Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Das lief Zico ;) Heel veel succes volgende week en veel geluk saampjes :D

2. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @pookie
    wat bedoel je?Dat ik een lage temp heb?Is toch vrij normaal of niet?

@smalleville nee ik maak me s morgens niet echt druk(dat doe ik pas als ik mijn temp heb :) ,nee geintje)Maar als de thermometer nog koud is van de nacht geeft ie naar heel kort de temp al aan en als ik hem dan nog eens gebruik(dan is ie dus al warmer)dan kan dat goed 0.3 schelen..
    Maar dat hoort toch niet uit te maken wel?
    Als je erg verkouden bent scheelt dat dan ook in je temp?
    Heb 'fever'ingevult maar weet niet of het dat wel is..waarschijnlijk niet gewoon goed verkouden maar wat moet ik anders invullen?

@Lauhren super eitje! :)

@Zico Ik zeg....SUCSES! :) en thanx we kunnen de hcgtjes goed gebruiken hier!

3. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0

Hier dan toch nog maar eens mijn kaartje..
    Hier toch maar de fever weg gelaten.Want ik zou toch eerder een verhoging hebben als ik verkouden/grieperig ben of niet?

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    kies anders Nausea of Illness.
    Fever is echt koorts

je temp zakt wel mooi... tijd voor een eitje

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @zico: Wat lief van je! Hopelijk bij ons allemaal zo'n goede afloop als bij jou ;) Veel suc6 met de bevalling! Zie je er tegen op? Ik hoor vaak dat de bevalling niet optelt tegen wat je ervoor terug krijgt, het allergrootste kadootje van de wereld...

6. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey Marloes

Ja daarom had ik m ook weg gehaald nu (op jouw advies :) )naussea ingevuld..vind het idd ook tijd voor een mooi eitje!
    Hopelijk gevolgd door net zo'n mooie innestelingsdip als jij hebt! ;)
    Thanx

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    tot je weer op zo'n pijnlijke hechting gaat zitten en heel hard denkt AUW! :)

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    neen zie er niet zo tegen opin, ik weet wat me te wachten staat.
    De kleine is erin geraakt en zal er via KS weer uit komen ;)

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Oh meiden..ik voel weer helemaal de spanning.

Ook ik heb in 2006 haast iedere dag bij de tempkaartjes gezeten. Ik merk dat ik weer het zelfde gevoel krijg. Steeds benieuwd hoe jullie temperatuur is. Weet nog goed dat ik me in de eerste week na mijn ongi juist saai voelde en pas vanaf dag 12 weer opleefde.

Ik temp deze maand even niet. Heb ovu testen gekocht. Daarmee heb ik uiteindelijk ook Sven mee gekregen. Maar mocht deze ook deze maand geen ei aangeven dan ga ik weer tempen.

Heel veel succes en bedankt voor jullie snelle reactie. Ik zal nog wel even mee spieken of het deze maand bij jullie is gelukt.

Groetjes Britt

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    sorry even kort berichtje, we gaan zo op pad.
    Temp nog steeds 36.5 :)

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Zico succes.

Ik zie dat bijna iedereen op het wachtbankje zit. Ik zit daar ook een beetje op. In principe mogen we niet zzwanger worden deze ronde maargoed we hebben wel sex gehad voordat we bij de gyn zijn geweest. Ik heb hetgevoel dat mijn eitje al heel vroeg is geweest of hij komt superlaat want de echoscopiste dacht dathet eitje nog moest komen, maar ze zei er toen meteen achteraan ik weet het eigenlijk niet want daar heb ik geen zicht op. Dus dan ga ik toch maar uit van mijn slijmwaarneming en dan zou mijn eitje al heel vroeg zijn geweest. En eerlijk gezegd ik vind het heel vreemd maar vanaf maandag deze week ben ik echt doodmoe. Zo moe dat ik de hele dag wel kan slapen.Heb ook al flink uitgeslapen wat ik normaal nooit doe. Gewoon omdat ik doodop ben. Maar ik blijf moe.

Niet dat ik echt hoop heb maar zou het wel leuk vinden als het toch raak is.

xxx Joyce

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Laurhen: mooi kaartje, ben benieuwd.
    Lily: lijkt voor jou een lange cyclus te worden, maar je dip is al lekker in gang waarschijnlijk!
    Marloes: hij's weer lekker omhoog.

Hier ook weer iets omhoog, maar kan ook te maken hebben met maar 6 uur slaap (ipv 8) en een schrale keel. En sinds gister weer ongisteken, dus over 1-3 dagen start voor mij de nieuwe ronde, vrees ik.

