Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    myprecious, ik heb dat eiwitachtige slijm 4 a 5 dagen VOOR mijn ei, daarna word het waterig en dan springt mijn ei, dus als ik alleen op het slijm had vertrouwt had ik zo mijn ei gemist, ik bedoel dus, pin je er niet op vast ;)

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Nee Majkuh, maar het is zo gek dat ik nu al die drie dingen in 1x heb. Ik wou wel dat me ei is geweest zeg :) onzekerheid. Straks heb ik geen eitje.

Nou mevrouw tintelbeen zal even eten koken..

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi,

@ Majkuh, wel een mooi kaartje hoor! Nu geduld hebben!

@ Jent, ook al zo'n mooi kaartje. Nu wordt het wel heel spannend voor je hè?! Hopelijk blijft hij zo hoog!

@ Bia, spannend!

@ Tessa, ik denk dat je eisprong gisteren is geweest maar even afwachten of je temp morgen omhoog schiet.

@ MyPrecious, wat vreemd! Ik had verwacht dat hij vandaag toch echt omhoog zou gaan. Maar even kijken hoe hij de komende dagen is. Maar die onzekerheid is inderdaad erg vervelend.

Ik ben er ook niet helemaal zeker van. Hij is nog steeds best hoog, maar ik heb hem morgen liever nóg hoger. Denken jullie dat mijn eisprong wel geweest is? Als ik morgen weer zo'n temp heb, dan geeft FF wel mijn eisprong aan maar ik ga nu zelf twijfelen. En het vreemde is dat het vandaag lijkt of mijn bmm hoger zit dan gisteren. Als hij na je eisprong weer laag zit, dan zou hij toch laag moeten blijven of gaat hij dan weer omhoog?

Groetjes Mosa

4. MyPrecious

Ik heb geen idee Mosa, mijn lichaam doet ook gek. Je klust in ieder geval wel goed :D.

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Mosa je ei is zeker geweest ik denk op dag 16 of 17. Ik denk 17. My precious nu je temp niet gestegen is denk ik dat je ei misschien toch nog komt. Ik zou in ieder geval nog proberen te klussen succes.

Het wordt idd spannend mosa. Ik heb niet echt een duidelijk gevoel over wel/niet zwanger zijn. Ik hoop natuurlijk het eerste. Ik heb stiekem vanmorgen even urine opgevangen en daar dwarrelde wel allemaal witte vlokjes in en dat zou opzich een goed teken kunnen zijn.

xxx Joyce

6. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    @Myprecious, :confused: idd moeilijk kaartje... geen idee, ik hoop voor je dat je temp morgen idd omhoog gaat.

@Mosa, lijkt er wel op dat je ei is geweest, maar ff afwachten wat je temp morgenvroeg doet.... geen idee bmm... lijkt bij mij vandaag ook hoger te zitten... kijken wat het morgen is. Ik vergeet iedere keer hoe het ook al weer was, maar volgens mij tegen dat je ongi komt komt bmm weer omlaag en gaat dan weer openstaan?

7. MyPrecious

Bmm zit volgens mij laag wanneer je ongie moet worden..

Nou ik ga morgen me kaartje wel weer plaatsen, hopelijk meer duidelijkheid. Ik schommel nu ook steeds eerst dacht ik dat me ei is geweest maar nu weet ik het niet meer 50/50 kans denk ik..

8. MyPrecious

9. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Tja geen idee myprecious, misschien in combi met de stand van je bmm en andere symptomen die je hebt ingevuld?

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ja dat zou kunnen en je moet nooit een verzinsel van je kaartje maken hihi daar schiet je niets mee op. xxxx joyce Het komt vanzelf even geduld.

11. MyPrecious

Hahaha ja sorry. Maar op laatst maak je er zelf wel wat van :) ik dacht hey dat kan ook. Nouja we zien wel. Moeten we maar weer aan de klus :).

Doe mij maar een cyclus van 28-30 dagen :p. [-o<

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He hebben jullie een idee hoe dat zit. Ik heb net even gevoeld en mijn baarmoeder zit laag en is hard duidt dat erop dat ik niet zwanger zou kunnen zijn of kan dat dan toch?

xxx joyce

13. MyPrecious

Volgens mij zegt dat soms maar weinig. Er zijn mensen die wel zwanger zijn en die een lage bmm hadden. Nog maar 5 dagen kun je testen. Zo spannend.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat is het toch lastig die bmm!
    Ik vind het erg fijn dat je alles tegenwoordig zo goed kunt bijhouden maar het zorgt ook voor veel onzekerheid!
    Ik heb nog even gegoogled maar ik kan niet vinden hoe hij hoort te zijn na de eisprong.
    Of hij hoog blijft tot je ongi moet worden of dat hij tussendoor weer omlaag komt.
    Misschien weet iemand anders het?

@ MyPrecious, je hebt je kaartje wel voor erg lang ingevuld :)
    Probeer maar even af te wachten wat je temp gaat doen!
    Ik snap het wel hoor, ben zelf ook zo, maar uiteindelijk schiet je hier niet zo mee op!

15. MyPrecious

Jah ik wou even kijken wat FF ging doen :) sorry mensen :p. Je schiet er idd niks mee op maarja ik dacht wie weet wat FF doet. Moet maar weer paar dagen afwachten.

Alleen die onzekerheid is niet leuk, maar daar hebben we allemaal last van.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    herken ik wel hoor... ik kijk ook vaak even verder ;)

17. MyPrecious

En klopt je ei dan meestal ook met het "vooruitgerekent ei"? Wat een woord haha.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    de ene keer wel, de andere keer niet.

deze maand bv niet... maar deze cyclus is ook raar...

19. MyPrecious

Ja ik zag het op je kaartje. Gek kan je er wel van worden he. Hopelijk ben je er straks van af en krijg je een posi test! Gun je dat wel in de 5e ronde.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je wilt er niet te veel mee bezig zijn... kan haast niet als je tempt, maar toch...
    lukt eigenlijk toch niet he...

Deel Deze Pagina