oh tijgertje wat een kaartje weer! Wat dat betreft heb je altijd mooie kaartjes hoor...nu maar hoog houden!
Ja dat weet ik poohbear maar een dag van te voren als ik ongi moet worden daalt mijn temp weer Maar heb nu al zo'n hele week al krampen gehad dus zou het echt niet meer weten En een testje doen nee volgens mij heb ik een fobie voor testen omdat die alleen maar nega aangeeft Ik denk dat als ik een dag overtijd bent dan doe ik een testje
Hey ik zie dat jij uit ridderkerk kom? Mijn vaders fam woont daar maar heb geen contact (vreemde ruzie enz waar wij de dupe van zijn geworden) Ken jij misschien een ene jaqueline peeters
je hebt gelijk, je kunt beter wachten anders maak je jezelf echt gek als ie negatief is....en misschien nog positief wordt! Die krampjes herken ik wel. Ik had heeeeel laag onder mn schaambeen krampjes, prikkelingen, hoe je t wilt noemen. Al vanaf 9 DPO. Ik hou je in de gaten! Ik lees hier no wel mee af en toe... doeg en succes!
tessa: eindelijk een kruis voor jou... nu nog 1,5 week wachten... succes bia: duimen we voor jou voor de volgende ronde!! mosa: ook jij zit mooi hoog! wow, tijgertje, het zou toch wel super zijn als het bij jullie raak zou zijn he. is je kaartje anders dan andere maanden? poohbear: hoe gaat het met jou? Niet te veel last van kwaaltjes? mijn temp is hetzelfde gebleven. Ben voorbij mijn normale lf..
@ Tijgertje, mooi hoor! Hoe lang duurt meestal je lf? @ Marloes, wat spannend dat jij al voorbij je normale lf bent! Ziet er goed uit voor je, ook zo'n mooi dipje! Wanneer ben je van plan te gaan testen?Ik zuim voor je!
mosa: ik heb al 6 testen gedaan, niet voor mezelf maar voor een testenonderzoek. die geven allemaal maar 1 streepje. maar wil nog niks zeggen, bij mijn zwangerschap testte ik pas na 9 ndagen licht positief
Oke, dus het is nog even afwachten. Maar de vorige keer pas na 9 dagen! Jeetje, wat een geduld moet je dan hebben zeg! Heb je zelf het idee dat het raak zou kunnen zijn?
ik heb eerlijk gezegd geen idee... vind mijn kaartje nog steeds zo raar. maar hij is wel heel anders dan de kaartjes die uitliepen op een ongi...
"tijgertje, we wonen hier pas 2 jaar. ken de buurtjes, verder nog niet veel mensen. "marloes...men dat ziet er goed uit, vooral met dat dipje erin! Hier gaat alles goed. Ben alleen niet moe, maar uitgeput ....echt niet normaal en knap irritant. heb ook veel last van bandenpijn en ben s avonds misselijk, niet kotsen. Succes he meiden, hoop jullie snel ergnes anders te zien dan hiero!
@ Marb, Ja natuurlijk dat weet ik ook. Alleen wil je dat niet en dan wil je een ei hebben rotzooi die pil. Als ik nu 2 cyclussen geen ei krijg dan ga ik echt niet weer aan die pil, wat een onzekerheid zeg! @ Tessa, Yes een kruis duim voor je! Hier nog geen duidelijkheid! Ik hoop echt dat ik wel een ei heb. Temp is weer 0.1 omhoog. Kan wel weer zeggen dat ik hoop dat ie morgen weer 0.1 of 0.2 omhoog gegaan is maar telkens gebeurd dat niet. Schaam me een beetje om het te zeggen maar mijn "lips down under" zijn nattig, zou je toch zeggen dat de eisprong er aan zit te komen of net is geweest.
Goedemiddag, @Tessa8: Wat lief dat je even blaast voor me, straks moet je wel heeeeeeel hard blazen hoor, als ik op vakantie ben Fijn dat je een kruis hebt gekregen trouwens! @Bia: Balen meis, hopelijk de volgende ronde meer geluk! @Mosa1982: Hou die temp zo mooi hoog! @Tijgertje: Applausje waard hoor, die temp van jou @Marloes80: WOW, je "normale" lf voorbij! Spannend! @MyPrecious: Wie last heeft van nattigheid, moet gebruik maken van de klus-tijd NOG STEEDS GEEN EI TE BEKENNEN HIER! Ovu krampen zijn ook al een paar dagen minder tot weg Temp is nog te laag en ben bang dat vanmiddag de ovu test ook nog niet positief gaat worden! Dus op naar: vakantie-fluister-klussen! Ik ben hier pas weer over een dag of twaalf, koffers zijn zo goed als ingepakt, op de weegschaal gezet en precies 20 kilo zwaar! (maximale wat mag ) Als ik terug ben wil ik heeeeeel veeeeeel roze zien! DOEI DOEI
Dib, fijne vakantie toegewenst! Ik zou gewoon door klussen op je vakantie idd. Volgens je banner komt je ei over 5 dagen. En ja ik had dat wel door, want je lichaam geeft ook wel aan wanneer het "zover" is. Maar kan mijn vriend amper overtuigen. Hij wilde eerst niet. Ik zei zo: jij wilt toch ook een kindje? En hij bedacht zich meteen haha . Tja, als hij zin heb pas ik me aan, moet hij dat ook maar doen. Hopelijk geen vals alarm van me lichaam . Maar we zien wel. Hoop voor jou ook op roze . Veel plezier op je vakantie!
@ MyPrecious, ik hoop dat je snel echt duidelijkheid hebt! @ Dib, als je dit nog leest, een hele fijne vakantie en dat je maar met een mooie hoge temperatuur terug mag komen
Spannend, het ziet er wel heel goed uit hoor! Ik teste heel licht positief op 14 DPO termijl mijn LF 11-12 dagen was. Ga je morgen weer testen of overmorgen pas weer? Mij temp is weer wat omlaag 36.5. En nu maar hopen dat het ei niet te lang op zich laat wachten. Vanavond maar even een OV-test doen om te kijken hoe die uitslaan. zw-test zaterdag was bijna negatief..........
Marloes: Spannend meid! Ik houd je wel steeds in de gaten hoor en vind het er wel heel goed uitzien voor je! je temp omhoog is ook super! Jij testte bij je vorige zwangerschap ook lang negatief toch..dus nog ff geduld..! Echt spannend! Liefs Syl