Ik heb net voor de gein een hogere temp voor morgen ingevuld en kijk wat FF dan doet. Ik denk echt dat ik me ei al heb gehad. Vriendjelief en ik hebben nagedacht en vrijdagnacht hebben we sex gehad dus hopelijk had dat nog een kansje . We zien het wel. Ben in ieder geval blij dat me cyclus niet lang is als ik me ei nu dan echt heb gehad hihi.
Wat goed MyPrecious! En vrijdagnacht geklust is ook goed hoor, zaadjes leven heus wel een tijdje. Wat kun je toch onzeker worden over allerlei dingen hè
Hopelijk is me ei niet te vroeg gekomen dan . Maar we zien wel. Benieuwd wat me temp morgen doet . Ja was vooral benieuwd hoe me cyclus nu zou zijn maar die is nu mooi 29 dagen dan volgens mij. Als het deze ronde niet raak is dan volgende ronde beter toch . Nu kunnen we op het wachtbankje, zoals meerdere hier al .
jent, wat grappig dat jou temp voor je ei eigenlijk hoger is dan na je ei, of zie ik dat verkeerd? IIK ben echt zo benieuwd, heb niet echt klachten ofzo, heb 5 dagen meteen na mijn ei een zere buik gehad, gisteren was dat over, het enige wat me echt opvalt is dat ik het zo warm heb en dat terwijl ik een koukleum ben, maar goed, allemaal speculaties, moet gewoon wachten! Weet wel dat ik als het niet raak is volgende maand echt niet ga tempen, ik slaap er gewoon slecht van want ik ben er zo mee bezig, pfff, hebben jullie dat ook? Heel veel succes dames, ik check later wel weer wat jullie temps zijn, hoop voor jullie allemaal hoog!
oh ja, en ik heb sinds 3 dagen afscheiding (wit) in mijn broekje en heb dat normaal nooit tijdens mijn LF, dus ik ben stiekem wel aan het hopen.......!
Hoi Majkuh, ik geloof dat je in de war bent met iemand anders. Ik weet alleeen niet wie. heb even teruggekeken volgens mij bedoel je marloes. xxx joyce
Probeer mijn kaartje hier neer te zetten, maar imageshack doet ut niet... nog iemand meer problemen mee? Heb mezelf al geregistreed en alles maar als ik klik op 'host it' dan zegt ie webpagina kan niet worden weergegeven.....
Goedemiddag, Ben eindelijk even gaan zitten vandaag, m'n neefje (1,5 jaar) is logeren bij ons en heeft natuurlijk alle aandacht van ons Het is wel een scheetje hoor! Plaatje van vandaag staat in album, nog lage temp. hopelijk komt die verhoging nog voor de vakantie! @Majkuh; mooie temp.kaart zeg! @MyPrecious; als het goed is blijven zaadjes wel een paar dagen in leven, duimen maar @Mosa1982; als dat geen eisprong is weet ik het niet meer Groetjes
Hij doet het weer! mmm, zie dat er een kruisje staat bij de 25e, dit moet zijn de 24e, ga ik maar even veranderen bij FF. Morgen staat het er weer goed in
Hoi meiden, Ben een tijdje niet geweest Omdat ik het voor mijn ei altijd wat rustiger aan wil doen op het forum.. Dat helpt wel moet ik zeggen. Alleen na mijn ei vind ik het altijd wel leuk om erover te babbelen en mijn kaartje te plaatsen. In dit geval had ik gister een positieve ovu (een ei symbool op mijn persona) en vandaag ook! Gister had ik onwijs veel vruchtbaar slijm, voor het eerst dat ik het echt exact goed heb! (met het slijm) Heel erg blij dus! Ben benieuwd wanneer mijn ei komt of geweest is.. Hier mijn kaartje:
wow er moeten over 5 dagen echt veel mensen een posi test krijgen. Hopelijk ben ik er ene van. Maar ik test pas maandag of dinsdag want het weekend zijn we weg, geeen mogelijkheid om te testen vind mijn man, dus tja dan maar wachten he. Eerst nu nog hopen voor ons allen dat onze temp hoog blijft. xxx Joyce
Idd hopen dat temp zo blijft, maar aangezien ik laatste keer cyclus 35 dagen had test ik zoiezo niet voor volgend weekend.... lef hebben hè Nee, ik denk serieus dat het deze maand niet raak is vandaar, mezelf zo min mogelijk gek proberen te maken. Maar mun duimen maken overuren voor iedereen hiero ROSEROSEROSEROSEROSEROSEROSEROSEROSEROSE!!!!!!!!!!!!!
Aaahh! Temp weer naar beneden, ik snap er niks meer van! Vandaag word ik van me slijm ook niets wijzer, het was steeds anders. Plakkerig, doorzichtig, en 1x kon ik draden maken. Echt gek. Zin in klussen heb ik de afgelopen dagen niet gehad. Mijn benen tintelen al 3 dagen aan 1 stuk door. Ik voel me echt niet goed . Nouja hier mijn kaartje. De kaartjes die voorbij kwamen zien er ookalweer mooi uit van jullie, hoop echt op veel roze deze maand. Zou mooi zijn toch.