ik het maar eerder weet... maar die komen dan toch pas dinsdag aan, dus eigenlijk kan ik dan net zo goed wachten tot donderdag... of dinsdag/woensdag met een gewone Matcaretest testen.
Meiden, het wijntje smaakt me weer heerlijk. Het was echt even afzien de afgelopen 2 weken. Aquilegia, ik duim ontzettend voor jullie.
het is wel een handig ding volgens mij maar nooit echt heel ergbetrouwbaar in iedergeval verre te vergelijking met de pil, condoom, spiraal oid
Ik vind de persona nieuw wel erg prijzig. Ik heb hem destijds via marktplaats gekocht, veel voordeliger. Misschien een tip voor als iemand hem wil gaan proberen.
Mieke; Hoop voor dat februari jouw maand wordt meid! Lief dat je ons allemaal wel in de gaten blijft houden, nou je even geen temp kaartje meer doet! Aquilegia; Meid bij jou is het ook zo spannend! Jent; Ik zit ook op 7 dpo en moet ook nog iets van 10 dagen wachten, maar heb ook het idee dat ik eerder zou kunnen testen. Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan van mijn werk, misselijk, hoofdpijn, pijn in mijn rud e.d. Mijn boobs gaan nu ook heel gevoelig worden! Liefs shir
hallo allemaal, hierbij ook mijn kaartje van vandaag. ongi is er bijna dus zal morgen wel door naar volgende ronde gaan helaas. iedereen fijn weekend en super jammer van Mieke en Ikdus dat jullie ongi zijn geworden! groetjes, charlie