he ik dahct doe voor de gein ook een test net zoals iedereen. Ik had nog zo'n goedkope liggen, maar natuurlijk vet negatief. Duh Ach ja moet wat he. hihi xxx Joyce
ik weet het was ook stom maar als iedereen aan het testen is krijg ik die drang ook. Ook al is het onzinnig om te testen. Maar ach ja af en toe wat doms doen kan geen kwaad. En hoe is het nu met jou? We hadden rond dezelfde tijd een mk nu wachten tot we weer samen zwanger zijn. xxx Joyce
Het ook net getest, een ovutest, mijn laatste KNALpositief Ik heb mijn ei altijd bij een lagere temp, 36.5 of 36.6 Kan me dus niet voorstellen dat ie al geweest zou zijn. Krijg enorm de neiging om een zw test te doen, en te denken dat mijn ongi geen ongi was... Bedankt Molly
Oef, het test-virus heeft toegeslagen Gelukkig heb ik geen testen verspild de vorige ronde. Freesia, volgens mij moet je gewoon klussen! Net als je je lichaam denkt te kennen, doet het weer wat anders.... bij mij wel!
Ik ben helemaal geen tester juist Zie er het nut niet zo van in. Zou het nog hcg van de zwangerschap kunnen zijn dan? Nee toch? Hij staat trouwens in mijn album.
Is links de testlijn? Wow die is knal! Is dit de eerste ronde na de MK? Nee toch? Vorige ronde ovulatietests gebruikt? Hoe waren die? Was je flink ongesteld of maar een beetje?
Dit is ronde 2 na mk. Ik had 2 jan ook een super posi ovutest, maar niet zo knal als deze. Ik heb dat nog nooit gezien, zo donker. Ik moet wel zeggen dat ik maar 1 keer test per cyclus, puur ter bevestiging van mijn temp. Ik was 4 dagen licht ongesteld, wel minder als normaal. Maar ik weet niet goed wat normaal is, ik was na 2 ronden al zwanger. Pfff, er zijn vrouwen die bloed verliezen tijdens een zwangerschap, maar ik neem aan dat hun temp hoog blijft...
Dat zou je zeggen... Wel knap dat je het zo uitmikt, 1x testen per cyclus. Ik begin te testen als ik mijn vruchtbare slijm zie, maar het kost me tenminste wel 3-4 testen. Probeer er morgen nog eens eentje. Die zou lichter moeten zijn, of anders tenminste overmorgen. Oh nee het was je laatste... :
Mieke en Mupkuh,beterschap meiden! Aquilegia,balen Freesia,wow idd een vette streep,ben benieuwd hoe de streep morgen of overmorgen is. Hier niks bijzonders.Aftellen naar NOD,zodat we door kunnen naar de volgende ronde. groeten Simone
Een guide van FF heeft mijn kruis verplaatst, overeenkomstig met de LF die ik normaal heb. Nu heb ik geovuleerd voorafgaand aan mijn positieve ovu-testen. : 't Zou kunnen als de piek de middag ervoor is begonnen (ik test met ochtendurine) en het ei snel gesprongen is. Maar zeker ben ik er niet van... Maar goed, op naar de volgende ronde, met frisse moed. Freesia, ben benieuwd hoe 't verder gaat met jouw ovulatietests...
Spannend meiden, heb even vluchtig bijgelezen zodat ik straks niet al te veel moet bijlezen, maar het kost me wel erg veel energie. Ben dan ook echt erg ziek, ben nooit ziek! bah. Ik ben beniewd, hoor. Tot morgen x
wat een zieke allemaal! beterschap meiden! Mupkuh; ik zie het streepje ook, echt spannend! Ik ben even niet geweest, internet lag eruit. Ondertussen weer 1 extra zwanger van de vriendengroep. In 2 rondes! Erg leuk voor d'r natuurlijk, maar ook erg oneerlijk... Maar goed, we gaan met frisse moed aan de IUI beginnen! Ik heb goed hoop!
he meiden, iets later vandaag was eend agje weg met mijn moeder. zie tempkaartje wat denken jullie? wilde een ovulatietestje doen maar moest zo nodig dat ik niet 4 uur heb gewacht hahaha