Dat kan, maar hoeft niet. Ik heb 2 kaartjes van mijn zwangerschap en zijn totaal niet met elkaar te vergelijken en mijn temp steeg pas echt verder toen ik al ruim over mijn nod was. Zolang je temp maar hoog blijft na je nod, daar gaat het om. xxx Joyce
Goedemorgen allemaal! Hier nog een laag tempje én nog geen posi.ovu.test. Wat niet is kan nog komen Gisteravond nog één keer iets spotting maar vanmorgen al niet meer. @jent; wat een voorbeeld-kaartje zeg! Een mooie stabiele temp zo na je eitje! @Ingiemoppie; ik zie ook wel wat in zo'n massage! Denk dat ik dat vanavond ook maar eens voor ga stellen!
ha jent, ik had al even bij je kaartjes gekeken om te zien of ik een verandering zag ik zie dat jij net als ik zondag je NOD hebt...?
Tja alleen ik kan niet zondag testen want ik ben weg, nog eens overleggen met hubbie wat we doen als temp zo blijft of we dan zaterdag of na het weekend testen, eignelijk wilde ik tot dinsdag wachten, maar testen in het bos heeft ook wel wat. xxx Joyce ik ga ook even bij jou kaartjes spieken.
@Sammie88; wat een mooi kaartje, ook weer een duidelijke eisprong! de temp schiet de lucht in! Op naar die ene ooievaar!
Snap er niks meer van :-# Ja, ik heb dingen veranderd op 't kaartje met de bmm stand omdat ik niet zeker weet wanneer die hard/zacht is enzo.
myprecious, ik denk dat je je ei hebt gehad op dag 13 of 15, de komende dagen zal je temp dan moeten stijgen en dan krijg jeje kruis en ik denk persoonlijk op dag 15.succes xxx joyce
Nee joh, je zit nog goed! Meer kans op een meisje, haha! Ik hoop voor je dat t goed uitpakt. @ Makjuh: mooi kaartje! Hier nog steeds mezelf weten te bedwingen om weer te gaan temperaturen... Had het zo gehad na vorige ronde met mk enzo dat ik nu gewoon dacht: ik doe er helemaal NIKS aan. Ik heb dus ook geen flauw idee wanneer m'n nod is, aangezien het de eerste ronde is na een mk. Maar goed, het voelt heerlijk rustig. Geen gestress om per se in vruchtbare periode seks te willen, want ik weet lekker niet wanneer die is (en nou moet ik niet zeuren, want we hebben eigenlijk toch wel elke dage seks... ) Anyway: heb dus geen temp kaartje, geen ovu-testen dus ik moet eigenlijk wegwezen hier
mijn kaartje: klik op de link in mijn onderschrift. moest vandaag weer beginnen met werken en stond de wekker 1,5 uur eerder... temp was 0.1 lager en dus een open bolletje..
Hoi dames, @ Jent, wat een duidelijk kaartje heb jij! In ieder geval erg goed geklust, ik hoop voor je dat je temp zo hoog blijft! @ Sammie, wat een mooi kaartje! Nog maar een paar dagen geduld hebben! Ik duim voor je! @ MyPrecious, ik had wel verwacht dat jouw temp omhoog zou gaan, maar het lijkt mij ook dat je eisprong al wel geweest is. Vooral ook omdat je bmm weer hoger zit dan een paar dagen geleden. Ik ben benieuwd wat hij morgen doet! @ Majkuh, een mooi stabiel kaartje! @ Marb, lekker doen waar je je goed bij voelt! Ik was vanochtend helemaal happy, want mijn temp is omhoog geschoten. Hopelijk blijft hij zo, dan zou ik een mooiere cyclus hebben dan de vorige (43 en 37 dagen).
@ Majkuh, mooi kaartje ga zo door.. Duim voor je @ marb, juist gezellig dat je meekletst . Hopelijk heb je gelijk over dat we niet te laat waren dan.. Als het echt op de 15e was. Mijn klachten (steken) waren wel weg ongeveer na die datum. Maar je weet het niet. Ik vind het ook spannend voor jou, mooi dat je je er goed en rustig bij voelt zonder alle extra dingen. @ Marloes, hoe vroeger ik temp hoe lager mijn temperatuur is dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken! @ Mosa, ja hij zit behoorlijk hoger want ik kan er nu normaal bij. En eerst moest ik echt me vingers er in drukken om erbij te kunnen (ja vies verhaal zo) . Jou kaartje ziet er toppie uit! Zo heb je tenminste duidelijkheid, jou ei is al geweest volgens mij. Heb je 'm ook gevoeld of dat niet? Bedankt trouwens voor alle reacties, doet me goed .
MyPrecious, dan zit je bmm inderdaad een stuk lager. Dan zou je toch echt denken dat je eisprong geweest is. Maar hij stijgt geloof ik niet altijd meteen de dag na je eisprong, dit kan volgens mij ook een paar dagen duren. Ik heb wel afgelopen donderdag en vrijdag de hele dag buikpijn gehad, maar weet niet of dat vanwege mijn eisprong is. Als ik morgen en overmorgen een hoge temp heb, geeft FF mijn eisprong op zondag aan en niet vrijdag.
klopt! Ik had ook met de temp corrector gekeken en die geeft 36.56 aan... ach we zitten pas 7 dagen na ei... nog 4 dagen te gaan
Weg wezen dan Marb! Nee hoor gezellig als je blijft. Vanmorgen ben ik met mijn slaperige hoofd vergeten te tempen. Zal nu nog wel niets uitmaken. Ik heb wel sinds gisteravond echt buikkrampenen wat bruinverlies waarschijnlijk /hopelijk mijn baarmoeder die aan het samentrekken is. Morgen niet vergeten te tempen!Mentaal knoopje gelegd! Majkuh; prachtig kaartje! Sammie; Ziet er ook veelbelovend uit! My precious; helaas ik kan er geen kaas van maken..