Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    1: in ff naar je kaartje gaan.
    2: dan op printscreen drukken.
    3: Paint openen en met ctrl + v je kaartje in Paint plaatsen.
    4: Je kaartje selecteren.
    5: Dan bestand: nieuw aanklikken, als hij vraagt of je het op wil slaan hoef je dat niet te doen.
    6: Dan je kaartje plakken in nieuw bestandje.
    7: Deze opslaan op je computer (niets veranderen aan de grootte)
    8: Naar www.imageshack.us gaan, met bladeren je kaartje opzoeken op je computer en op host it klikken. In ieder geval zorgen dat resize image aangevinkt is op 340x240 (bij mij staat hij automatisch goed, maar weet niet of dat bij jullie ook zo is).
    9. Dan onderaan de pagina include details wegvinken (is dat een woord?) als deze aangevinkt staat en de bovenste link in je berichtje plakken. Dus Hotlink for forums (1) gebruiken.

Misschien zijn er nog andere manieren, maar zo werkt het bij mij.
    Succes!

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ boesje: maar jij hebt ook niet het plaatje van je kaartje, alleen de link. Dat lukt me al een tijdje, maar ik wil graag ook m'n kaartje hier direct erop zodat mensen niet hoeven klikken...

Enneh... ik duim voor je, morgen!

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jent en Sunshine: GEFELICITEERD!

Geniet er van.

@marloes en wiesje: jullie succes met testen de komende dagen.

Hier zitten we pas op dag 10 of zo. Dus niet spannend....

4. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ben vorig jaar juli gestopt met de pil. We hebben in januari even een pauze ingelast, was er echt te veel mee bezig :oops: en zijn in juli weer begonnen. Dus nog redelijk snel al zeg ik t zelf.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Mosa: dankjewel! Maar ik had dat allemaal al geprobeerd en dan zegt ie (deze site dus...) dat mijn plaatje te groot is... :( Ik snap er helemaal niks van... :(

Pfff... anders blijf ik m wel gewoon in t klein plaatsen hoor... :mad:

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marb, dan snap ik het ook niet :cry: En je weet zeker dat je resize image goed hebt staan? Dat bepaalt volgens mij de grootte van je plaatje.

@ Boesje, spannend hoor! Hopelijk dus morgen een mooie hoge temp en een positieve test! Succes!

@ Melisa, saai is het in het begin hè?

@ Sunshine, wat goed zeg! Bevat je het al een beetje? Weet je man/vriend het al? Geniet er maar lekker van!

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, die staat goed! Ik vind het ook zo sneu voor jou met al jouw moeite :( ;)

Misschien probeer ik met resize image nog dat ie nog kleiner wordt ofzo...

Hihi, ik kan iig op veeeeel verschillende manieren de kleine versie plaatsen... :rolleyes:

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat is ook heel knap Marb ;)
    Wat bij die van jou trouwens ook vreemd is, is dat je er niet op kan klikken om hem te openen op een nieuwe pagina.
    Maar zo is je temp ook goed te zien hoor! Niet de waarden maar wel dat hij mooi hoog is ;)
    Ik kan zelfs zien dat jullie flink klussen :D

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, dat je er niet op kunt klikken is omdat ik m nu dus heel klein had gemaakt. Ik zal nog even een goede proberen te plaatsen en dan hou ik ermee op. Al die stress om een temperatuurkaartje te plaatsen :)

zo, nu kun je klikken. Nogmaals ontzettend bedankt voor de moeite!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Graag gedaan hoor ;)

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Je hebt trouwens wel een lekker korte cyclus he, als je je ei op dag 14 hebt! Mooi zo! :D

Hiiiiiiiihaaaaaa! Ben een genie :)

(tjeez... hoeveel keer staat mijn kaartje hier vandaag? :D)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Yeah! Wat heb je nu anders gedaan?

