Nou daar gaat ie weer (verslagbriefje bij de hand) @pookie en gaby en marb: mooie kaartjes, nu hopen dat temp hoog blijft! @jent, mooi zo weer 37, houden zo! @wies, jij ook mooi begin van je LF @nessy, oei ziet er idd uit als in aantocht... wat ontzettend jammer voor jullie. Hééél veel succes met iui, we duimen allemaal voor jullie mee! @smallville, 15dpo al... spannend zeg, hoop dat het goed zit deze keer! @lily en sammie: EEEEEEIIIIII-tje kom snel. Misschien komt ie nou @patje, lijkt er idd op dat je ei maandag is geweest @laurhen, ik denk dat je basistemp zowiezo eigenlijk hoger ligt met rectaal tempen ipv oraal... hou je ook nog oraal bij? misschien zie je dan toch nog iets? @marloes, jou heb ik bewaard tot het laatst We wachten met z'n allen gewoon op die dikke vette + Vandaag al weer wat meer buikpijn en bmm lijkt niet te weten wat ie gaat doen, eergister beetje open, gister dicht, vandaag beetje open.... tja, voorspelt niet veel goeds iig. Maar zoals gezegd, geen bloed geeft moed
@ lily: succes bij de dokter vrijdag! Je kan op FF bij je chart de 'sharing' knop aanklikken. En de site die daaruit voortkomt, daarvan zet je de link in je profiel.[/quote] Ik heb de sharing gevonden maar dan kan ik uit een aantal dingen kiezen.... Ik zie nergens een leink bij staan....Help ik snap er nix van Welke moet ik nu pakken?
Hoi ik kom zo nu en dan kijken hier of er al iemand zwanger is Ik lees niet echt actief mee ofzo. Maarre zie wel spannende kaartjes Hoop veel roze deze maand ! Enne Marb, caruli pendelt heel vaak goed. Maarre hier gaat dat niet lukken hoor. Ze heeft voor mij november 2008 een jongetje gependeld. Dat gaat hem dus echt niet worden haha
Heb trouwens m'n temperatuurkaartjes over elkaar gelegd en dit kaartje loopt preciés gelijk met mijn kaartje van toen ik zwanger was! (gepind op ovulatie en coverline) Andere kaartjes doen toch echt iets anders...
Zeg nooit nooit... Toen ik de pendel 'oktober 2008' kreeg was ik nog helemaal niet bezig met zwanger worden en geloofde ik er ook niets van!
Nouwja ik zeg nu dus wel nooit, want ik zal voorlopig nog geen vriend hebben.. En als ik die wel heb duik ik niet zo snel het bed met hem in, dus dan moet er wel iets ergs geks gebeuren hahaha
Ik geloof je meteen hoor... Maar ik zeg alleen dat er in 2 maanden een hoop kan veranderen... Ach, de tijd zal het ons leren Oh ja... en eigenlijk klopte mijn pendel niet want ik was eigenlijk al eerder zwanger (in juli) dus...
Inderdaad tijd zal het leren.. misschien is die pendel wel voor blijvend zwanger, ik hoop het tenminste voor je.
Heey meiden. Hoe gaat het met jullie? Is er nog iets veranderd hier? Zangere dames? Ongie dames? Ik ben zelf nog steeds ongesteld en het duurd nu dus echt heel erg lang.. Ik weet niet of ik moet afwachten tot het stopt.. En hoelang ik dan nog moet wachten.. Of misschien moeten we even stoppen met klussen voor 2 weken, zodat mijn lichaam wat rust krijgt? We doen het nu eens in de 3 dagen.. Heb geen idee wat ik eraan moet doen.
@ MyPrecious, ik zou het ook nog even afwachten. Blijf je iedere dag even hevig ongi of wordt het wel minder? Ik heb ongeveer 5 tampons op een dag nodig, ik heb niet de hele dag tampons in maar om een aantal uur. Want dan begin ik wel te druppen. En verder zijn het veel bloed slierten, echt dikke donkerrode..
Hoelang heb jij er last van gehad? Ik ben blij dat ik niet de enigste ben dan, want ik maak me wel zorgen hierover.. En me huisarts is een eikel die toch nergens naar kijkt dus ik denk dat ik niks aan heb zal hebben.. Voorbeeld: ben 3x voor me darmen heen geweest maar hij heb nooit naar me buik gevoeld of iets anders gedaan. 2 potten laxeermiddel opgedronken wat niet hielp en vezelzakjes gehad.. En gezegd dat het niks hielp, maar hij deed niks.. Dus naar mijn H.A hoef ik hier niet voor heen ..
Zico zal denk ik voorlopig geen antwoord geven ze is vandaag bevallen van een dochter Sterre, dat is nog een klein hummeltje, dus denk dat ze beide nog wel paar daagjes in het ziekenhuis blijven
Het is wel wat aan de vroegekant, maar niet te vroeg. Ze was geloof ik 37,4 weken toch? Dus dan valt het wel mee Maar hun dochtertje Sterre is 45,5 cm en 2390 gram..