Ohw meis wat vervelend dat je zo lang ongi (of spotting) bent geweest...! Geen touw om aan vast te knopen he
nou pookie, een echte proficiat nu! En idd, het blijft gewoon 9 maanden zitten. marb, heb jij al symptomen? en jent? Ik hoop idd jullie te volgen, maar zoals ik al zei, ik heb er niet heel veel vertrouwen meer in. Blijft mijn temp wel zo, wil ik toch donderdag al een testje wagen, kan het niet laten hè. Ik zit dan op 12 dpo, dus moet wel kunnen toch? Maar goed, ik voel dus helemaal niks, en ga nergens van uit. Zou te mooi zijn om waar te zijn...
Ik duim hier voor je. Ook al ga jij me dan ook weer verlaten ... De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Hopelijk ben je gewoon zwanger.
Mja, niet echt heel veel. Wel een heel erg hongergevoel s middags en dan 's avonds niks kunnen eten. Verder voel ik wel 'iets' rond/in m'n baarmoeder, maar niet echt steken of krampjes ofzo... Het lijkt ook absoluut niet op menstruatie wat mij betreft! Maar goed, ik heb ook altijd pas menstruatiekrampen op de dag dat ik al ongesteld ben. Ben ook wel moe, maar niet heel erg eigenlijk. Je gaat op een gegeven moment overal op letten he Vannacht wel heel misselijk trouwens, waardoor ik niet best heb geslapen (zou de moeheid daarvan komen? ) Oh, en het meest opvallende symptoom: een goed gevoel, eigenlijk al vanaf het begin van de cyclus, maar dat werd erger na m'n eisprong.
Hey meiden wat een geklets hier....jullie maar balen dat je van je werk gehouden word en ik maar balen dat ik als ik moet werken niet op internet kan(werk zonder computer)... Ik ben echt benieuwd naar jullie allemaal...volgens mij is dit een erg vruchtbare maand voor iedereen! @Pookie las ik nou eerder dat je zei dat je testen lichter geworden waren?? Moest zoveel blz bij lezen dat ik het allemaal niet meer presies weet!! Heb ik de 1na laatste ronde ook gehad en dat liep niet goed af.. Ik hoop voor je dat je morgen (of wanneer je test een dikke vette streep hebt staan meid!!)Het is je gegund!!En als je temp omhoog gaat dan betekend dat toch ook meer/beter/langer(weet niet goed hoe ik het moet formuleren) zwanger bent!?Stuur bij deze een dikke vette streep jouw kant op(ook voor Marb ).....let op daar komt ie *DIKKE VETTE STREEP*
Lily dank je voor de vette streep, test vandaag was maar echt maar een pietsie lichter. Ik ga morgen nieuwe testen kopen en dan zien we wel verder. Mijn temp was vanmorgen heel hooog dus ik ga ervan uit dat alles helemaal OK is en dat het Of aan de test lag of aan de geconcentreerdheied van mijn urine. Het moet gewoon goed zitten!
zo, net op de valreep (nou ja, bijna elf uur) nog even een goedenavond wensen.... @pookie: ook alvast gefeliciteerd hé.... maar ik kan begrijpen dat je nog een beetje voorzichtig bent. Ik duim voor een heleboel keipositieve testen (die je morgen gaat kopen toch?) @marb: KANONNEN>>>>>> geweldig, gefeliciteerd en dat nog zo ver voor je NOD. alvast gefeliciteerd hoor! @gaby: allemachtig wat heb jij een mooie hoge temp zeg.... geweldig en dan ook nog een positieve test voor NOD..... gefeliciteerd... @wies: ooooh apart dipje hoor @patje: sjips sjips.... ik hoop dat de gyn wat heeft kunnen vinden hoor. Balen van die schimmelinfectie... beterschap! En ook al ben je hier dan wat minder.... succes met de gyn in november! @merels: zooooo dat kan idd een innesteldip zijn zeg!!! wow!!! @twinny: balen dat je nog zo lang moet wachten. Succes voor nummer 2 in ieder geval @bia: beterschap hoor! klinkt niet lekker dat 'alles van slag is'..... @dib: succes met klussen hoor!!!! eitje in aantocht ... duim voor je.. @Tessa: hmmm mooie stijging na eitje... nu lekker zo houden ... @melissa: owww dan is dat dus een goed teken, dat je nu last van je buik hebt? Komt het eitje eraan dan??? @myprecious: ik kan me zo goed voorstellen, dat het moedeloos is met al die drupjes en spotting. Sjeetje, het wordt toch eens tijd dat jouw cyclus wat 'duidelijker wordt.... dikke knuf tussendoor @lily: sjee wat een lange ronde heb jij zeg..... en nog steeds geen aanwijzing voor eitje?? Hier is mijn kaartje weer. Aangezien mijn ovu test van zondag de meest vette streep opleverde hou ik die maar aan als positieve dag (zie ook album). De overige dagen was er namelijk geen 2e streep te bekennen. Ook niet eens licht.
