Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Erg mooi grafiekje Tijgertje! Hoe lang zijn jullie al bezig dan als ik vragen mag. Hopelijk is IVF in ieder geval niet nodig!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik niet meer snap. :(

3. MyPrecious

Heb k nou nog geen eitje gehad dan :(

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    MyPrecious, ik snap ook niets van jouw kaartje! Het lijkt er inderdaad op dat je eisprong nog niet geweest is :cry:
    Misschien komt hij nog wel, dus ga nog maar wel even door met klussen!
    Ik weet niet of je een eisprong kan hebben terwijl je temp niet omhoog gaat? Misschien dat iemand anders het weet, want de andere tekenen lijken wel op een eisprong te wijzen. Vervelend hoor!
    Een andere reden kan zijn dat je nog aan het ontpillen bent.
    Groetjes Mosa

5. MyPrecious

Krijg je dan ook geen eisprong wanneer je aan het ontpillen bent dan? :(

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat weet ik ook niet MyPrecious. Maar volgens mij is het zo dat als je aan de pil ben dat je dan geen echte eisprong hebt en dat nadat je gestopt bent met de pil je lichaam het weer op moet pakken. Ik weet niet of het dan kan gebeuren dat je een keer geen eisprong hebt. Tijdens mijn vorige cyclus heb ik ook getempt en toen heeft FF bij mij geen eisprong gevonden. Gelukkig werd ik na 37 dagen ongi, maar ik weet natuurlijk niet of ik echt geen eisprong gehad heb.
    Maar misschien heb je hem wel gehad, of moet je hem nog krijgen, ik weet het ook niet.

7. Myprecious, het lijkt er idd op dat er nog geen eisprong is geweest.. maar maak je niet druk meid, gewoon blijven klussen en misschien komt je ei ineens één dezer dagen. Bij sommige mensen is de eerste cyclus lang en worden ze daarna ineens korter, dus nog weinig over te zeggen..

8. MyPrecious

Gek he. Misschien dat FF hem soms niet vindt. Of geen ei. Maarja het kan nog als ik een cyclus van 35 dagen heb. Maar weer klussen :) en anders moet me ongie straks maar komen in september.

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

Om iedereen te laten zien dat je met een lange cyclus ook snel zwanger kunt worden! 3e ronde raak! dankzij ovulatie testen.... jippieeee

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd muis! Wat zul je blij zijn! Je had het door de ontzettend lange cyclus zeker niet verwacht? Wat een geduld moet je dan hebben zeg!

En inderdaad MyPrecious, gewoon doorklussen en goed je temp in de gaten houden. Dan komt het vast goed!

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

nou idd! had de hoop al bijna op gegeven....... ik dacht ik doe nog een paar ovu testen en dan kap ik ermee! en PRECIES op die dag waren ze pik donker....... ik viel bijna stijl achterover... gelukkig heel goed geklust rond die dagen.... en voilla! raak hihi

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kan me voorstellen dat je stijl achterover viel :D
    Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben en dat alles goed gaat!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hierbij mijn nieuwe kaartje.
    Ik heb erg slecht geslapen dus ik vraag me af hoe betrouwbaar hij is, maar als hij zo verder gaat geeft FF toch gelukkig morgen mijn eisprong aan op dag 17!

Allemaal een fijne dag!
    Groetjes Mosa

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen dames, hier mijn kaartje weeer. Dit weekend kan ik helaas niet tempen omdat we weekendje weg gaan met groep mensen en ik kom later in bed en moet vroeger op. Dus dames duimen en blazen dat mijn temp hetzelfde blijft. Maandagochtend temp ik weer als ik dan nog niet ongo ben.

xxx Joyce

Wat is jullie persoonlijk mening tot dusver vergeleken met de andere kaartjes in mijn album?

Mosa je hebt sowieso goed geklust dus het maakt niet uit welke dag je eitje is geweest. Succes met wachten nu

15. hoi Allemaal,

ik ben pas geleden ook maar eens begonnen met temperaturen. echter weet ik niet precies waar ik op moet letten.

volgens de calculator was is afgelopen maandag erg vruchtbaar, toen dacht ik laat ik vanaf nu mijn temp. maar eens bijhouden.

nu was het afgelopen week het volgende
    ma 25-08 36.0
    din 26-08 35.8
    wo 27-08 35.8
    do 28-08 36.5
    vr 29-08 36.5

de eerste dag van mijn ongi was 14-08.

