@ Jent, erg mooi kaartje hoor. En het schiet al op! Spannend, ik zal voor je duimen! @ Majkuh, misschien wel een saai kaartje, maar wel heel duidelijk. @ Sammie, echt een heel mooi kaartje zeg! Ik ben benieuwd wat hij morgen gaat doen, hopelijk blijft hij zo mooi hoog! @ Kiwiskiwi, ik ben ook bang dat je je eisprong nog niet gehad hebt @ Dib, ik denk dat je temp hoger was omdat je later getempt hebt. Morgen weet je waarschijnlijk of je eisprong al wel geweest is, maar ik denk dat hij weer lager is morgen en dat je ei nog moet komen. @ Myprecious, ik snap echt niets meer van jouw kaartje! Het kan inderdaad zo zijn dat je vandaag je eisprong hebt. Vooral omdat je een ongi gevoel hebt. Ik heb denk ik pas te vroeg gejuicht, vandaag was weer mijn basistemperatuur Ik heb wel even gekeken en als hij de komende dagen weer hoger is dan geeft ff evengoed mijn eisprong aan op zondag (dag 17) maar ik ben er bang voor. Wat denken jullie?
Rectaal is echt beter, veel nauwkeuriger. Dus ff goed op het slijm letten. Persoonlijk heb ik daar nooit veel info vandaan kunnen halen. Meer achteraf zo van : " O volgens mij was dat dan creamy"
jeetje, ik kan echt niet van iedereen bijhouden wie nou wat precies gezegd heeft, sorry (bloos) hoe doen jullie dat met al die namen zo netjes onder elkaar....? Ik hoop gauw kaartjes met rode kruizen te zien voor de dames die hu8n ei verwachten en ik lees eventuele innestelingsbloedinkjes en mooie hoge temps, laten we maar veel roze krijgen in september!
Majkuh, ik open gewoon twee schermen en dan lees ik alles en reageer per stukje. Dan kun je alles nog eens teruglezen Misschien een ideetje?
ahhhh, brrrrrrrrrrrrriljant dat ga ik ook doen (als ik veel tijd heb, want dat vraagt het wel denk ik haha!) bedankt voor de tip!
@ Dib, ik wist niet dat dat kon een ovulatie bloedinkje.. @ Mosa, de 14de dag had ik ook dat ongie gevoel. Echt gek.. Snap er zelf ook weinig van.. En van jou kaartje word ik ook niet veel wijzer nee, ookal zo'n gekke kaart. @ Tijgertje, hoop op iets goeds voor jou! @ Marloes, ben benieuwd naar je kaartje voor morgen. Hopelijk weer in de hoogte. Nou ik voel me weer goed. Heb nu steeds het gevoel alsof ik moet kijken of ik ongesteld ben geworden na dat beetje bloed haha. Maar zal morgen wel weer over zijn. Ben benieuwd wat me temp morgen doet, hopelijk omhoog!
@Tijgertje, Hoop ook voor jou dat het iets moois is! (spannend altijd he) @all, Hier zal mijn temp morgen wel de hoogte in schieten (tenminste dat MOET) vandaag weer hetzelfde als gister. Ik zal hem morgen wel plaatsen Ga nu lekker slapen, good night ladies!
Spannend Tessa, ik denk dat je je ei al hebt gehad idd . Hopelijk morgen omhoog! En de mijne ook hopelijk hahah .
hallo dames... sjonge wat kunnen jullie kletsen zeg.... ben ik er effe een paar dagen niet... wow megaveel pagina's om bij te kletsen.... Nou ik ga bijlezen hoor @jent: sjee mooi kaartje heb jij zeg! @dib: ondertussen moet jij toch wel een positieve ovutest hebben gehad? @sammie: kanonnen wat stijgt jouw temp.... dat moet dan haast wel goed zitten toch? @myprecious: sjee meid.... dat is wel erg lang wachten op je eisprong zeg... kan het zijn dat je cyclus weer erg lang is? En dat met die spotting is ook vreemd.... als het een innestelingsbloeding is, dan had je eisprong ook aangetoond moeten worden, maar misschien gebeurt dat niet omdat niet vanaf het begin werd getempt? Ik weet het even niet meer helaas... @majkuh: mooie stijgende lijn zeg @marloes: wat doe jij met die daling? @mosa: wooow, dat noem ik bij ook een stijging zeg.. houden zo die lijn! @bia: jouw kaartje is ook al zo mooi @tessa: en nou maar lekker up met je temp. Mooie ovutesten trouwens! @kiwiskiwi: ik denk dat FF je gemiddelde temp niet goed kan bereken, omdat jouw eerste ingevulde temp wel erg hoog ligt. @tijgertje: hou de temp hoog hé? mooi kruis pfff dat was het even in sneldoorloop. Her en der mooie kaartjes gezien zeg.... Ik zit nog in de beginfase van dit kaartje en daar is nog niets nieuws aan te zien. Pas tegen de vruchtbare dagen zal ik het gaan plaatsen. Liefs, Ingrid
goedemorgen dames, inge: die daling... is gewoon een klein dipje geworden... 8) jent: benieuwd of je nog zo mooi hoog zit de laatste dagen open rondjes omdat ik weer aan het werk ben en dus eerder uit bed moet.
even snel, heeel druk, maar we zitten heel verrassend op ..... 36,9 ! vanmiddag post ik het kaartje en kijk ik naar de rest, fijne dag!
Hmmm.... heb vanochtend voor de grap weer eens getempt. Niet dat je er ook maar iéts van kunt zeggen, want ik heb geen idee wanneer m'n eisprong geweest is, maar toch... Temperatuur was 37,0! Zo hoog ben ik nooit geweest, behalve die ene keer dat ik zwanger was... Spannend hoor, over een week ga ik testen...
Mja, tis niet leuk dat ie een beetje naar beneden gaat, maar je zit nog steeds hartstikke hoog! Ik heb echt goede hoop voor je. Ik duim voor je! Wanneer ga je testen?
Goedemorgen allemaal! @ Marloes, spannend hoor! Dat dipje kan nu juist een goed teken zijn lijkt me! @ Majkuh, zolang hij op 36.9 blijft zit je natuurlijk goed! @ Jent, hij blijft nog steeds heel erg mooi hoog hoor! Nu wordt het wel heel spannend voor je! @ Marb, spannend, inderdaad een mooie hoge temp! Ik duim voor je over een week! Mijn temp is gelukkig weer omhoog gegaan, hopelijk blijft hij zo! Ik vind het wel erg frustrerend om nog steeds niet te weten of ik nu wel of niet mijn eisprong heb gehad. Wat denken jullie?
Goedemorgen dames, Wat een mooie kaartjes allemaal! Hier gaat alles wel goed. In iedere geval nog geen ongi te bekennen en temp nog steeds hoog... Alleen test was vandaag weer negatief...
Sammie, ik wil je absoluut geen valse hoop aanpraten, maar met zo'n kaartje zou je toch denken dat je hartstikke zwanger bent! Maar het kan, ondanks de negatieve test, natuurlijk nog steeds! Hopen dat hij zo mooi hoog blijft! Ik duim voor je!
@sammie: heb je enig idee hoelang je lf normaal gesproken duurt? Het zou trouwens volgens mij ook nog kunnen dat je ei op dag 17 is geweest. Dan is t logisch dat je nu nog negatief test. Welke test heb je gebruikt trouwens? Ik had met de etos test telkens negatief terwijl o.a. predictor allang positief had aangegeven...