Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Lekker vroeg Dib! Maar dan zijn jullie er wel op een mooi tijdstip of niet? Waar ga je naar toe?

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    We komen als het goed in om 8:00u. aan in Portugal. Vliegtuig vertrekt om 6:30u. het vliegen duurt 2 1/2 uur maar er is een uurtje tijdsverschil dus die pakken we die op heenweg mooi mee!
    Dan nog de huurauto opzoeken, onderzoeken of er geen krassen/deuken in zitten en dan duurt het nog zo'n anderhalf uur voordat we bij ons gehuurde huis zijn.
    (We nemen heel decadent de TOM-TOM mee zodat we niet kunnen verdwalen :oops: ) Lissabon schijnt een lastige stad te zijn om uit te rijden (heb ik gehoord ;) ) En verder alles om het goed te praten :D !

3. MyPrecious

Leuk zeg :D. Ik ben nooit in het buitenland geweest maar het lijkt me super. Handig idd die TOM-TOM's, wanneer je die hebt kun je ze ook beter mee nemen ja. Hoelang blijven jullie daar?

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Marloes, oooohw allemaal van hetzelfde tijdstip..
    Ohhw dan zit dat wel oke...! :D

@Dib, bedankt! Ik hoop dat het helpt.. Morgen laat ik het meteen weten!
    vakantie-fluister-klussen hahaha! Ja het is voor het goede doel he... Wel lachen als het dan raak is ;) heb je altijd nog iets op zo op terug te kijken iets "aparts" hihi.
    Wel heeerlijk zeg naar Portugal!

@MyPrecious,
    Volgens mij zit dat met jou wel goed :D
    Waarschijnlijk heb jij gewoon lekker je ei!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik ga er van door.

Iedereen een fijn weekend en tot maandag ochtend!
    En ik hoop als ik terug ben er heeel veel roze namen zijn!

Liefs

6. Myprecious, ik denk dat je ei er aan komt zo ;) ik hoop het!

Dik, lekker hoor vakantie in Portugal.. geniet ervan! Wel vroeg inchecken zeg :confused: moest ik vorig jaar ook doen, was echt dodelijk.. waren midden in de nacht toen op schiphol, en je kan daar nergens lekker slapen :x

Mijn kaartje is nog saai, nog een paar dagen voor me ei, heb wel telkens al veel slijmverlies.. vanavond maar even klussen hihi :)

7. het kan wel, maar FF doet dat niet, omdat ze bij die stijging geen vruchtbare slijmwaarnemingen heeft staan. Dit zou dan beter kloppen (wat er nu staat).

8. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

een hele mooie zonnige vrijdagmiddag allemaal....

@tijgetje: alvast heel veel succes op 2 september
    @myprecious: ja en dat dipje naar beneden kan al weer heeeeeeeeeeeeeeel wat betekenen... (ei in aantocht?)
    @muis: wooooooooooooooooooooooow van harte gefeliciteerd zeg!
    @mosa.... op naar morgen dus... voor een mooi kruis als teken dat de eisprong is geweest
    @jent: ik ga nog harder duimen.... heel fijn weekend alvast...
    @sjeeee sammie....... wat gaat ie hoog zeg! ik duim voor een positieve test a.s. maandag
    @dib: aan het dibje te zien, heb jij wel eisprong gehad hoor...... wacht maar af.... over 2 daagjes geeft FF volgens mij een kruisje hoor
    @bia: super dat die temp weer omhoog is...nu hoog blijven.. ;)
    @marloes: ik zeg niks ik zeg niks ik zeg niks.... (maar ik denk heel veel ;))

Ik zit nu op dag 8 en mijn temp begint alweer aardig onder de 35.9 te zitten. Nog een paar dagen lage temps en dan zit ik weer goed op koers...
    We gaan deze keer maar weer eens de smepmethode uitproberen...
    Dit weekend heb ik nogal wat verjaardagen dus zal er niet veel zijn. Heel fijn weekend aan iedereen en ik hoop dat we maandag een aantal positieve tests (zwanger en/of ovu) zullen zien.

Liefs, Ing

9. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    hope not, dan zijn we te vroeg gestopt met klussen... :( we zullen het zien een dezer dagen... ;)

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Meiden, zouden jullie eens naar mijn temp kaartje willen kijken? Mijn ongi was 1 dag. hierna 5 dagen niks. nu al 5 dagen roze waterige afscheiding en vandaag een beetje meer rood... Snap er niks van....

