Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    ga ik zeker doen meiden! en ik ga heeeeel erg duimen voor jullie! hier wat hcgs ********************** *************************************************************************************************

Houden jullie me op de hoogte?

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Hoera Gefeliciteerd :)

*pakt emmertje en vult die met HCG*

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    *rent als een idioot heen en weer om ook wat hcg's op te vangen* ;)

Enneh... als t goed is zie je ons vanzelf bij de juni mama's verschijnen :D

4. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    wat zijn jullie ook schatten, loop hier echt continue te brullen. Ik verwacht jullie hoor bij de mammas!

Kan morgen terecht bij de huisarts dus ben benieuwd.

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd sunshine. Geniet er lekker van en ga maar lekkker op de roze wolk zitten.

xxx Joyce

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sunshine gefeliciteerd, kon ook niet anders met zo'n kaartje!
    marb, jij hebt al een mooie stijging zeg zo vroeg. Mijn kaartje lijkt een beetje op die van jou, de stijgingen en dalingen, grappig. alleen mijn temp is juist niet heel hoog. meestal ligt ie na mijn ei rond 36.8. maar daar ie naar toe denk ik.
    jent; bij jou stijgt ie ook toch? wel hoog 37.2, heb je altijd zo'n hoge temp?
    nou,hier mijn kaartje, nog niet veel bijzonders op 5 dpo.

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He Wies,

Ik heb geen idee hoe mijn temp deze ronde is. Die 36,2 heb ik overigens getempt toen ik al opgestaan was, mischien dat iknog half sliep en het niet goed gezien heb. Mijn temp is idd niet vaak 37,2 wel toen ik zwanger was maar de andere cyclussen zo dan haalde die dat af en toe. Dus ja echt een touw er aan vast knopen kan ik niet. En als idd mijn ei op dag 19 is geweest dan kan ik het wel vergeten want we hebben alleen dag 12 en 13 geklust en dag 18 maar zonder klaar te komen in mij.
    Dus we zien wel.
    Hoe gaat het verder met jou?

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ wies: onze kaartjes lijken idd erg op elkaar, grappig is dat! :D Ga jij ook op zaterdag 4 oktober testen? (als je nog niet ongesteld bent)

@ jent: zo aan je andere cycli te zien is het niet zo logisch om pas op dag 19 je ei te hebben. Ik duim voor je dat ie al eerder is geweest!

(enneh... hoe krijg je je kaartje zo groot hier? Wat doe je precies op de site, want ik krijg m alleen heel klein... :oops: )

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Marb de link pakken die er niet op imdgaschal staat vroeger pakte ik de onderste link maar die werkte laatst niet bij mij en daar onder staat in het rood pak niet deze link maar die heb ik toch gepakt want dat is de enige die werkt.

xxx Joyce

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dan zegt ie weer dat t plaatje te groot is... :( Ben ik nou echt zo'n oen?

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jent, hopelijk is ie na dag 15 gaan stijgen, en heb je toen je ei gehad, dan heb je gewoon een goede kans. Mss is die 36.2 wel een innestelingsdip geweest, you never know! verder gaat het met mij redelijk. Ik ga er vanuit dat het deze ronde ook niets is, en dat we met ivf in 1 keer klaar zijn! maandag hebben we de intake. waarschijnlijk dan nog 3 weken aan de pil,zucht, en dan kunnen we staren met de hormonen. Ik word wel ergens deze dagen tante, dus dat is wel erg spannend. Van symoen, ken je die nog? die zat hier destijds ook.
    marb, ja, ik wil ook die zaterdag testen, want dan heb ik ook heel de dag een bruiloft. weet ik gelijk of ik een wijntje mag drinken. zou mooi zijn als het nog voor de ivf raak is, maar dat zou echt wel een wonder zijn. dar ga ik maarniet van uit. maar jij dus ook 4 oktober testen?

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, ik ga die zaterdag testen. M'n vriend heeft voor vrijdag t/m zondag een verrassingsweekendje geregeld en hij zei dat het heel geschikt was om een test te doen, haha! Ben benieuwd.

Ik duim voor je dat je nog zonder ivf zwanger wordt!

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He Wies wat leuk is het bijna zover . Zeker ken ik symoen nog weet je al wat het wordt? Meiden ik ben in shock. Ik heb net een zwangerschapstest gedaan. Ik had er maandag ook al 1 gedaan en die was hartstikke negatief en ik dacht laat ik er nu ook 1 doen ook al ben ik vanaochtend enzo al naar de wc geweest. Maar ik zie een heel licht streepje wat moet ik nu doen ik zal proberen het op foto te zetten.

xxx Joyce

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wauw jent! :confused:

Ik ben benieuwd naar je streepje, gefeliciteerd!

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
  16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
  17. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    hij is nu nog duidelijker doordat hij even ligt ik probeer vanmiddag nog een foto te maken ik moet nu naar mijn werk. Oh ik heb dit stiekum gedaan hoe moet ik dat nu mijn man weer uitleggen.

xxx Joyce

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Die is positief hoor jent!

enneh... gewoon niks zeggen, maar vragen of hij zin heeft om morgenochtend een test te doen :p

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oooh spannende tijden hier...

wow, gefeliciteerd meiden. Ik hoop dat ik snel met jullie mee mag naar juni

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    van mij nog geen kaartje, nu op kantoor, dus geen ff..
    maar temp netjes 37.0

Deel Deze Pagina