De Persona lijkt mij wel betrouwbaar genoeg voor de situatie waarin een kindje dat zich eventueel te vroeg aandient, toch welkom is. En als ik zie hoe wij allemaal vreslijk klussen in de vruchtbare tijd en nog niet zwanger zijn, denk ik dat we wel geschikt zijn voor deze methode.
Ik heb net al gekeken op Marktplaats en een nieuwe in verpakking gevonden. Mocht ik niet zwanger zijn ga ik die denk ik toch maar bestellen. Scheelt ook een hoop geld voor ovaluattietesten.
Groot gelijk MupKuh en best te doen ipv nieuw hoor! Is toch bijna 90 euries. Maar ik hou het toch bij de ovulatietestjes, maar dan ga ik de digitale van CB gebruiken met daarin de personastaafjes zoals Aquilegia getest heeft. Dat is ook een goedkopere optie.
@ Mieke, maar die op internet is wel een nieuwe voor 35 euro geloof ik. Maar eerst eens afwachten of ik toch geen posi nieuws krijg.
Dan nog hopen dat ie er nog is! en dat je hem natuurlijk niet nodig hebt! Pffffff heb net de IQ test gedaan op bnn.nl maar ik denk dat ik hem van het weekend in de ochtend maar even over doe. Was niet helemaal bij de pinken, hihihi.
Ik heb ze wel al gemaild, dus eerst maar eens afwachten hoe snel ik reactie krijg. En kan hem wel bestellen voor na de zwangerschap. maar dan is er misschien wel een nieuwere versie. Ik heb ook ooit die test gedaan, was toen wel goed wakker. Maar nog best pittig. Verveel je je zelf.
Ik ben de laatste en de eerste hoezo verslaafd Maar dit is mijn kaartje, helaas een dip. Hopelijk een innesteling ipv de ongi.
Beetje vroeg nog voor ongi toch, Mupkuh? Ik snap er steeds minder van; gisteren hoge zachte bmm, vruchtbaar slijm, maar negatieve ovutest... en nou is m'n temp 0.3 hoger dan gisteren (uurtje later dan normaal getempt). Ben nou heeeeel benieuwd wat ie komende dagen gaat doen :-?
Mupkuh, heb je dan altijd zo'n (te) korte LF? Lijkt me dat als je ei later was, je ook pas later ongesteld (of niet ) wordt... Jent, mooi zo hoog houden !
Goedemorgen. Kaartje in album, word er sjaggo van. Ik heb net mijn lijf streng toegesproken: "Ga omhoog, ga omlaag, maar ga NIET op deze temp blijven hangen!". Mupkuh, hopen dat het een innestelingsdipje is. Ik dacht dat die van mij dat zou kunnen zijn, maar 3 dagen is te lang. Joyce, houden zo!
Jippie! Ik ben omhoog gegaan, dat komt van al het duimen van jullie! @Mupkuh: dat lijkt me eerder een innestellingsdipje! @Molly: als je niet snel ongi wordt of je temp omhoog gaat, haalf FF dat kruis misschien wel weg. Vreemd, hoor. @Miepie: ik zou nog even doorklussen, al heb je dan een stijging....
Goed zo Aquilegia! Ja, heb zelf niet het idee dat mijn ei al geweest is, klus en test dus zeker door....
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=38490 (ov 2 uur na ochtendplasje) En ik maar beweren dat ik niet gefocussed ben........ doordeweek ben ik dat ook niet....... 't wordt tijd dat ik me ga wassen en aankleden en naar buiten ga, geloof ik. Misselijk of niet.
Ben je zwanger? Ik kan het niet goed zien, zou een vaag streepje kunnen zijn. Edit: ik zie nu dat het een ovulatietest is... sorry.... Maar zo'n vaag streepje op een ovu-test kun je altijd hebben....
Als je zwanger was, zou de streep wel dikker moeten zijn. Maar 't kan nog komen, je zit pas op 12 dpo....