@gaby: je kruis staat daar toch wel goed of niet? Je kaartje ziet er super uit! Oh... zie nu de hele reeks reacties boven me... Wauw gaby, alvast voorzichtig gefeliciteerd dan! Dat streepje komt er niet zomaar, waarschijnlijk is t vorige keer gewoon vroeg misgegaan. Maar t moet een keertje goed gaan en ik vind dat dat deze keer is! Wacht rustig je nod af en test dan nog een keer. Maar ik ga ervanuit dat het goed nieuws is, hoor! Ik ga trouwens ook nog niets doen voor m'n nod, niet m'n banner aanpassen of de ha/vk bellen...
ja ff heb hem daar zelf neer gezet alleen bleef hij nog blauw ja kaartje ziet er super uit! maar de jouwe ook
Trouwens iemand zei dat je etos pillen kunt gebruiken je kunt ook gravitamon pakken daar zitten alle belangrijke dingen in zoals ijzer calcium en foliumzuur. Ik heb het 2 rondes gebruikt en ben nu zwanger. Niet schrikken op het potje staat dat het voor zwangere vrouwen is of voor vrouwen die borstvoeding geven , maar als je de achterkant leest zul je zien dat het ook voor nog niet zwangeren vrouwen is. Succes meiden, jullie tijd komt ook hopelijk deze ronde nog en anders snel genoeg. xxx Joyce
whaaaaaaaaah.... marb, pookie en nu ook gaby... allemaal 2 streepjes op de test... wow wow wow de meiden van juni zijn al gewaarschuwd op een club temp-meiden... dus hup.. snel naar juni
marb,pookie en gaby, alvast van harte gefeliciteerd, geweldig zeg zoveel zwangeren! Hebben jullie al symptomen? Mijn kaartje gaat ook goed, maar zegt nog niks, bij mij duikelt ie of op het laatste moment naar beneden, of pas als ik ongi ben, dus echt afwachten. voel verder ook helemaal niks...
Even snel, want ik moet zo zwemmen met femke, mijn temp krijgt geen dipje en het is ook alweer game-over hier want ik heb alweer bruinverlies....Ik heb de HA maar weer gebeld en moet er om 12.00 zijn. Denk niet dat ie wat ziet waardoor ik telkens zo vroeg al bruinverlies heb maar ik heb ook een schimmelinfectie dus kan ie daar gelijk ook ff naar kijken. Ik zie veel belovende kaartjes hoor!
@wies: super kaartje idd... Jammer dat je er niet zoveel over kunt zeggen, maar ik duim toch voor je... Zou super zijn als je meekunt naar de juni mama's. Ik zie jou toch een beetje als m'n test-buddy... (hoewel ik niet zo'n beste buddy ben... ) @patje: je kaartje geeft wel hoop hoor... En bruinverlies hoeft niks te zeggen! Hoop dat de huisarts goed nieuws heeft voor je...
@marb,, ik weet dat het vaak voorkomt dat je eerst bruinverlies hebt, maar ik heb het altijd en dan ook nog eens 10 dagen lang voor ik ongi wordt. De enige keer dat ik geen bruinverlies had was toen ik zwanger was van femke. We zullen zien...
Hmmm... dat is dan niet zo hoopgevend idd... Je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste. Vind je kaartje gewoon zo mooi dat t jammer zou zijn als je niet zwanger bent (en natuurlijk ook omdat je t graag wilt... )
Bedankt voor je reactie. Had ook het idee dat dag 12 mij ei was, maar wist het niet zeker, omdat ik nu voor het eerst echt temp. En er eigelijk vanuit ging op dag 15 mijn ei te hebben. Er zijn meerdere die wat zeggen mooi dipje, maar vraag me af of dat dipje niet te vroeg is? Vanmorgen had ik weer een hoge temp. Gisteren had trouwen ook 2 keer wat licht rose afscheiding/slijm met het afvegen zeg maar. Dit heb ik al wel vaker gehad, maar dan wel dichterbij mij Maar het blijft afwachten.
pookie: ben benieuwd wat de gyna straks zegt, succes mied patje: tjee wat balen, lijkt me erg lastig zolang bruin verlies en dan ook nog eens ongi! succes bij de ha xgabyx: ziet er niet slecht uit je kaartje wies:"jou kaartje is ook mooi hoor! marb: ik kon het streepje zien hoor! Alvast voorzichtig proficiat myprecious: ben je al een bij de gyna geweest met dit probleem? misschien heb je wel een cyste die de "bloedingen" steeds veroorzaakt? alle andere meiden natuurlijk ook weer heel veel succes met klussen en wachten etc. twinny
merels: kan heel goed een innestelingsbloeding geweest zijn, je ziet ook een mooi dipje in je kaart. Spannend hoor meis twinny
@merels: jouw kaartje is hartstikke mooi zeg! Mijn hemel zeg... Straks hebben we meer dan 100 juni mama's
we starten pas weer op met de IUI bij mijn volgende ongesteldheid en ik denk dat ik pas eind oktober ofzo ongi word. zit nu op dag 23 en nog niets in aantocht van een eitje. Vorige cyclus duurde bijna 9 wkn. twinny
Ah oke... Jeetje, wat frustrerend zeg... Zo lang wachten... Succes dan! Maareh... misschien word je wel spontaan zwanger deze maand?
Hahaha marb, dat zal dan een hele spontane zwangerschap zijn, hihihi. ik heb een vrouw en hoe hard we ook oefenen, het lukt niet! twinny
Hahaha, ik zie t voor me idd Je zou wel een mooi medisch wondertje zijn dan Maar oke, ik snap m... Sterkte met wachten dan!