Gefeliciteerd Zico met je dochter Sterre ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Meid je hebt 1 voordeel jullie kunnen een paar weken langer genieten van je kleine meid. xxx Joyce
ze wist dat ze vandaag zou bevallen! keizersnede was gepland. ZICO, VAN HARTE GEFELICITEERD MET STERRE. Vind het een super naam
Ah wat een leuk nieuws in dit topic. Geboorten kom je hier niet vaak tegen. ZICO GEFELICIFLAPSTAART, mooie naam hoor STERRE, mijn nichtje heet ook zo!! Mijn kaartje, blijft lekker hoog en nu volhouden. O, ja ik pak bij imageshack altijd de opties onderaan de pagina, en dan de bovenste HOTLINK FOR FORUMS. Wel het vinkje in het include details hokje wegvinken.
Weeeeeh t lukt niet *voelt zich nogal dom...* Ik krijg t bericht dat m'n plaatje te groot is... http://img219.imageshack.us/img219/4765 ... 090kc1.png Nou ja... hierboven kunnen jullie m iig zien als je erop klikt. Ik ben iig heeeeeel blij met m'n temperatuur. Die is nog nooit zo hoog geweest, zo vroeg in de cyclus al (ook niet in verhouding met de toch al hoge coverline!)...
ha meiden! Ben even afwezig geweest heerlijk op vakantie geweest naar Turkije. Er is weer heel wat afgekletst hoor! Hier mijn kaartje van vandaag, denk dat ik maar een zwangerschapstestje ga doen. Ben op van de zenuwen, bang dat het weer niets is...
@Smallville: wat balen meisje! Je klinkt wel positief gelukkig. Hopelijk wordt deze cyclus niet weer zo belachelijk lang! @ sunshine: WAUW! Jouw kaartje is fantastisch. Als jij niet zwanger bent vreet ik m'n schoen op Ga s heeeeel gauw testen jij!
Ja ga ik doen hoor heb nog even gewacht want ik heb vaak nadat ik gevlogen heb dat mn cyclus een dag langer is. Weet je ik heb zo vaak gehoord "was er helemaal niet mee bezig" en dan is iemand zwanger. Nou eerlijk gezegd ik was er deze maand ook helemaal niet mee bezig, niets gevoeld e.d. dus duimen maar
Dat klinkt heel positief ja! Ik heb vaak het idee dat er heel erg mee bezig zijn zwanger worden een beetje in de weg zit... Ik duim idd voor je!
Temp weer iets omhoog, dus ik heb een mooi kruis gekregen. @sunshine, dat ziet er goed uit hoor! Ga je vandaag nog testen? @smallville, balen! De volgende ronde is voor jou! @marb, nu volhouden!
Precies! Dat heb ik nu ook er zo mee bezig zijn dat je elk krampje, pijntje e.d. voelt. Het heeft ook invloed op je cyclus want wij hebben een paar maanden rust genomen en was ik er dus niet mee bezig en toen was de cyclus perfect! Ook helemaal geen spotting of vloeien vooraf. Zodra we weer aan de slag gingen en dus er weer veel mee bezig was begon de cyclus weer te rommelen. Je lichaam kan je dus echt voor de gek houden
@patje ga denk ik wel testen hoor, maar mijn lichaam heeft een soort sensor hiervoor. Test ik negatief dan komt vrij snel daarna de ongi door. Dit heb ik dus al zo vaak gehad. Dus heb een beetje de bibbers ervoor. Hebben jullie dat niet?
jawel, dat ken ik wel. Maar dan denk ik: je wil dan toch óók z.s.m. verder? Dus hoe sneller je test, hoe eerder je zekerheid hebt (positief of negatief...) Hup, testen jij
Dames ik heb getest en het resultaat is............. POSITIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zit hier nu echt te brullen! hoefde geeneens 3 min. te wachten
Wauw! Zie je wel! Gefeliciteeeeeeeerd! Maak een mooie zwangerschapsbanner, verhuis naar de juni mama's en wacht daar op zoveel mogelijk van ons