he twinny, wat fijn dat zoë er een broetje of zusje bij gaat krijgen, ik strooi voor de allerlaatste dag hcgkes voor jullie hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
thanks zico! Veel succes de laatste dag(en) en ga onwijs genieten van je nieuwe wonder... * vangt een rijtje hcg'tjes*
dip: een blauwe lijn krijg je als je zelf aangeeft wanneer de eirpsrong plaatsvond en wat de coverline is.
hey meiden thanks voor jullie antw haha die blauwe lijn weet ik ook niet ? ik had eerst me eisprong zelf in gevult want ik heb hem duidelijk gevoeld maar dat heb ik toen weg gehaalt om te kijken waar ff zelf de lijn ga neer zetten haha alleen me lijn is blauw
Dib: jij ook al zo verkouden, erg he! Gaby heeft haar ei zelf gevoeld en dus het kruis van FF overruled, vandaar het blauwe kruis. Twinny: spannend hoor. Ben benieuwd hoe het jullie de komende tijd zal vergaan! Laurhen heeft superei, wat een stijging zeg!
Aha, weer wat geleerd! @MilkHd: Een hele nare verkoudheid, net boodschappen gedaan en helemaal buiten adem! @zico: Ik vang ook vast een hcg'tje! Je weet maar nooit Bedankt!
Even een heel dom vraagje: ik dacht dat je na ongeveer 12 weken zwangerschap geen hcg meer produceerde? (en ik weet dat je t zo niet bedoelt, maar ik ben gewoon nieuwsgierig... )
Ah oke... weer wat geleerd Ik vroeg me dat namelijk al een tijdje af, omdat ik dacht dat een vrouw dan dus geen hcg meer produceerde. Leek me nogal bizar om een hoogzwangere vrouw een negatieve zwangerschapstest te laten doen
Dag dames, ik kom me ook even melden. Ook wij gaan voor een tweede beeb en ik ben ook weer begonnen met tempen. Opes, visite, kom straks weer terug.
Hoi hoi, Ik ben ook begonnen met tempraturen sinds zondag. Was wel even vreemd om met een thermometer in je kont te liggen naast je vriend... Het is nog allemaal heel nieuw maar moet het helaas vanwege mijn 'slechte' onderstel zeg maar. 1 eileider dicht en 1 vernauwd. Mocht het niet lukken binnen 6 tot 9 maanden dan moeten we aan de IVF en hebben ze gelijk mijn tempraturen. Maar goed, we blijven even postitief en zit al 3 dagen rond de 36.8
@patje: Succes met tempen Hopelijk kondigt je eitje zich snel aan! (Aan je slijm te zien wel) Heb je een beetje regelmatige cyclussen? @Sterre82: Dat was zeker wel even schrikken toen je hoorde dat je verminderde kans hebt op zwangerschap Ben je al lang bezig om zwanger te worden? Veel succes met tempen en zwanger proberen te worden! Groetjes Dib
Nou zeg, moet er zelfs een briefje bijhouden om niemand te vergeten @gaby, nu is het afwachten dus. Ik wist dat ook nog niet van dat blauw kruis, idd weer wat geleerd. Duimerdeduim! @pookie en marloes, spannend de komende dagen voor jullie. Ik hoop het zo! @mosa, SOWSOWSOW, wat een tempstijging zeg, als dat geen ei is @milk, bij mij is het ook een en al zigzag Ook veel buikpijn al en maagzuur.... denk dus bij mij deze keer weer niets, maar ja is misschien ook maar goed met verhuizing (2x) voor de boeg @marb, ik kan je kaartje even niet zien (plaatje rood kruisje) maar ik begrijp dus dat je je ei heb gehad! das mooi, nu aan de koffie bij dib en duimendraaien! @sammie, misschien dag je toch je ei hebt gehad dag 18 als temp morgen doorstijgt. Ik had vorige cyclus ook een zigzag omhoog na mijn ei, dus het kan nog. Even afwachten wat temp morgen doet dus.... @laurhen: een Struisvogelei volgens mij @Dib: Gossie meid, ook al ziek, wat zijn er al veel zieken zeg. Beterschap en pak ipv koffie toch maar ff een theetje met citroen en/of honing @Sterre, joh das niet zo mooi. Ik hoop dat het tempen jullie toch op weg naar een mooi beebje mag helpen. Succes! @patje, nog even afwachten of je temp gaat stijgen en anders moet je ei misschien toch nog komen. Nou volgens mij heb ik nu (volgens mijn briefje) iedereen gehad Dan kan ik het vanmiddag misschien weer een beetje bijhouden. Tot babbels!
Zo, de visite is weer weg. Ik heb wel een regelmatige cyclus, maar laatst had ik ineens een cyclus van 35 dagen. Meestal wordt ik op dinsdag ongi. Volgens mij heb ik mijn ei al wel gehad, want ik had zaterdag en zondag erg vruchtbaar slijm ( rauw eiwit -->vraagje: is dat de eggwhite volgens FF?)) Ik heb ook 2 dagen echt steken in mijn zij gehad. Nu dus wachten of mijn temp morgen wat hoger is.
De vraag maar ff nog een keer, is wat duidelijker. Ik had dus zaterdag en zondag van dat doorzichtigeslijm, echt rauw eiwit, moet ik dan eggwhite invullen of niet? Ik heb het anders verkeerd in gevult.
Slijmerige rauwe eiwit afscheiding is inderdaad eggwhite. Net zo'n flubber wat in eiwit zit.Soort van doozichtig slijmpropje.
Marloes....lijkt er wel op en ik test negatief en ik heb hoofdpijn dus ik denk dat ik over 1-2 dagen met mijn temp helemaal naar beneden kelder en ongie ga worden.Dan op naar IUI met Puregon en Pregnyl volgend cyclus. Even mijn kaartje in celsius. http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2bcoc1&s=4