Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant

Dankje, maar die van jou ook.
    Wanner ga je testen, zie dat je 2 dagen voor je nod bent?

2. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Dankje, maar jou kaartje ziet er ook mooi uit, wanneer ga je testen?

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@gaby: wow.... dat is een stijging zeg...... dat ziet er erg goed uit

@merels: maar je temp blijft vandaag ook weer goed hoog boven coverline. duim voor je... rot hé dat afwachten... ik zit nu ook weer op het bankje en heb er een gloeiende hekel aan.

@smallville: mijn cyclus verschilt ook wel eens van maand tot maand. Maar als ik een paar maanden met elkaar vergelijk kan je er een patroon in ontdekken. Misschien is dat bij jou ook zo. Wel is je temp momenteel nog erg hoog, maar dat kan over een dag of 5 ineens kelderen op weg naar je ei..... het blijft afwachten (grrrr weer dat afwachten ;) )

@wies.... mooi hoge temp weer vandaag.

ik ga nu naar mijn werk toe... werkse allemaal

4. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Zeker rot dat afwachten, had nu wel een vroege ei deze keer, dus dat scheelt ook weer een paar dagen.
    Had me ei een paar dagen later verwacht.
    werkse

5. Jurre is echt een supermannetje!! Hij heeft gister voor t eerst doorgeslapen, dus ik helemaal happy, alleen vannacht natuurlijk weer niet...
    Leuk dat jullie voor een brusje gaan! en dat het 100% een broertje of zusje van zoe wordt! Is je vrouw niet jaloers dat zij het niet kan meemaken?
    Die banner is gemaakt door Ramoontje (bij de juli-mama's), ze maakt ze voor een heleboel, dus wie weet wil ze er ook wel 1 voor jou maken! vind het wel grappig die persoonlijke banners!
    succes met de 2de! welke ronde zitten jullie nu?
    liefs rensie

6. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Marb, dus je hebt alweer getest?! Spannend! :D
    Volgens mij hoeft je temp niet super hoog te zijn hoor als je zwanger bent, idd als ie maar boven de coverline blijft. Snuf anders eens bij de zwangeren kaartjes ;)
    Maar volgens mij zit dat wel goed bij jou :D

@All
    Hier mijn temp nog steeds stabiel!
    Is echt voor het eerst.. :(
    Ben benieuwd hoe hij morgen is, had eigenlijk niet verwacht dat hij vandaag nog hetzelfde zou zijn... maar toch wel dus :)

7. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Wies ziet er goed uit hoor!
    @Smalleville ik heb nu ook hele andere temperaturen als vorige maand :(
    @Marb die banner van jouw mag al anders hoor! :D
    @Merels jij bent gewoon zwanger,een vriendin van mij heeft dat regelmatig als ze zwanger is.... :D
    @Ingemoppie hier ook op het wachtbankje maar dan voor mijn ei...mss dat je geblaas vooor morgen helpt! ;) Thanx
    @Gaby had jij nu al posi getest?

Hier 36.7 dus nog steeds geen ie.
    Ik slik efamol om mijn cyclus opgang te helpen(en je ziet wel dat het niet echt werkt he! ;) ) maar wil nu overgaan op etoszwanger worden zou ik gewoon met het ene kunnen stoppen en vervolgens het andere starten of zeggen jullie je kunt beter wachten op je volgende cyclus...?

8. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @tessa ziet er goed uit hoor! :D

9. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Hoe bedoel je, van mijn bloedneus van vannacht?

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Dankje! :D
    Vind het zo apart dat hij zo anders is dan de andere keren... Maar aan de andere kant: misschien houd mijn lichaam mij wel voor de gek. :(

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Even snel, want ik heb niet zoveel tijd.
    Marb en Gaby, ziet er heel goed uit voor jullie, fijn hoor!
    Ingiemoppie, mooi kruis! Nu maar weer afwachten!

Mijn kaartje schommelt rustig verder, vandaag wel een hele mooie temp. Ik denk nu toch echt dat ik mijn eisprong heb gehad, maar of het op dag 14 is weet ik niet.

12. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa, Moeilijke temp zeg :(
    Maar ik denk ook dat je ei geweest is hoor, want je temp is echt hoger dan voor het kruis.

13. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Mosa ik denk dat het mss wel dag 18 ios geweest...ach ja als ie maar is geweest toch.. :D
    @Merels ja ik bedoel je bloedneus! :D
    @Tessa Fijn voor je meid!Vroeg me van deweek al af waar jij was gebleven...maar zet volgende dag mijn computer aan en daar was ze al weer!Geloof goed dat het af en toe te veel word!

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Lily,
    Dat is ook toevallig zeg! :D
    O nee.. ze zeggen altijd toeval bestaat niet.
    Maar inderdaad soms is het even te veel en dan wordt je er teveel mee geconfronteerd. Maar nu is het wel leuk om hier te zijn zo na je ei. :D

15. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Oke, hopelijk is het een goed teken.
    Ga nu even lekker de sauna en infrarood sauna, dat kan toch nog gewoon, doe ik elke week.
    Heb ook best last van me rug, dus heb ik veel zin in de infrarood.

16. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Merels,

Durf je dat? :oops:
    Zou ik niet durven met een kans op een eventuele zwangerschap.. Ik doe dat niet meer (na mijn ei)

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Lily, je kan wel beginnen met Etos pillen, amar dan veranderd je temp wel, je kan in mijn vorige cyclus precies wanneer ik ben begonnen met de Etos pillen.
    Weet ook dat mede door deze pillen mijn cyclus weer op gang is, zit mee levenin temp :)

maar ben dus niet de enige waarbij basistemp voor ei verschilt met vorige cylus

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    whahaha, dat lijkt wel veel op mijn zwangere kaartje tessa (zie album) ;)

19. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Ben wel korter geweest, had ergens gelezen dat het wel mag, als je al vaker geweest ben, en je moet goed naar je lichaam luisteren, niet te lang er in blijven.
    Normaal doe ik twee rondes van 8-10 minuten, en een 15 minuten ronde in de infrarood.
    Nu heb ik 1 rond sauna van 7-8 minuten en 2 rondes infrarood.

20. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hi :D

@marb, gaby, merels, mosa, wies en tessa, dat zijn gewoon ZW-kaartjes :)
    Ongelofelijk zou het zijn hè. Ik duim KEI-hard voor jullie.

@small, mijn BBT ligt nu ook hoger dan vorige keren... heel vreemd idd, maar bij mss toch ook wat te maken met griepje.

@lily, jeej moeilijk kaartje idd. Ik heb nu ook een korte cyclus (+eerder ei) gehad met de etos pillen

@myprecious, ik hoop dat je gauw ontpilt bent... dit is echt niet leuk meer hè...

Deel Deze Pagina