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @milkhd: je temp daalt juist met te weinig slapen. Bij mij in ieder geval. Dus het is een goed teken dat ie omhoog is gegaan.

@marloes: nu wordt het wel echt spannend he. Een laat ei, en toch een mooie temp. Het was het wachten waard.

Mijn kaartje is zo saai dat ik je er niet mee ga lastig vallen haha. Over een paar weken wordt het vast weer interessant.

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Een goede zondag-morgen allemaal!

Vanmorgen voor het eerst weer serieus getempt na m'n vakantie ;)
    Temp is een beetje hoog voor mijn doen na mijn ongi maar hij zal deze week nog wel zakken. Normaal zit ik rond de 36.2 / 36.3 en nu op 36.42.

@zico: Aha, een KS. Het voordeel daarvan is dat je precies weet wanneer het frummeltje gaat komen ;) Waren jullie snel uit een naam of is er enige discussie aan voorbij gegaan ;) :)
    @Britt1: Ik heb ook de week na mijn ongi zo'n vervelend gevoel, echt zo van: WEER NIET RAAK! HET IS NIET EERLIJK! En dan snel weer aan de ovu. testen en tempen zodat het weer spannend gaat worden voor de rest van de maand. Zeker omdat m'n cyclus nogal kan verschillen. Veel succes met de aankomende maanden!
    @Smallville: Heel goed, houden zo die temp! Veel plezier vandaag.
    @jent: Zou wel heel grappig zijn als het nu raak is!
    @MilkHd: Ongi steken hoeven niets te zeggen, je hoort zovaak dat de zwangeren ook krampen hebben! Hou die temp maar goed hoog!
    @melisa: Ik plaats mijn kaartje ook nog maar niet, er staat nog maar 1 stip op ;)

15. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Milk hij is toch weer iets gestegen...en wat Melissa zegt klopt volgens mij okk dus..!Heb hoop.Of voel jij het altijd al zo vroeg aankomen?
    En ja WEER zo'n irri lange cyclus..ga na deze toch maar eens naar de Ha heb hier aan Gyn Imke gevraagd en zei zij dat ik moest gaan..dus!

@Jent snap goed dat je toch wel een beetje hoop hebt!Zou het heel erg zijn als het nu zou zijn?

@Britt Ja leuk he..ben ook echt verslaafd geworden..ik moet elke dag gewoon ff kijken wat iedereen gedaan heeft.Fijn dat je niet alleen bent en dat iedereen met je meedenkt!Jij ook sucses met de ovutesten!

Hier wel iets gestegen nmaar 36.8 maar of het een ei is?Ik weet het niet meer!Toch maar weer met mijn etosmeter gemeten want die andere doet het ook :( dus gisteren was geen 36.4 maar 36.5!
    Nou ik wacht gewoon af!Fijne zondag allemaal!

16. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Dib Hopeb dat je temp nu jouw gewilde weg gaan volgen dan! :) :)
    Hopen dat ie nu snel een eitje gaat laten zien(nou ja niet te snel natuurlijk dat is er ook niet goed voor ;) ) en niet weer zo'n lange cyclus.Weet hoe het voelt!

17. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
  18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik heb het verkeerd gezien, ik dacht dat er 35.4 stond, dat leek mij toch echt onderkoeld :)
    Nu ff je kaartje uitvergroot en er staat gewoon 36, heeeeeeeeel normaal dus!

19. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Dames vraagje: temp ik wel goed?

De wekker gaat 's ochtends om 8 uur, ik zet mijn wekker weer uit en pak de temp. Ik stop hem onder mijn oksel en blijf lekker liggen *half slapend nog ;) * tot het piepje gaat. Dan kijk ik hoe warm ik ben en onthou ik dat. Soms draai ik me dan nog even om, maar soms ook niet. Kan dat wel? Of kan ik beter op een andere tijdstip tempen? En mag ik ook 's avonds tempen?

xxx

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Dat was dus een fopei....................of we hebben met zijn allen niet hard genoeg geblazen:(
    Hopelijk duurt het voor jou niet lang meer dat je echte ei langskomt!

Mijn kaartje zet ik er vandaag niet op, temp was weer 36.8.
    Lekker saai al een paar dagen achter elkaar na ei.
    Ik heb nog wel die rare steken, net als vorige cyclus..........zou het dan toch nu al weer raak kunnen zijn? Ik hoop het [-o< [-o<

Deel Deze Pagina