een vriendin vertelde mij dat wanneer je temp omhoog gaat je al vruchtbaar bent geweest. een andere vertelde juist dat je dan juist vruchtbaar bent.
    (de laatste is overigens nu zwanger (in de eerste maand dat ze temp.))

kan iemand mij meer vertellen hierover?
    wat kan ik lezen in die verhoging?
    volgens de calculator kan ik 10-09 weer testen.

we zijn inmiddels 13 maanden bezig en hopen toch wel inzicht te krijgen.
    (of nog leuker natuurlijk dat het nu eens raak zal zijn)

weet er iemand of er ook een nederlandse site is om je temp kaartjes bij te houden?

groetjes onze wens

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Waarschijnlijk heb je woensdag je ei gehad. Meestal komt je ei op de dagen dat je temp laag is en de navolgende 3 dagen je temp hoog is en daarna hoog blijft, dus als je morgenweer 36,5 is dan heb je je ei woensdag gehad. je temp na ei moet minimaal 2 of 3tiende hoger zijn de eerste 3 dagen na ei geloof ik. Ik ben niet zo goed in uitleggen misschien kan iemand anders het nog een keer zeggen.

xxx joyce

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

hai onze wens!

Ik denk dat je aan de hand van deze paar tempen niet heel veel kan zeggen eerlijk gezegd. volgens mij moet je echt vanaf dag 1 van je cyclus meten om een goed beeld te krijgen omdat je temp ook heel erg kan schommelen als je bijvoorbeeld een avondje later naar bed gaat, een wijntje hebt gedronken, later tempt dan normaal of slecht hebt geslapen.
    Ik denk dat het wel lastig is om dan echt een conclussie te trekken uit deze paar metingen... Of heb je misschien een heeele regelmatige cyclus?

Ik hoop in ieder geval WEL voor je dat het je ei was hoor! ik duim :) maar ik zou volgende ronde mocht het niet lukken wel je gehele cyclus tempen

18. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @MyPrecious,
    Ik heb bij jou nog geen ei gezien in jou kaartje.
    Maar....! Je kan hem zeker nog krijgen! Ik heb ook altijd mijn ei later en dus mijn cyclus langer, en hij kan dus ook nog komen bij een cyclus van 35 dagen.
    Vorige maand had ik zelfs mijn ei op dag 24.
    Dus alles kan! :D

@Muis26,
    Geweldig! En zie inderdaad een lange cyclus van jou... En toch lekker zwanger!
    Gefeliciteerd! :D

@Joyce,
    Mooi kaartje! Poeh hee!
    Ik ga voor je duimen...!

@onze wens,
    Het is inderdaad lastig dat je niet langer getemt hebt, maar het lijkt er inderdaad op dat je ei woensdag is geweest.. Maar dan moet je wel je temp even bijhouden en dan vooral kijken wat hij morgen doet. Als hij gewoon lekker hoog blijft dan is je ei wel geweest.

@All,
    Ik heb die temp op dag 18 niet ingevult omdat ik veels te laat getempt heb toen. Ik heb hem gewoon bij ff wel steeds een paar keer erin gelaten maar bij het tonen eruit :D Want dan is mijn kaarje mooier. hihi
    Maar vandaag was mijn temp al iets hoger, nu afwachten wat hij morgen doet. Ik hoop zo dat hij omhoog schiet!
    Maar ik snap niet waarom mijn ei niet zou kunnen springen.
    Want ik heb juist helemaal geen spanning, ben juist super op mijn gemak :D
    Hierbij mijn kaartje, misschien dat mijn ei toch pas gister is geweest op de lage temp..
    Ik moet wel zeggen dat ik vannacht wel slecht geslapen heb, tenminste ik werd om 3 uur wakker en heb even een half uur een soort van wakker gelegen (niet klaar wakker ofzo) maar kon moeilijk weer in slaap komen.

Heb die rare temp er even bij gedaan, ik temp normaal om 7 uur en die ene hoge had ik pas om 12 uur getempt omdat ik zo laat wakker werd die dag :oops: (door de wekker heen geslapen)

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen Meiden,

Hier mijn temp kaartje, ongelofelijk maar waar is mijn temp nog meer omhoog gegaan....!
    Test vandaag negatief, volgende test maandag ochtend en als hij dan weer negatief is en ben nog steeds niet ongi, ga ik langs de huisarts om bloed te laten prikken.

20. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Nog steeds geen eitje te bekennen, aan de ene kant wel fijn, dat betekend geen ongi op vakantie ;) maar aan de andere kant; wel klussen op vakantie! (heeeeeel zachtjes, we gaan niet alleen!)

Deel Deze Pagina