shit, bmm zit heel laag en staat open, da's geen goed teken toch? ik houd dat anders nooit bij, maar heb wel ooit verschil gevoeld tussen hoog of laag. Is dat een definitief teken van een aankomende ongi, of komt het juist nog door de eisprong die geweest is? heeft iemand hier ervaring mee?
Ingemoppie....posiovutest en goed geklust,dat word weer op het wachtbankje!Ja idd word er ook gek van!Ik zou al blij zijn met alleen al een eitje,,
@ Ingiemoppie, ja erg klote om het zo maar even te zeggen. Maar goed ik ga Etos pillen proberen binnenkort en dan zien we wel weer, hopelijk hebben ze effect. En jij hebt goed geklust voor je eisprong, dus hopelijk zit het straks goed. Duim voor je!
Ik heb ergens gelezen dat je niet aan je bmm kan "lezen" of je zwanger bent of niet. Hopelijk heeft dit bij jou er niks mee te maken of je ongie gaat worden en krijg je straks posi nieuws.
Wies: ik heb even gekeken op één van mijn raadpleegsites... hier een berichtje.. Meteen na de menstruatie is de baarmoedermond gesloten en hard en reikt hij tot diep in de schede, zodat hij met de vinger relatief gemakkelijk te bereiken is. Wanneer de eisprong nadert, wordt de baarmoedermond zacht, opent zich enigszins en komt wat hoger te liggen, zodat hij soms nog maar net te voelen is. Na de eisprong sluit hij weer, wordt hard en zakt . lily: fffffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffff hier blaas ik wat positieve energie richting jouw eitje... pffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffff My precious: die etos pillen kunnen geen kwaad. Ik neem gravitamon foliumzuurpillen. Al vanaf het begin, dus zeg maar dik 2 en een half jaar. Alles wat je teveel tot je neemt aan vitamines plas je gewoon weer uit (werd mij verteld).
Okay dus dan kan ik zoiezo wel die pillen gaan inslaan straks. Word echt niet goed van me cyclus zonder ei en met al die spotting troep. Voel me gewoon niet lekker in me vel meer .. Zwaar irritant...
Nog steeds niet echt hoog die temperatuur van mij... Maar goed, matcare ultra van vanochtend was alweer een stukje positiever dan die van maandag, dus we gaan de goede kant op. Ik ben er nog absoluut niet zeker van dat het wel goed zit, hoor...
Hoop het ook. Had vannacht iets raars, werd op +/- 4.15 uur wakker van een best wel een aardige bloedneus. Vanmorgen weer een hoge temp, maar het blijft afwachten.
goedemorgen dames, hoe is het hier vanmorgen in het natte en winderige Nederland? @marb: misschien dat je temp over een paar dagen nog stijgt? Ik heb geen idee hoe dat hoort te zijn als je zwanger bent, maar volgens mij moet ie toch gewoon boven die coverline blijven? Fijn dat het testje vandaag alweer iets meer streep aangaf! Ik duim dat alles gewoon goed blijft gaan hoor! duimerdeduimduim Ja hoor, mijn temp vanmorgen weer 36,1 dus FF heeft dik kruis geplaatst. Alleen jammer dat we zondag effe iets anders geklust hebben, dan voor eitje goed (geen zaadjes in mij, maar op mij hahahaha).... Ach ja, wij klussen nog steeds ook voor de lol en het plezier, dus we zien wel. Had vanmorgen wel gigantische kramp midden onderin mijn buik.. niet normaal zeg. Naja, wachtbankje ik neem plaats hoor! ik zou het wel leuk vinden als ik 10-10 positief zou testen, want dan kan ik mijn man verrassen met een leuk kadootje... (hij is 12-10 jarig)....