Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dat meen je niet Sammie. Dat vind ik toch wel gek met zo'n mooi kaartje. Dan zou ik als ik jou was zondag ofzo nog eens testen.

Spannend Marb op hoeveel dagen na je ongi zit je nu?

Mosa geen idee wanneer jij je hebt gehad, maar misschien gisteren?

marloes apart kaartje heb je toch ik snap er niets van waarom ff je een kruis geeft. Maargoed ik ben benieuwd.

xxx joyce

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik gebruik sensitest dipstick.

En heb normaal een LF van 13 dagen altijd al gehad...
    En als hij wel 17de is geweest mijn ei heb ik nog een hoge temp vind ik zelf.

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @sammie: ja, dat bedoel ik juist! Je temp is dan lekker hoog, maar je testen zijn nog negatief. Probeer anders eens zo'n test van de kruidvat (de goedkope versie, 2 voor 5 euro). Die was bij mij vroeg positief.

@jent: ik zit op dag 17, geloof ik. Maar ik denk dat ik mijn ei rond dag 10 gehad heb, dus dan zit ik al op 7dpo. Zoals gezegd: temp zegt nog niks, behalve dat ie érg hoog is!

4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Goedemorgen (nog net!),
    Vanmorgen weer op het goede tijdstip getempt:

Hopelijk vanmiddag een positieve ovu test, nog steeds ovu krampen!

@Sammie88; SPANNEND! Dat gaat de hele goede kant op!
    @Mosa1982; Het lijkt wel een eisprong, hopelijk schiet hij morgen weer omhoog!
    @jent; Alles boven de 36.9 is nog goed ;) , nog een paar daagjes...BLAAS,BLAAS,BLAAS

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    VOOR IEDEREEN NA DE EISPRONG (of die er op wachten)
    BLAAS, BLAAS, BLAAS, [​IMG]

6. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Jeetje, veel belovende kaartjes allemaal idd... ben benieuwd.

Bij mij helaas vandaag weer naar beneden naar 36.9... denk idd dat :evil: eraan komt... we'll see, nog 4 dagen

Fijne dag nog allemaal! ;)

7. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Dames...
    Er klopt iets niet bij mij :(
    Ik snap er niks meer van! :cry:

Waarom is mijn temp nog niet omhoog?

Vorige ronde was hij al omhoog na die posi testen....

8. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hoi pipeloi,

@marloes: klein dipje.... :confused: dat ziet er meer uit als..... nee ik zeg nu even niets... 8)
    @jent: pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffhapluchtpffffffffffffffffffffffffffff
    @marb: wow, als je dan nu ook alweer zo'n hoge temp hebt, en die blijft zo..... dan wordt het spannend... nog een weekje wachten dus
    @mosa: ik denk dat je je eisprong wel hebt gehad hoor. En wel toen je die hele lage dip had...
    @sammie: duimduimduimduimduimduim pffffffffff blijf hoog de komende maanden ;)
    @dib: ga jij je vruchtbare dagen maar eens lekker uitbuiten. Volgens mij is er wat in aantocht bij jou.... ;)
    @bia: hé bah... nee hé..... ik wacht gewoon nog effe een paar daagjes bij jou en ondertussen blaas ik die temp omhoog
    @tess: volgens mij is je ei geweest hoor. Wacht nog maar even 1 of 2 dagen en je zult zien dat hij dan wel een kruis plaatst. Ik denk dat FF even wil wachten omdat je de dag voor die positieve ovu testen geen temp hebt ingevuld. Nu twijfelt ie iets. (was bij mij vorige cyclus ook zo).

Hier nog steeds voor de eisprong niks nieuws...... Pas volgende week wordt het weer interessant :)

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He meiden ik denk dat ik ongi wordt. Heb al een paar dagen puistjes in opkomst en vandaag beetje chagi/depri/verdrietig gevoel. En verder heb ik niet echt symptomen die op een zwangerschap wijzen. behalve moe zijn en wat meer plassen en een hoge temp dus ik ben erg benieuwd wat mijn temp morgen doet. Tot morgen.

xxx joyce

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Tijgetje: nog steeds mooi hoog :D

Marloes: hopelijk innestelingsdipje en ga je vanaf nu lekker omhoog 8)

Jent: 37.00 is nog steeds eel mooi, morgen zt je vast weer hoger of op 37, maar ik zal voor je blazen pffff, pffff! ;)

Marb: wanneer is je NOD?

Mosa: volgens mij heb je je ei wel gehad (maar wie ben ik :rolleyes: )ik denk op dag 17......

Sammie: jeetje dat kan bijna niet anders zou je denken, ik hoop het vor je!

DIB: hoop dat je ei zich snel laat zien ;)

Tessa: misschien dat je eitje niet kon sprongen (spanning...?), maar officieel moet ie binnen 4 dagen omhoog zijn, dus je hebt nog even.

Dit is mijn kaartje vandaag

Ik durf er niet op te hopen.......