IMG http://img213.imageshack.us/img213/2678 ... tuszi1.png IMG

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @MyPrecious: We blijven daar tien dagen! Volgende week woensdag terug, omdat mijn LF wel eens 11 dagen is hoop ik niet daar ongi te worden!
    Ik hoop voor je dat de dip je eisprong eindelijk is!
    @Tessa8: We gaan dan voor een klein Portugeesje ;)
    @Ingiemoppie: Ik denk niet dat mijn eisprong is geweest, nog geen posi.ovu.test. Vanmiddag was hij wel iets donkerder dan gister dus ik denk dat hij eraan komt. Hopelijk morgen posi.test en zondag eisprong!

Heb al heel wat geschreven vandaag, ach ja, vakantie! Mijn vriend is de hele week al de buitenboel aan het schilderen en anderen werken gewoon dus ik moet wat met al die tijd wat ik over heb ;)

12. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Dib,
    hihihih wat leuk! :D
    Klus ze alvast ;)

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen

Nog steeds 37,0 :D houden zo
    Heb ongi krampen beiden zijkanten
    Begon gister al een beetje te zeuren
    Hoop niet dat het erg is

14. MyPrecious

@ Ingiemoppie, ben benieuwd hoor. Jij ook een fijn weekend toegewenst ;).

@ Dib, leuk 10 dagen. Niet te lang en niet te kort :D. Maar toch vliegen de dagen wel voorbij. Hoop dat je helemaal niet meer ongie wordt ;).

@ Tijgertje, ongiekrampen hoeven niks te zeggen. Jullie hebben goed geklust dus het mòèt gewoon. Stuur de duivel de andere kant wel op voor je :p en anders nog een ronde naar mij toe :p. Hopelijk werkt het haha.

Nouja hier nog niks bijzonders te melden verder. Ik temp soms 's avonds ook wel. En hij is 0.2 lager dan de dagen voorheen. Hij was 3 dagen lang 37.1 's avonds. Mijn ei is (volgens mij) nog niet geweest, dus vanavond nog maar klussen als het er van komt. Ben benieuwd naar morgen.

Fijn weekend toegewenst allemaal.

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    0,1 graad omhoog en nu hoog blijven :D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

@ Jent, hopelijk kom je terug met heel goed nieuws en anders in ieder geval een hoge temp :D

@ Sammie, wat spannend! Je kaartje ziet er zo ontzettend goed uit! Alleen raar dat de testen negatief blijven. Ik ben benieuwd hoe hij vandaag is!

@ Bia, heeft het blazen toch geholpen, hij was weer iets omhoog gegaan! Hopelijk vandaag ook weer!

@ Marloes, bij jou begint het ook op te schieten. Je hebt in ieder geval wel een stabiele temp. Mijn schiet alle kanten op :D

@ MyPrecious, het zou inderdaad kunnen dat je gisteren je eisprong gehad hebt! Ik hoop het voor je!

@ Dib, klinkt heerlijk hoor, je vakantie! En lekker in een huurauto! Geniet er maar goed van!

@ Tijgertje, mooi dat hij weer wat omhoog is gegaan! Laat hem nu maar zo blijven!

Mijn temperatuur is vandaag eindelijk echt goed omhoog gegaan, dus waarschijnlijk heb ik mijn eisprong dus echt gehad. Nu hoop ik dat hij hoog blijft!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    :oops: ik probeer het nog een keer :oops:

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    tijgertje: mooi kaartje... nu hopelijk een mooi resultaat nog net voor de ivf...

mosa: ook weer omhoog, goed zo

ikke ook... nog geen duivels hier...

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Pooh81, ik kan er echt niets van maken, sorry! Voel je je verder wel goed, niet dat je ziek bent ofzo? Is dit de eerste keer dat je tempt? Je hebt namelijk wel hele hoge temperaturen. Temp je wel 's ochtends voor het opstaan? Van afscheiding heb ik geen verstand, dus ik weet niet wat dat betekent.
    Weet je wel zeker dat je echt ongi bent geweest?
    Misschien dat iemand anders er iets van snapt?

@ Marloes, wat ontzettend spannend! Langzaam gaat hij toch wat meer omhoog terwijl je nod dichterbij komt! Lijkt me een goed teken! Ik duim voor je!

20. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @marloes80: Heel mooi, weer iets omhoog en een mooie innesteldip!
    @Mosa1982: Jouw eitje is i.d.d. geweest, nu weer op het wachtbankje!
    @tijgertje23: Het blazen heeft geholpen!
    @MyPrecious: Mijn ei is ook nog niet geweest, allebei op het klus-bankje :D

Ik ben door de wekker heen geslapen vanmorgen nadat ik een fles wijn heb opgedronken met de visite van gisteravond :oops: :D . Een uurtje later getempt en gelijk weer een hogere temp. Maar nog niet hoog genoeg voor het eitje, dan moet hij toch echt minimaal 36.7 zijn! Ben benieuwt wat de ovu test vanmiddag zegt, gister middag was hij al iets donkerder!

Deel Deze Pagina