Balen Bia. Marloes voor jou is het spannend zeg en voor sommige moet ik hopen dat er een eitje komt nou succes. Hier komt er denk ik een dreigende ongi aan ook al weet ik het niet zeker, maar zo aan mijn tempkaartje te zien. Ik zit als vandaag voorbij is op 16dpo dus ik snap er niets van. Moet vandaag echt wel ongi worden anders komt ie wel erg laat. Wat denken jullie? xxx joyce
@jent: je kaartje ziet er niet best uit, nee... Wel raar dat je mentruatie wegblijft dan... Kan er een andere reden zijn waarom ie niet komt?
@Bia, Ja nu begint het lastige... het afwachten weer.. @Mosa, Weer lekker hoog zeg! @Tijgertje, Mooi kaartje zeg. @Marloes, Spannend hoor! Je temp is nog mooi hoog...! Wanneer ga je weer testen? @MyPrecious, Ben benieuwd wat jou temp morgen doet. Je hebt best kans dat hij morgen omhoog schiet. @Sylvia, jij zwanger! Super hee! (Gebruikte jij nou ook een persona?) Gefeliciteerd nog! @Jent, Ja das moeilijk.. Je zit op 16 dpo.. Je had dan idd al ongi moeten zijn lijkt mij? Of kan een lf ook wel eens langer zijn? Ik zal voor je duimen dat hij gewoon omhoog schiet! Heb je al getest? @All.. Hier gister lekker een dagje weg geweest met mijn man. Nou niet normaal zeg! OVERAL zwangere vrouwen te zien! Of moeders/vaders met babys! Om jaloers van te worden Sorry maar ik kon er echt even niet tegen gister. Heb denk wel 20 zwangeren gezien, en dat is niet overdreven...
In principe heeft elke vrouw een 'vaststaande' lf. De periode tussen menstruatie en eisprong kan nogal eens verschillen, maar de lf meestal niet. (uitzonderingen kunnen natuurlijk wel)
Goedemorgen meiden, Hoe gaat het hier? Hier gaat het wel ben chagrijnig en verdrietig tegelijkertijd.... Test was vanochtend weer negatief... Nog steeds geen ongi te bekennen, geen buikpijn. En nog steeds een hoge temp. Hier mijn kaartje... Ik heb altijd een LF van 13.... Ik moest van de huisarts afwachten tot vrijdag..
@Sammie, He dat is heel moeilijk zeg! En dat terwijl je op 18 dpo zit. Ik heb wel eens eerder gehoord van iemand die echt lang negatief teste, gewoon omdat ze te weinig hcg in haar urine had... En jou temp is weer omhoog.. Moeilijk hoor. Kan me voorstellen dat je nu wel wil weten hoe of wat.
Das ook heel vaak niet zo, mijn lf is wisselend. Eisprong altijd hetzelfde. Of ben ik dan een uitzondering?
@sammie: wat frustrerend moet dat zijn! Ik kan me bijna niet voorstellen dat je niet zwanger bent, hoor... En dan nog tot vrijdag moeten wachten, dat is wel erg lang dan... Sterkte!
eh... ja Nou ja, ik weet niet bij hoeveel procent van de vrouwen de lf steeds wisselt, maar ik weet wel dat dat niet gebruikelijk is.
Marloes, jouw kaartje ziet er mooi uit zeg! Spannend! Ik hoop dat je snel positief gaat testen. En jent, bij jou is het wel vaag.. een ongi temp, maar geen ongi! BLAAS BLAAS, snel omhoog jij temp!
Ehm helaas mijn conclusie was te snel ik ben dus toch net ongi geworden. Ik baal er wel van, want dan moet ik toch weer van een lf van 15dagen uitgaan. xxx Joyce De rest succes
Ach gatsie Jent, ook voor jou balen zeg! Mag je ook weer aan de bak. Duurt alleen altijd weer erg lang ja dat wachten hè. Dikke knuf! Sammie en marloes, jullie kaartjes zien er erg veelbelovend uit. ik duim! Hopelijk issie vrijdag hartstikke positief Sammie! En natuurlijk blijf ik duimen voor de rest (goeie EI-tjes en hoge TEMP-en!)
Nee hoor, je bent geen uitzondering. Ik heb meestal mij ei op cd12 en mijn lf is de ene keer 13 dagen en de andere keer 15 dagen.Heb ook eens een lf van 12 dagen gehad.
ik ben er ook zo een! Vorige keer kreeg ik pas na 9 dagen een licht streepje op de test te zien. (ik moest de test wel slopen en het strookje tegen het raam houden ) vriend zag het niet. na 2 weken had ik pas een echte duidelijke test
Ik wissel ook heel erg hoor. Mijn ei komt tussen dag 12 en 18 en mijn lf is tussen 10 en 16 dagen. Tot nu toe meestal ei op dag 16 en lf 14 dagen. Dus geen touw aan vast te knopen. xxx joyce
Marloes, ik heb toch als ik naar jouw kaartje kijk (die eerste waarvan je zwanger werd) het idee dat je eisprong tien dagen later was.. dat klopt ook met de groene blokjes, die dan wel van nu zijn, maar toch.. Neem aan dat je toen ook langere cyclussen had?