t Kan natuurlijk wel... Alleen is de kans dat er een 'vreemd' kaartje uitkomt wel groter. En aangezien Laurhen een lastig kaartje heeft zou ik zeggen dat het niet handig is om dan oraal te meten...
@marb, nou als dàt geen ei is dan weet ik het niet meer mooi zo @pookie, waauw mooi kaartje tot nu toe. @sammie, lijkt er wel op. Als morgen nog temp hoog is zal FF wel kruis geven. Weet iemand trouwens als je een gestippeld kruis heb op FF of dat nog veranderd in een definitief kruis? Mijn kaartje is niet veel spannends te melden nog paar daagjes Fijne dag nog allemaal!
@ Bia: ik snap eerlijk gezegd niet waarom je een gestippeld kruis hebt... Zou dat komen omdat je ook later nog Eggwhite had? Hmm... Ik heb alleen een keer een gestippeld kruis gehad toen mijn temperatuur niet klopte met de ovulatietesten... Dat bleef zo tot het einde van de cyclus, geloof ik...
Bij mij zei FF eerst op dag 13 ei en is toen verschoven naar dag 15. Ik denk gestippeld omdat ik op dag 17 slecht geslapen heb ingevuld (was ook zo) en afgelopen weekend vrijdag en zaterdagnacht pas 2.00 naar bed om niet op zelfde tijd getempt.... ben bang dat kaartje nu beetje waardeloos is, maar ja... dan zien we het wel dit weekend of net na het weekend
He wies opzich gaat het goed met ons. Beetje rus nu dat we weten dat er iets gevonden is sowieso al. Maar dat is het vreemde als ik op mijn slijmwaarneming afga dan zou ik dag 12 mijn ei gehad hebben, als ik idd naar mijn temp kijk dan moet het vele dagen later zijn geweest. Marrgoed we zien wel. Ik ga sowieso volgende week maandag testen voordat ik naar de gyn ga, zodat ik tenminste niet weer voor verassingen kom te staan hihi. xxx Joyce
Ola allemaal, Vanmorgen een belachelijk lage temp gemeten: 36.18. Nu heb ik ook heel slecht geslapen, eerste 3 uur wakker gelegen en daarna na elk half uur zo'n beetje wakker Hopelijk vanavond wat meer slaap Ach, ik heb ook wel eens een temp gehad van 35.8, ben gewoon heel koelbloedig @Mosa1982: Na anderhalf jaar pas ontpilt zijn zou wel heel laat zijn hè!?! Dan had ik dit keer gewoon een hele rare ongi KLUSSE! @Marloes80: Weer een prachtige temp! Houden zo! @pookie66: Een korte lf maar wel een lange cyclus dus dat heft elkaar weer een klein beetje op Je temp gaat mooi omhoog! @Marb: Als dat geen eitje is eet ik mijn schoen op @jent: je temp is mooi onhoog! Enig idee wanneer je eitje is geweest? @laurhen: Hmm, ik zou zeggen dat je je eitje nog moet krijgen Blijf maar lekker aan de klus @Sammie88: Je hebt wel een mooie dip gehad op dag 18, als hij morgen weer iets hoger is krijg je vast een kruis?!? @Bia74: Je temp blijft een beetje hetzelfde, als hij maar niet meer daalt!
Echt gevaarlijk is het niet, eerder onprettig. Je vloeit niet heel hard toch? Als dit nog een week aanhoudt zou ik even met de h.a. overleggen.
