@Sammie88: wauw, wat een temp zeg! Hopelijk snel een posi.test! @Muis26: Gefeliciteerd, wat een mega cyclus! @Tessa8: Zullen we morgen samen het eitje laten knallen @onze wens: Ik denk ook dat je ei op de 27e is geweest, veel succes. @jent: Nog steeds zo'n mooie hoge temp, veel plezier dit weekend! Hopelijk het beste weekend allertijden @Mosa1982: Yeah, hopelijk morgen een super stijging! @MyPrecious: Hopelijk komt dat eitje toch nog snel! @tijgertje23: Ik help blazen! PPPFFF, PPPFFF, PPPFFF.. @Bia: Spannend, nog 2 daagjes! Zo, weer up to date
@Dib, Wil ik wel... maar ik hoop en denk eigenlijk dat hij gister is geweest bij mij... Aan mijn temp te zien nu... Even afwachten tot morgen. Maar ik hoop wel voor jou dat ie gaat knallen! Wil je ook ff voor mij blazen!? Klussen op vakantie is toch ook leuk!?
Nou dames, ben ik ook weer even. @dib en tessa8, hoop dat jullie temp zo doorstijgt en jullie dus gister je ei hebt gehad! @onze wens, ik zou ook denken 27-8 je ei gehad, maar is nu dus ff afwachten. @sammie, WAAAUW das veelbelovend zeg... hoop dat ie maandag positief van je schermpie afknalt @jent, ook voor jou veelbelovend hè, duimduimduim! @mosa, ben benieuwd naar temp morgen. @myprecious, ik duim nog steeds voor je eitje! Geloof dak ze nu allemaal gehad heb? Mijn kaartje van vandaag :
Ohw bia, wat spannend! Ik hoop voor jou dat het raak mag zijn! Nog geen ongi kwaaltjes bij jou? Zal voor je duimen!
Thanks tessa, ik denk zelf dat de ..... morgen of overmorgen wel zullen komen, maar ja.... hopen doen we stiekem toch altijd hè. Maar zoals gezegd ik verwacht er deze maand niets van. we'll see.
Ik hoop voor je dat die ongi lekker weg blijft! En dat je gewoon een posi test krijgt van de week! Je zit op 13 dpo zie ik.. Maar je temp is vandaag weer wat omhoog gegaan zie ik Goed teken..! *duimt voor bia*
@Bia: ik zou zelf je ei twee dagen later zetten dan ff... Beetje vreemd, maar goed... t Zou dus kunnen dat je twee dagen langer moet wachten tot je nod...
Hoi dames, Muis: GEFELICITEERD! Sammie: mooi kaartje, hopelijk voor jou ook snel een posi test nu. Jent: veel plezier en zonder 'ongo' terug komen he Dib: vakantie-fluister-klussen dan maar he... mijn kaartje... daar kan niemand iets zinnigs over zeggen 8)
Ja misschien heb je wel gelijk marb, maar ik denk ook omdat ze daarvoor een lage temp had, dipje voor het ei, dat ze heel goed haar ei dan gehad kan hebben.. Maar het is lastig, want hij zou inderdaad ook 2 dagen later geweest kunnen zijn.
@Marloes, waarom zou niemand over jou kaartje iets zinnigs kunnen zeggen? Ik zie wel degelijk wat.. Zoals dat dipje?.. maar ik zie ook weer dat je open rondjes daar hebt.. dus blijft lastig.
ja open rondjes, weer aan het werk he. maar de open rondjes zijn wel allemaal van hetzelfde tijdstip haha...
@Tessa8: op verzoek: blaas, blaas, ha,ha! omhoog die temp Klussen op vakantie is ook erg gezellig, maar het moet wel wat stilletjes! Zoals marloes80 al zegt; vakantie-fluister-klussen, ha ha!
Sorry als ik dom over kom, maar ik zie nu zovaak dat ik waarschijnlijk de 27e mijn ei heb gehad. betekend dat dan dat ik nu juist vruchtbaar ben of net geweest ben? ik heb me er nog nooit zo heel goed in verdiept vandaar. kan iemand mij helpen?
@ Onze Wens, Domme vragen bestaan niet ... 2 dagen voor je ei, de dag van je ei en de dag na je ei ben je het meest vruchtbaar.
Hoi, Je komt niet dom over hoor Als je je eisprong op de 27e hebt gehad ben je nu niet meer vruchtbaar. Een paar dagen vóór je ei, tijdens je ei en iets na je eisprong ben je vruchtbaar (een uur of 12/24). Gebruik je ovu.testen of temp je? Pas dan weet je zeker dat je ei is geweest. Groetjes Hé, tegelijk, Sammie (gelukkig is ons antwoord ook hetzelfde!)
@ Dib, Ik doe zo de pc uit wat ik ga een weekend naar familie, dus denk dat ik je niet meer spreek. Alvast een hele fijne vakantie in Portugal, en dat je zwanger terug mag komen !
Jij ook een heel fijn weekend! Dat we allebei maar terug mogen komen met fantastisch nieuws! Doei doei
@ Muis. gefeliciteerd! Dan zijn ovu testen zeker handig. Ik weet nu ook hoe erg je kan twijfelen aan je eigen lichaam . Echt zwaar irritant. @ Tessa, bedankt voor je lieve woorden. Geeft me dan toch nog weer een beetje hoop. Hopelijk heb jij je eitje gisteren gehad! @ Sammie, dat is nog eens een mooi kaartje aan het worden toch . @ Dib, ga je vandaag op vakantie? Wil je alvast een mooie vakantie toewensen en veel klus-plezier natuurlijk haha .
Oh mijn god, zie ik net mijn banner. Met cyclus van 35 dagen ingevuld, eisprong vandaag .. Kan best kloppen want temp is een sprongetje naar beneden gegaan weer. Sommigen hebben geen echte grote dip maar dippen langzaam naar beneden wanneer de ei aankomt zag ik op andere kaartjes . Ja snappen jullie het nog?.. Krijg ik tòch weer een beetje hoop. Wil ik toch mijn kaartje nog even showen Gisteren wel stress gehad hopelijk heeft dat geen invloed..