Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hij is mega stabiel, die temp! Een totaal ander kaartje ;) spannend....

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Dib, Ja he?
    Echt apart... maarja iedere maand is er wel iets wat me hoop geeft.... Dus durf eigenlijk niet zo veel meer te hopen :(

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ah, joh, zelfs na anderhalf jaar heb ik elke maand weer een beetje hoop! Het blijft spannend die 2 weken na de eisprong. Je mag de hoop niet opgeven hoor! Het kan zo raak zijn! Zeker met zo'n mooi kaartje ;)

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ohw dib! Dankjewel :D
    Echt onwijs bedankt voor je geruststellende woorden :D

Heb wel een beetje hoop gekregen!:D

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ben het met dib eens hoor ;) Kijk, je kunt natuurlijk nog niet echt wat zeggen, zo vlak na je eisprong, maar wat ik zei: alles wat anders is kan een goed teken zijn :D

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Goed zo ;) , daar zijn we toch voor!

7. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Dat is ook zo.. Van dat positieve moet ik maar uitgaan.. Alles wat anders is kan een goed teken zijn :D
    En idd nu kunnen we nog niet veel zeggen, mijn ei kwam eigenlijk ook vrij onverwacht, en misschien hebben we wel te weinig geklust? :( wat denken jullie als jullie naar de klusdagen kijken? :oops:

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jullie hebben prima geklust Tessa ;) Op de dag van de eisprong en twee dagen ervoor, super.

9. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Pfiew dankje!
    Omdat mijn ei een beetje 'onverwacht' kwam hebben we er niet echt rekening mee gehouden.
    Dacht dat je écht de dag vóór je eisprong geklust zou moeten hebben.. Hoop dat die 2 dagen ervoor wel effect heeft gehad...

En misschien was het toch wel beter om het om de dag te doen, omdat we de 2 rondes ervoor elke dag hebben geklust en dat had geen resultaat geboekt.

10. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Het klussen is prima, wij hebben te horen gekregen van de fert. arts dat je gewoon om de dag kan klussen. Op de dag van je ei heb je ook nog geklust dus helemaal prima!

11. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Jullie zijn SUPER meiden! :D
    Bedankt *knuff*
    Ben zoooooo onwijs gerust gesteld!

Hihihihiiii :) en best blij

gekke ik hihi

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, Tessa... Ik kan me het echt heel goed voorstellen. Heeft zo'n forum toch nog nut he? ;)

Enneh... AAARGH, dit forum is slecht voor de productiviteit van de thuiswerkende vrouw :p

13. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Hoop het ook, moet nog een week afwachten.
    Dacht alleen dat en innestingsdip na een dag of 7 zou zijn, ipv 4.
    Maar dat zal bij iedereen denk wel een beetje verschillen.

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja echt super dit forum! Echt goed dat ik hier gewoon zit terwijl ik eigenlijk nog véél dingen moet doen! Hahaha! Niet goed nee! Zo blijft ons werk liggen :rolleyes: :rolleyes: :p

15. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik ben op dinsdag altijd vrij en heb het huishouden+de boodschappen+lekker naar de stad geweest, allemaal in de ochtend gepropt! Nu dus helemaal klaar voor vandaag, heerlijk!

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nou, het 'huishouden' heb ik nog net wel gedaan (dwz afwasmachine uitruimen en de was doen), maar voor de rest niet zoveel nog vandaag... :| Oh ja... heb wel braaf m'n muziekoefeningen gedaan én een uurtje geslapen.

Ik wil misschien nog even boodschappen gaan doen, maar t regent zo... :oops:

Maar ik moet AAN HET WERK. Hupsakee, boekhouding enzo... :x

maar ik word steeds afgeleid door die testen van me... :oops:

17. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ha ha. die zou ik ook gewoon naast me neer leggen zodat ik er elke 5 seconde naar kan kijken!

18. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Dib,
    Dat is lekker! Al lekker alles gedaan! Moet nog wel een klein boodschapje doen.. Maar dat kan misschien morgen ook wel.. Heb nu niet zo'n zin :oops:

@Marb,
    Vind je het gek! Kan me heel goed voorstellen dat je afgeleid wordt! :D :D
    Spannend meis, weet je al wanneer je je volgende test gaat wagen? :p
    Enne lekker he dat herfst weer!

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ dib en tessa: ja, ik kijk er dus ook elke 5 sec naar :D Enneh... morgen de volgende denk ik... Heb nog 1 matcare ultra, nog 1 goedkope kruidvat en nog 3 digitale clearblue's. Ga morgen de matcare doen denk ik, dan donderdag de andere kruidvat en dan vrijdag een digitale clearblue als ze allemaal positief zijn :)

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    OOOOOO dus je hebt er nog zat! :) :D :D
    Spannend meis, ennneee ja dat zou ik ook doen elke 5 sec ernaar kijken! haha ik zou mijn ogen er niet vanaf kunnen houden :p :D
    *DUIM* *DUIM*

Deel Deze Pagina