Kan me voorstellen dat je een beetje slapjes wordt als je 2 weken bloed verliest. Weet nog van mezelf vorig jaar toen ik elke 2 weken 'ongesteld' werd dat ik ook sneller moe was enzo.... Zou idd toch misschien ff met je huisarts overleggen. Sterkte meid. Hoop dat het gauw weer beter gaat
Dib als ik moet afgaan op de slijmwaarnemingen dan zou ik zeggen tussen dag 10 en 12. Moet ik afgaan op mijn temp dan zou ik zeggen tussen dag 15 en 19 dus ik heb werkelijk geen idee. Maar als het tussen dag 10 en 12 is dan maak ik nog een klein kansje. xxx Joyce
Dat is het uhm nou net ik heb alleen tussen dag 10-12 eggwhite gehad en de rest erna was sticky dus ja ik weet het niet meer en ik weet vrij zeker dat er een ei is geweest omdat mijn temp nu hoog is Maar als ik van mijn temp uitga dan denk ik eerder dat mijn ei tussen dag 15 en 19 is geweest. xxx Joyce
tja, lastig kaartje heb je ook zo he... maar de zaadjes van dag 13 lagen klaar toen je eitje sprong op dag 15
ja maar weet je marloes op dag 19 heb ik 36,2 getempt wat ik nog nooit geempt heb maar ik was laat naar bed de dag ervoren, mar ik heb dat pas getempt toen ik als geplast had en alles dus ik ben bang dat ik op dag 19 mijn ei heb gehad en de dag erna heb ik 37,4 getempt maar dat was pas om half 9 dus sowieso weer anderhalf uur later. maar ik zou het heel gek vinden als mijn slijm en temp niet met elkaar overeen komen dat heb ik namelijk nog nooit gehad. Bij jou gaat het goed he xxx Joyce
dan is het weer een spannende ronde Jent.. ik heb dan wel een mooi kaartje, maar denk eigenlijk dat het deze ronde niet raak is
Hoi dames! @ Marloes, gelukkig is je temp nog steeds hoog gebleven! Nu morgen nog en dan heb je helemaal een goede kans! Wanneer ben je van plan te gaan testen? Ik lees net je laatste berichtje, hoezo denk je dat het niet raak is dan? Dat zou wel heek klote zijn, met zo'n lange cyclus en ook nog een nepkruis! Ik duim heel hard voor je dat het toch raak is! @ Pookie, mooi kaartje! Succes met wachten! @ Marb, wat een moie hoge temp! Nog veel hoger dan je al hoge basistemp. Nu maar afwachten wat hij de komende tijd doet! @ Joyce, lastig inderdaad. Het zou best kunnen hoor dat je op dag 15 je eisprong heb gehad, dan hebben jullie goed geklust. Maar doordat je een week niet getempt hebt, is het niet heel duidelijk. Ik hoop het wel voor je! Hopelijk test je maandag gewoon positief, ik duim voor je! @ Milkhd, jammer van die lage temp! Hoe lang is normaal je lf, weet je dat? Hopelijk stijgt hij morgen weer! @ Laurhen, wat een ontzettend vaag kaartje heb jij! Vanwege je positieve ovutest zou je toch denken dat je eisprong geweest is, maar aan je temp kun je het niet zien. Raar hoor, hopelijk stijgt hij de komende dagen echt, zodat je weet dat hij in ieder geval geweest is. En misschien klopt je temp inderdaad niet helemaal vanwege de manier van tempen? @ Sammie, Het lijkt er op dat je op dag 18 je eisprong gehad heeft. Waarschijnlijk krijg je morgen wel een kruis. @ MyPrecious, ik zou het ook nog even afwachten. Blijf je iedere dag even hevig ongi of wordt het wel minder? @ All, ik ben er nog niet uit of ik mijn eisprong heb gehad. Als hij morgen hoger is, dan denk ik van wel maar het kan ook zo zijn dat hij morgen weer lager is. Ik hoop natuurlijk wel dat hij gisteren geweest is! Maar we klussen vrolijk verder
Hey meiden..loop helaas een paar pagina´s achter Maar volgens mij zitten de meeste op het wachtbankje niet? Zag weer wat mooie kaartjes voorbij komen...behalve Lauhren dan maar ik denk dat het toch aan je oksel/tong meten ligt!?Balen meid.Maar rectaal is toch betrouwbaarder en mss ook minder onregelmatig.. En Myprecious ik zou gewoon ff naar de ha gaan. Meiden help,denken jullie dat ik al een ei gehad heb of moet ie dan blijven stijgen?Ik hoop het zo! @ Mosa mooie dip gevolgd door een mooie stijging wat wil je nog meer!
Ik wil dat hij hoog blijft lily! Morgen maar weer kijken hoe hij is. Het zou kunnen dat jij afgelopen zaterdag je eisprong hebt gehad, maar dan moet hij denk ik nog wel wat gaan stijgen de komende dagen. Maar omdat je nu ook nog vruchtbare afscheiding hebt, kan het ook dat hij bijv. morgen omlaag gaat en dan springt. Het is even afwachten wat hij morgen gaat doen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, anders duurt het wel heel lang hè?! *BLAAS* omhoog of omlaag, als hij maar iets doet
Mosa, dit is de eerste keer dat ik temp, dus nog geen idee van LF. Gok dat ie 9-10 dagen is, omdat ik verder vrij regelmatig ben. Ik verwacht tussen morgen en overmorgen een ongi, zeker door lage temp nu... Zou best eens kunnen dat jou ei al geweest is, maar eerst nog even die hogere temp zien voor de derde dag! Klusze!