Ik hoop inderdaad dat ik een kortere cyclus heb ja, ik denk dat ik in het begin best last gehad heb van ontpillen. Met alles korter dan 30 dagen zou ik heel tevreden zijn :D

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    k heb geeeen idee :D :oops: :( (dat wordt morgen dus weer klooien... maar volgens mij was ik vergeten om dat 'resize image' ook daadwerkelijk aan te vinken... :rolleyes: )

Nou, als je ei nu al geweest is kun je ervan uitgaan dat je cyclus idd korter is, YES!

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Jee zeg, stelletje kleppers hier!

AJent en sunshine: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Super zeg.
    Reserveren jullie nog ff een plaatsje voor ons bij de juni mama's?

Ik ben weer aan het werk.....

15. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    @Jent Hij is toch pas positief als hij twee streepjes laat zien?
    Omdat Marb zegt dat ie positief is?
    Ik begrijp het nu niet meer

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Als je goed kijkt zie je een tweede streepje ;)

17. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi hoi,

@jent & marloes80: WAT MAKEN JULLIE HET SPANNEND MEIDEN! Ik hoop snel dat de positieve testen ervanaf spatten!
    @marb: Een mooi eitje ;)

Ik ben vanmorgen door de wekker heen geslapen! :oops: Tempen had dus geen zin meer! Nou ja, ben toch nog vrij vroeg in mijn cyclus! Gelukkig wel op tijd op m'n werk ;)

Heb gister een mp3 spelertje gekregen van mijn lieve vriendje, ik wilde er nummers opzetten maar na 5 nummers zegt hij al dat de schijf vol zit :( Iemand enig idee wat ik eventueel verkeerd doe? Ben niet zo'n computer-held wat dat betreft!

18. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    @zico: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN STERRE! Veel geluk samen! ;)

@Sunshine; GEFELICITEERD! waauw, gewoon zwanger joh!
    @Jent; GEFELICITEERD! ÓÓK al zwanger?!?! Tis ongelofelijk hier :) Ik zie 2e streepje op de foto idd ook niet, maar ik geloof je op je woord hoor :)

@pookie, looking good jouw kaartje!
    @marb, toppie begin van LF
    @smallville, ha gatsie wat jammer zeg... hopelijk gauw een kortere cyclus die uiteindelijk hééél lang gaat duren zal ik maar zeggen als je begrijpt wat ik bedoel, maar dat denk ik wel hè ;)
    @patje, mooi EI!
    @wies, jij ook nog steeds mooi begin van je LF
    @mosa, denk idd dat je ei al geweest is, ff kijken wat temp morgen doet
    @boesje, mooi kaartje hoor... ook al spannend zeg!
    @sammie, denk toch echt dat je ei er wel aan zit te komen... HUP omhoog die temp! (als het toch eens zo simpel zou werken hè, zeggen wat je wilt en dat het dan uitkomt! :D )

Bij mij nog geen echte tempdaling maar wel alweer meer wind van onder :oops: en wat krampen :( tja, nog paar daagjes.

Meiden, meiden, wat IS het hier SPANNEND!!!!! Er komen volgens mij nog zeker een paar ROZE tempers bij hoor!!!!!! :)

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik zie echt een streepje hoor jent! zo'n zelfde als ik 3 dagen voor nod had en zie mijn banner!

20. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Jent en Sunshine gefeliciteerd! Ik zag idd ook een tweede streepje. En idd gewoon morgen zeggen.."zullen we een test doen".

Marloes@ misschien overheen gelezen, maar wanneer ga jij testen?

Verder zag ik erg mooie kaartjes!

Twinny en Patje leuk jullie hier weer te zien.

Me2@ geweldig dat je weer zwanger bent van de 2e.

Ik krijg maar geen ei en ovu-testen zijn ook negatief. Misschien had FF toch gelijk dat ik vorige maand geen ei had. Heb 7 juli met 9 weken een miskraam gehad dus misschien dat het daar aan ligt.
    Heb toch stiekem getempt. Dit is tot nu toe het resultaat.

Groetjes Britt

Deel Deze Pagina