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @jent: Dat is niet de bedoeling hoor! Hou die temp hoog!
    @Ingiemoppie: We willen niet elke avond klussen, om de dag is prima ;) volgens de fert. arts. Ik heb gezien dat de zaadjes nog heel goed zwemmen de dag ná het klussen ;) (was trouwens erg leuk om te zien, zaadjes onder de microscoop, was tijdens de samenlevingstest. Met een spuitje haalde ze wat slijm weg en legde dat onder de microscoop)
    @Tessa8: De vorgige ronde kwam mijn eisprong ook pas op dag 23! Dag 21 en 22 positieve ovu.testen.
    @Bia74: Kom op, geen bloed geeft moed!
    @Majkuh: Wat een ontzettend stabiel kaartje zeg! Ziet er heel goed uit!

Ik hoop zo dat mijn eisprong nog voor de vakantie komt. Oftewel binnen nu en 4 dagen! Moet kunnen! Een cyclusje van ongeveer 28/29 dagen!

Liefs Dib

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Dib, misschien is dit wel de dip van je temp voor je eisprong! Hopelijk gaat hij morgen of overmorgen dan omhoog.
    Ga je nog op vakantie of blijven jullie thuis?

@ Bia, ik hoop het niet voor je! Hopelijk gaat hij morgen weer omhoog!

@ Tess, jammer! Maar zoals Ingiemoppie zegt kan het inderdaad ook komen door de gemiste dagen.

@ Ingiemoppie, hoe lang zijn jouw cyclussen ongeveer? Ik schrijf pas sinds kort mee dus dat weet ik niet. Jeetje, jij moet wel héél erg veel geduld hebben hè?! Hopelijk is het snel raak zodat jullie niet aan IUI hoeven te beginnen!

@ Jent, aah nee, ik hoop het niet! Puistjes zijn bij mij altijd wel een teken dat ik ongi moet worden maar ik hoop dat het bij jou niet het geval is!

@ Majkuh, ga zo door met die temp! Ik zie dat je pas in je eerste ronde zit, wilde je eerst kijken hoe je cyclus was?

Groetjes Mosa

13. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Wij zoeken het [​IMG] op in Portugal, maandag vertrekken we!

14. Ingiemoppie

@dib: zo bedoelde ik het ook hoor....... ;) met om de dag klussen. Joh, is dat zo leuk om te zien. Ik hoop dat wij dan ook een keer een samenlevingstest gaan krijgen....... wil dat ook wel eens zien (grijns grijns)
    @mosa: mijn gemiddelde cyclus is 27 dagen. Maar soms schommelt het en dan heb ik 4 x achter elkaar een cyclus van 25 dagen en dan weer een uitschieter naar 30. Maar over het algemeen zo 27/28 dagen. En mijn positieve ovu testen verschijnen altijd óf op dag 15 óf op dag 16.... Maar ja, tot nu toe nog niet raak (schijnt met minder goed zaad samen te hangen en ik schijn maar 1 functionerende eileider te hebben).
    @jent: nee nee nee... ik heb die rode duivels een andere routebeschrijving gestuurd... dus die kunnen niet bij jou langs....

15. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Ingiemoppie: Ik weet wel dat je het goed bedoelt hoor ;)
    Soms, wanneer mensen net beginnen met klussen voor een zwangerschap, denken ze dat er elke dag geklust moet worden maar dat hoeft helemaal niet. Op deze manier houd je het nog spannend :D
    Ik lag helemaal in een deuk toen ik ook even mocht kijken naar alle rondzwemmende zaadjes, kon er geen genoeg van krijgen!
    Jammer dat mijn vriend niet mee was, hij had net een belangrijke afspraak staan. Ik kan gelukkig mijn eigen handje vasthouden ;)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heerlijk Dib, naar Portugal! Geniet er maar lekker van!

@ Ingiemoppie, misschien raar dat ik het niet weet, maar is het zo dat je maar eens in de twee cyclussen een eisprong hebt dan als je maar één functionerende eileider hebt? Of springen ze niet om en om?

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    oeps :oops:

18. Ingiemoppie

@dib: whahaha ik stel met dat even letterlijk voor hoe jij je eigen handje vasthoudt.... hahaha.... (ik ben ook zo'n type hoor!)...
    @mosa: ik heb geen flauwe notie. Ik meen ergens gelezen te hebben, dat er tijdens een cyclus in beide eileiders eitjes rijpen, maar dat uiteindelijk maar in 1 van de 2 er eentje springt. Welke dat hangt van een aantal toevallen af. Er schijnt geen vast patroon in te zitten....

19. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Ik duim voor een superEI voor Dib, Mosa, Tessa8 en ingiemoppie en een ROSE-uitslag voor Jent, Majkuh en voor wie nog meer dit weekend NODeet...

;)

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Nog steeds mooi hoog

Oja 2 sept hebben ik en me vriend